РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Аварийно укрепване брега на р.Бистрица чрез изграждане на подпорни стени в парк "Рила", гр.Дупница
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр. Дупница
Код NUTS:
BG415
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Аварийно укрепване брега на р.Бистрица чрез изграждане на подпорни стени в парк "Рила", гр.Дупница
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000, 45240000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложените в документацията пълно описание, количествена сметка и техническа спецификация.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 2 300 ( две хиляди и триста) лева представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по банкова сметка на Община Дупница IBAN: BG50KORP92203312967402, BIC код: KORPBGSF, "Корпоративнатърговска банка"АД, на името на Община Дупница; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на сметка на Община Дупница IBAN: BG50KORP92203312967402, BIC код: KORPBGSF, "Корпоративнатърговска банка"АД, на името на Община Дупница; или - банкова гаранция валидна за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Сключване на договор и изпълнението на поръчката ще започне при условие, че бъде осигурено външно финансиране. Плащането ще се извършва по банков път на база на реално извършени дейности и надлежно оформени документи.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние с валидност до 6 месеца от датата на издаването му - оригинал или заверено от кандидата копие или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2. Копие от документите за регистрация по ЗДДС (при наличието на такава) – заверено от кандидата копие; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП ; 4. Декларация за извършен оглед на обект/място на изпълнение; 5. Декларация по чл.13, ал.1, т. 8 от НВМОП; 6. Удостоверение за регистрация на участника в Българската строителна камера, съответстваща на категорията на обекта на поръчката; 7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП :7.1. Копие от годишния финансов отчет ( по възможност заверен от независим финансов одит) към 31.12.2008 год.; 7.2. Декларация за оборота за последните три години –2006 г., 2007 г.и 2008 год., от дейността на участника, свързана с изграждането на инфраструктурни обекти ; 7.3. Заверено копие от „Застраховка за професионална отговорност” на участника съгласно чл. 171 от ЗУТ (в случай на обединение копие от застраховката се представя от всички участници в обединението); 8. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП: 8.1. Декларация, съдържаща списък на договорите за строителство на инфраструктурни обекти през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите; 8.2. Декларация за техническото оборудване/собствено и/или наето/, с което разполага участника за изпълнение на поръчката ; 8.3.Списък - декларация на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качество и на изпълнителния състав, ангажиран в изпълнението на обекта. 9. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители и техния дял в изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, делът на тяхното участие и писмено съгласие/декларация за участие; 10. Документ за внесена гаранция за участие;11. Оферта; 12. Финансова оферта и други, съгласно документацията за участие.Възложителя отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 НВМОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет ( по възможност заверен от независим финансов одит) към 31.12.2008 год. 2. Декларация за оборота за последните три години –2006 г., 2007 г.и 2008 год., от дейността на участника, свързана с изграждането на инфраструктурни обекти . 3. Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на договорите за строителство на инфраструктурни обекти, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от референции за добро изпълнение на строителството, изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. ; 2. Декларация за техническото оборудване /собствено и/или наето/, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчкаи 3. Удостоверение за регистрация на участника в Българската Строителна Камара съответстващо на категорията на обекта на поръчката.4. Списък- декларация на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството , вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания: За последните три години кандидатът да има изпълнени не по-малко от три строителни обекти, сходни с предмета на настоящата малка обществена поръчка, за което да представи доказателства ( сключени договори, приемателни протоколи и др.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.06.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в административната сграда на Община Дупница, пл. "Свобода" №1, ет.І, стая 12 от 9 до 17,00 часа всеки работен ден след вписване на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки, след еднодневно уведомление на тел.0701 59298. Цената се заплаща в брой в касата на Община Дупница.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
16.06.2009 г. 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2009 г. Час: 16:00
Място
Община Дупница, пл."Свобода" №1, Панорамна зала, ет.ІV
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители с нотариално заверени пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление