Версия за печат

00129-2009-0007

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЕВН България Топлофикация ЕАД, ул. Васил Левски № 236, За: маг.Белослав Стоев, България 4000, Пловдив, Тел.: 0894 334964, Факс: 032 278502

Място/места за контакт: отдел Снабдяване/матераиално стопанство

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ЕВН България Топлофикация ЕАД, ул. Хр.Г.Данов № 37 ст.104, За: Румяна Вършилова, България 4000, Пловдив, Тел.: 0894 333810, E-mail: rumyana.varshilova@evn.bg, Факс: 032 278500

Място/места за контакт: Отдел Снабдяване/Материално стопанство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.evn.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ЕВН България Топлофикация ЕАД, ул. Хр.Г.Данов № 37, За: маг.Белослав Стоев, България 4000, Пловдив, Тел.: 0894 334964, E-mail: beloslav.stoev@evn.bg, Факс: 032 278500

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.evn.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на лицензирана фирма за консултант и оценяване съответствието на инвестиционен проект и строителен надзор на обект Когенерация Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Обекти собственост на "ЕВН България Топлофикация"ЕАД Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на лицензирана фирма за консултант и оценяване съответствието на инвестиционен проект и строителен надзор на обект Когенерация Пловдив. Независим строителен надзор съгласно ЗУТ, чл.160, 166 е, в хода на изграждането на съоръжение за комбинирано производство на електрическа и топлинна енергия на площадката на ТЕЦ Север в град Пловдив.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно тръжната документация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

31.07.2009 г. 

Крайна дата

29.02.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата му стойност. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 кал.дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, както следва: а) за оценяване на съответствието на ИП - на база получено Разпешение за строеж, съгласно чл.142 от Закона за устройство на територията; б) за оценяване на съответствие на ТП и работен проект - на база одобряване от главния архитект на Община Пловдив; в) за извършване на строителния надзор в строителството - поетапно и на база получено Разрешение за ползване, съгласно Наредба № 2/31.07.2003 към ЗУТ; г) окончателно плащане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценка дали изискванията са удоволетворени: Не се допуска до участие участник, който: а) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от Търговския закон; б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; в) има парични задължения към държавата и община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчнио-осигурителен процесуален кодекс, установени с влязла в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване. /Доказва се с Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация от кандидатите на етап подаване на заявления за участие: 1. Съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38/24.02.2004 год. да представят копие от следните застрахователни полици: а) за оценка на съответствието на инвестиционния проект; б) за оценка на съответствие на ТП и работния проект; в) за извършване на строителен надзор в строителството; г) застрахователен лимит от мин. 2.000.000,00 BGN. 2. Да декларират съгласието си да сключат допълнителна застрахователна полица по чл.173 от ЗУТ обезпечаваща отговорностите на конкретния обект. Тя трябва да покрива евентуални материални вреди върху строежа нанесени от лицето, Консултанта и Строителния надзор и да съответства на досегашната стойност на обекта. Копие от застраховката да представят при подписване на договор, ако бъдат избрани за изпълнител на обществената поръчка. 3. Копия от годишните финансови отчети и информация по чл.50(1) т.3 от ЗОП за реализираните обороти за посочения период. Минимални изисквания: През периода 2006, 2007 и 2008 г. да са реализирали общ оборот от дейността не по-малко от 500.000,00 BGN на година без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация от кандидатите на етап подаване на заявление за участие: 1. Списък на основните договори за такъв вид услуги през 2006 год, 2007 г. и 2008 год. за обектите, получели разрешение за ползване, с посочена стойност на СМР, с която са въведени в експлоатация (по приложен в документацията образец), придружен с препоръки за добро изпълнение, съгл. чл.51(1) т.1 го ЗОП; 2. Доказателства по реда на чл.51(1) т.7 от ЗОП. 3. Копие от лиценз по чл.166, ал.2 от ЗУТ, издаден от МРРБ. Опит в упражняване на дейността в топлоенергийни обекти и обекти със обща стойност на 20.000.000.00 BGN ще бъде оценен като предимство. Минимални изисквания към кандидатите: 1. Да имат опит в изпълнението на услуги, като консултант и строителен надзор в строителството. 2.Да разполагат с квалифициран персонал на трудов договор за изпълнение на поръчката. 3.Да притежаватлиценз по чл.166, ал.2 от ЗУТ, издаден от МРРБ

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Да притежават лиценз по чл.166, ал.2 от ЗУТ, издаден от МРРБ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена; тежест: 40
Показател: опит и технически познания в областа на термо-енергийни обекти; тежест: 30
Показател: икономическа стабилност и подсигуреност с персонал; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

0031-ЕВН-ТР-09-ТЕ-У-З

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

1.1 Закупуване-от дена следващ датата на публикуване на обявлението в държавен вестник 1.2. Цена на документацията - 100 без ДДС. 1.3. Начин на плащане - чрез платежно нареждане по IBAN (BG87INGB91451002459618 и BIC: INGBBGSF при банка ING BANK – 1408 София и издаване на фактура (ет.V, ст.502). Обявената цена е без вклюбен ДДС. Условия за получаване- гр.Пловди 4000, ал.Хр.Г.Данов № 37 стая 104, след плащане чрез платежно нареждане Обявената цена е без включено ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Място

ЕВН България Топлофикация ЕАД



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9887315

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ