Версия за печат

00422-2009-0002


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" 2, За: Александър Михайлов - консултант в отдел "Инвестиции и стопанска дейност", Република България 1051, София, Тел.: 02-8119472, E-mail: a.mihaylov@mlsp.government.bg, Факс: 02-9884405

Място/места за контакт: Дирекция "Финансово-стопански дейност и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mlsp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и жизнен стандарт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на труда и социалната политика за 2009г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на МТСП, гр.София, ул. "Триадица" 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на труда и социалната политика за 2009г."

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30100000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69388.25 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД04/58 / Наименование:Договор за доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на Труда и Социалната Политика за 2009г.
V.1) Дата на сключване договора

14.05.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел 98" ООД, бул. "Христо Смирненски" 53, Република България 1000, София, Тел.: 02-9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02-9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 69388.25 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 5

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за Защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02-9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02-9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за Защита на Конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02-9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02-9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.05.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор