РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Обновяване и ремонт на детска градина - с.Краище, общ.Белица
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
с.Краище, общ.Белица
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Обновяване и ремонт на детска градина - с.Краище, общ.Белица
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Ремонтни работи на детска градина с.Краище, включващи подмяна на дограма, монтаж на външна топлоизолация, минерална мазилка, ремонт на покривна конструкция, монтаж на отоплителна инсталация, ремонт на ВиК и ЕЛ. инсталация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
3417,50 лв.гаранция за участие по банков път, внесена по сметка на възложителя - IBAN BG79STSA93003304004908, BIC - STSABGSF, при банка "ДСК", клон Разлог, офис Белица или Банкова гаранция. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащанията се извършват по банков път, по сметка посочена от изпълнителя.Разплащането се извършва въз основа на изготвен от изпълнителя и одобрен от възложителя протокол за действително извършени работи и фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код;
2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП;
3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП;
4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП;
5.Декларация за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите;
6.Декларация за минимална цена на труда;
7.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
8.Документ за внесена гаранция за участие;
9.Срок за изпълнение на поръчката;
10.Срок за валидност на офертата;
11.Документ за закупена тражна документация;
12.Предлагана цена.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен баланс за приходите и разходите за 2007 год. и 2008 год.;
2.Отчет за приходите и разходите за 2007 год. и 2008 год.
3.Декларация за общия оборот на обекти от подобен характер през последните 3 години.
Минимални изисквания: 1.Годишен баланс за приходите и разходите за 2007 год. и 2008 год.;
2.Отчет за приходите и разходите за 2007 год. и 2008 год.
3.Декларация за общия оборот на обекти от подобен характер през последните 3 години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Кратко описание на дейността на фирмата, даваща представа за техническите и възможности;
2.Списък на реализираните обекти на фирмата през последните 3 години;
3.Списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне;
4.Референции/препоръки;
5.Списък на наличната механизация;
6.Професионална квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, придружени с договори и дипломи;
7.Документ, удостоверяващ регистрация в Централния професионален регистър на строителя;
8.Валидна застрахователна полица, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”;
9.Техническо предложение за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Кратко описание на дейността на фирмата, даваща представа за техническите и възможности;
2.Списък на реализираните обекти на фирмата през последните 3 години;
3.Списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне;
4.Референции/препоръки;
5.Списък на наличната механизация;
6.Професионална квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, придружени с договори и дипломи;
7.Документ, удостоверяващ регистрация в Централния професионален регистър на строителя;
8.Валидна застрахователна полица, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”;
9.Техническо предложение за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Решение №РД-15-88/16.05.2009 год на Кмета на Община Белица
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 30.06.2009 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава в стая №207 на Общинска администрация - гр.Белица, ул."Г.Андрейчин" №15. Начин на плащане на тръжната документация - в брой на касата в отдел "МДТ" или по сметка на възложителя IBAN BG50STSA93008490004700, BIC - STSABGSF, код за ВИП плащане 447000.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
07.07.2009 г. 10:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г. Час: 16:00
Място
Заседателна зала на ОбС-Белица
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата и техните упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията, съгласно чл.38, ал.2 и ал.3 от НВМОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 - дневен срок от обявяване на решението за класиране на участниците и определяне на участника, определен за изпълнител по реда на ЗОП, пред Комисия за защита на конкуренцията.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление