Версия за печат

00087-2009-0058

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична Община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Столична Община, ул."Париж" №1, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична Община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обработка на информацията „Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7

Място на изпълнение: гр. София, Столична община
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: СУПЗ „Княз Борис І”; СОДДЛУЗ; ЦВН „СВ. Димитър”; Дом за възрастни с умствена изостаналост – с. Подгумер; Военно инвалиден дом „Елена и Никола Иванови”; ЦВН на бездомни хора-кв."Красна поляна"; ЦВН на сираци „Св. София”; ЦВНД „Вяра, Надежда, Любов” ; СОДЦСИИ; Дом за възрастни с деменция-кв."Княжево"; Дом за деца "Надежда"; Дом за деца "Св.Иван Рилски"; Дом за деца - кв. "Драгалевци"; Дом за деца "Христо Ботев"; Дом за деца "Асен Златаров"; Дневен център за хора с психични разстройства; Дневен център за социална интеграция и рехабилитация на лица с проблеми от аутистичния спектър; Център за обществена подкрепа, ул. "Пиротска" №175; Център за обществена подкрепа,ул. "Сава Филаретов" №23 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Дирекция "Логистика"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно видовете обработки и техните параметри са посочени в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открития конкурс в размер на 1100лв. /хиляда и сто лева/ представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранции за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представени в една от следните форми: - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкови гаранции валидни за срока на договорите. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО. Плащане, съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.21, ал.1 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки. Непредставяне на документи по чл.13 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.т. 1, 4, 7, 8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: чл.9 от ЗОП - Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. чл.13, ал.1, т.1 от НВМОП - удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице /оригинал или нотариално заверено копие/, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл.50, ал.1, т.т. 2 и 3 от ЗОП: - Отчет за приходите и разходите и баланс за (2006, 2007 и 2008 г.). - Информация за общия оборот и оборот от изпълнени подобни на настоящата поръчка услуги за последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.). Информацията се посочва по години.
Минимални изисквания: За последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.) участниците да са реализирали оборот от изпълнени подобни на настоящата поръчка услуги - минимум 150 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51, ал.1,т.т. 1, 4, 7, 8 и 9 от ЗОП и раздел VІ на документацията за участие: • списък на договорите за услуги, подобни на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (с посочен брой на лицата, чиито данни са обработвани), придружен от препоръки за добро изпълнение; • списък на персанала за изпълнение на поръчката с посочена информация за квалификацията и годините опит в областта на предмета на поръчката. • документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на лицата, които отговарят за извършването на услугата; • декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; • декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка; • доказателства за притежаване на собствен или законно придобит софтуер, осигуряващ изпълнението на поръчката; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи, освен документите по чл.13, ал.3 от НВМОП и документи съгласно чл.51, ал.1, т. 1 от ЗОП - списък на договорите за изпълнени услуги, аналогични на частта от предмета на поръчката, която ще изпълнява, включително стойностите, датите и възложителите за последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1.Участниците в процедурата, да имат опит в извършване на подобен вид услуги: 1.1.Да са извършвали най-малко три години бработка на информация за отчитане на труда и работната заплата (по трудови и служебни правоотношения) и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на бюджетни организации. 1.2.За последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.) да са изпълнили най-малко 3 (три) договора за обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата (по трудови и служебни правоотношения) и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения, като задължително представят препоръки за тях и посочат за всеки договор брой на лицата, чиито данни са обработвани. 2.Участниците трябва да притежават технически възможности и персонал за изпълнение на поръчката. Да имат възможност за бърза реакция, при искане на нерегламентирани справки. • персанал – минимум 6 броя с най – малко 5 (пет) години опит в областта на предмета на поръчката; • оборудване: комппютр – минимум 7 броя; принтери – минимум 3 броя; факс апарат – минимум 1 брой. 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да има опит в изпълнението на услуги, аналогични на частта от предмета на поръчката, която ще изпълнява. Трябва да е изпълнил през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.) поне два договора, алогични на частта от предмета на поръчката, която ще изпълнява, като задължително представя препоръки за тях; 4. Участниците в процедурата трябва да са програмно обезпечени - да притежават собствен или законно придобит софтуер, осигуряващ изпълнението на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. От датата на публикуване на обявлението ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.06.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал.2 и 3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне с покана), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.53, ал.1, т.11 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, българия 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ