Версия за печат

00123-2009-0018

BG-с.Езерово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Варна" ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: инж.Георги Стоянов - Ръководител отдел Доставки/ТЕЦ Варна, РБългария 9168, с.Езерово, Тел.: 052 6656373, E-mail: georgi.stoyanov@cez.bg, Факс: 052 6656260

Място/места за контакт: инж.Георги Стоянов - Ръководител отдел Доставки/ТЕЦ Варна

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Варна" ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: Илияна Георгиева- секретар, РБългария 9168, -, Тел.: 052 6656311, E-mail: i.georgieva@varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: Илияна Георгиева- секретар

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка, ремонт и експлоатация на транспортната система за зареждане на ”ТЕЦ Варна” ЕАД с въглища

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Варна" ЕАД с. Езерово, обл. Варненска, Р. България
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поддръжка, ремонт и експлоатация на транспортната система за зареждане на” ТЕЦ Варна” ЕАД с въглища

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поддръжка, ремонт и експлоатация на транспортната система за зареждане на” ТЕЦ Варна” ЕАД с въглища

ІІ.2.2) Опции

една година изразена в писмена форма от Възложителя/.

Опции се предвиждат да се използват след 36 месеца
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие в процедурата: Банкова гаранция или парична сума в размер на 20000лв внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41 . II. Гаранция за изпълнение на договора: Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 5 % от стойноста на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената следва да се предложи в левове и да не включва ДДС; Във предложението се посочва: А. Твърда цена за 36 месеца; Б. Цена почистване храсти и тревни площи - 8000 кв.м годишно х3= 24000 кв.м; В. Цена за човекочас - 12000 чч.; Г. Резервни части и материали.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Съгласно чл.50 ал.1 ,ал.2 и ал.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариални копия; 1. копие от застраховка за професионална отговорност 2. годишния финансов отчет за 2007 и 2008 г. (отчет за приходите и разходите и баланса), когато публикуването му се изисква от законодателството на страната, в която участникът е установен - копие. За календарните 2007 и 2008г. дружеството да има нетни приходи от извършени дейности минимум 2,5 милиона лева и средна численост на персонала минимум 100 души. Забележка: Във връзка с публикуването, годишният финансов отчет трябва да бъде представен с одиторска заверка и с приложено копие на одиторския доклад. Ако публикуването на годишния финансов отчет не се изисква от законодателството на страната на участника, то участникът да представи отчета за приходите и разходите и баланса за 2007 г и 2008 г.-копия 3.информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, за последните две години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, с изискване за минимални обороти, както са посочени в таблицата Година Общ оборот 2007 2 500 000 лв. 2008 2 500 000 лв. Забележка: 1.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2. Изискванията за икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците, които възложителят определя, трябва да са съобразени със стойността и обекта на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Съгласно чл.51 ал.1, т.1, т.3, т.4, т.6, т.7 ,т.8, т.9 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия; 1. списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3.Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване. 4. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството- препоръчителен. 7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 8. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните две години – не може да бъде по-малка от 100 души.Следва да бъде придружена от справка от НАП. 9. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

PPSV 09-0113

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

24 лв с ДДС по разплащателна банкова сметка на "ЧЕЗ България" ЕАД: IBAN BG65 CITI 9250 1005 0048 02, BIC CITIBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.06.2009 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала на направление "Доставки и логистика - ТЕЦ Варна" , с.Езерово, Варненска област

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadm@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"ЧЕЗ България"ЕАД - отдел "Доставки"/ТЕЦ Варна, направление "Доставки", дирекция "Доставки и логистика", с.Езерово, Варненска област, РБългария 9168, -, Тел.: 052 6656316, E-mail: silvij.petrova@cez.bg, Факс: 052 6656260

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ