Версия за печат

00418-2009-0003

BG-Дупница: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: инж. Светлана Цветкова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59272, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: инж. Йордан Йорданов Заместник кмет по икономически дейности

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Аварийно укрепване брега на р.Бистрица чрез изграждане на подпорни стени в парк "Рила", гр.Дупница

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Аварийно укрепване брега на р.Бистрица чрез изграждане на подпорни стени в парк "Рила", гр.Дупница

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложените в документацията пълно описание, количествена сметка и техническа спецификация.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 2 300 ( две хиляди и триста) лева представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по банкова сметка на Община Дупница IBAN: BG50KORP92203312967402, BIC код: KORPBGSF, "Корпоративнатърговска банка"АД, на името на Община Дупница; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на сметка на Община Дупница IBAN: BG50KORP92203312967402, BIC код: KORPBGSF, "Корпоративнатърговска банка"АД, на името на Община Дупница; или - банкова гаранция валидна за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Сключване на договор и изпълнението на поръчката ще започне при условие, че бъде осигурено външно финансиране. Плащането ще се извършва по банков път на база на реално извършени дейности и надлежно оформени документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние с валидност до 6 месеца от датата на издаването му - оригинал или заверено от кандидата копие или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2. Копие от документите за регистрация по ЗДДС (при наличието на такава) – заверено от кандидата копие; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП ; 4. Декларация за извършен оглед на обект/място на изпълнение; 5. Декларация по чл.13, ал.1, т. 8 от НВМОП; 6. Удостоверение за регистрация на участника в Българската строителна камера, съответстваща на категорията на обекта на поръчката; 7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП :7.1. Копие от годишния финансов отчет ( по възможност заверен от независим финансов одит) към 31.12.2008 год.; 7.2. Декларация за оборота за последните три години –2006 г., 2007 г.и 2008 год., от дейността на участника, свързана с изграждането на инфраструктурни обекти ; 7.3. Заверено копие от „Застраховка за професионална отговорност” на участника съгласно чл. 171 от ЗУТ (в случай на обединение копие от застраховката се представя от всички участници в обединението); 8. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП: 8.1. Декларация, съдържаща списък на договорите за строителство на инфраструктурни обекти през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите; 8.2. Декларация за техническото оборудване/собствено и/или наето/, с което разполага участника за изпълнение на поръчката ; 8.3.Списък - декларация на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качество и на изпълнителния състав, ангажиран в изпълнението на обекта. 9. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители и техния дял в изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, делът на тяхното участие и писмено съгласие/декларация за участие; 10. Документ за внесена гаранция за участие;11. Оферта; 12. Финансова оферта и други, съгласно документацията за участие.Възложителя отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 НВМОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет ( по възможност заверен от независим финансов одит) към 31.12.2008 год. 2. Декларация за оборота за последните три години –2006 г., 2007 г.и 2008 год., от дейността на участника, свързана с изграждането на инфраструктурни обекти . 3. Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на договорите за строителство на инфраструктурни обекти, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от референции за добро изпълнение на строителството, изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. ; 2. Декларация за техническото оборудване /собствено и/или наето/, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчкаи 3. Удостоверение за регистрация на участника в Българската Строителна Камара съответстващо на категорията на обекта на поръчката.4. Списък- декларация на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството , вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания: За последните три години кандидатът да има изпълнени не по-малко от три строителни обекти, сходни с предмета на настоящата малка обществена поръчка, за което да представи доказателства ( сключени договори, приемателни протоколи и др.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на Община Дупница, пл. "Свобода" №1, ет.І, стая 12 от 9 до 17,00 часа всеки работен ден след вписване на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки, след еднодневно уведомление на тел.0701 59298. Цената се заплаща в брой в касата на Община Дупница.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
16.06.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2009 г.  Час: 16:00
Място

Община Дупница, пл."Свобода" №1, Панорамна зала, ет.ІV

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители с нотариално заверени пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ