Версия за печат

00013-2009-0002

BG-Видин: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областна администрация - Видин, ул."Дунавска" №6, За: Богдана Кирилова 094 605728, РБългария 3 700, Видин, Тел.: 094 605730, E-mail: del_oa@vidin.government.bg, Факс: 094 601076

Място/места за контакт: Светла Борисова

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Областна администрация - Видин, ул."Дунавска" №6, За: Богдана Кирилова 094 605728, РБългария 3 700, Видин, Тел.: 094 605728, E-mail: del_oa@vidin.government.bg, Факс: 094 601076

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Областна администрация - Видин, ул."Дунавска" №6, За: Наталия Хаджи 094 605720, РБългария 3 700, Видин, Тел.: 094 605720, E-mail: del_oa@vidin.government.bg, Факс: 094 601076

Място/места за контакт: Деловодство

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Областна администрация - Видин, ул."Дунавска" №6, За: Наталия Хаджи 094 605720, РБългария 3 700, Видин, Тел.: 094 605720, E-mail: del_oa@vidin.government.bg, Факс: 094 601076

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Почистване и осигуряване на проводимост на речните легла на р.Дунав и р.Тополовец, находящи се в област Видин

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: област Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Почистване и осигуряване на проводимост на речните легла на р.Дунав и р.Тополовец, находящи се в област Видин.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90700000

Описание:

Услуги, свързани с околната среда

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Изсичане на самонастанили се дървета с дебелени до 40 см. - 3850 бр. 2.Изсичане на самонастанили се дървета с дебелина до 60 см. - 60 бр. 3.Извличане, товарене, разтоварване и превоз на 10 км. на дърветата - 330 бр. курсове. 4.Почистване на храсти - 55 500 кв.м. 5.Събиране и изнасяне на храсти - 296 ч.дни. 6.Извличане на паднали дървета - 140 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
90718 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

07.08.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 700.00 лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора, в размер на 1500.00 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. 50% от стойността на поръчката се изплаща авансово, по банков път - в 7 - дневен срок от сключване на договора за изпълнение. 2. Останалата сума се изплаща по банков път - в 14-дневен срок от приемане на работата по договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Част от участъците за почистване са включени в Националната екологична мрежа "Натура 2000", по отношение на които изпълнителят следва да се спазят разпоредбите на Закона за биологичното разнообразие. 2.Полученият при изпълнение на дейностите дървен материал ще бъде предоставен на социални институции в област Видин.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І.Кандидатът или участника да е ЮЛ, в чийто предмет на дейност са включени дейностите по настоящата процедура.За целта представя: 1.Решение за регистрация на ЮЛ - собственоръчно заверено копие. 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по - рано от три месеца от подаване на офертата - в оргигинал или нтариално заверено копие. ІІ.Кандидатът или участника да не е: 1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от НК; - подкуп по Чл.3-1 - 307 от НК; - участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; - престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК. 2. Обявен в несъстоятелност. 3.В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните законови и подзаконови актове. За целта се представя декларация, свидетелство за съдимост и съответни удостоверения от съдебните органи - в оригинал или нотариално заверено копие. При наличие на някое от горните обстоятелства по т.ІІ, кандидатът или участникът се отстранява. ІІІ. Не могат да участват в процедурата кандидати или участници: - при които член на управителния или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на парг.1, т.1 от ДР на ЗПРКИ с възложителя или със сружители на ръководна длъжност в неговата организация; - които са сключили договор по чл.21 или 22 от ЗПРКИ. За целта е представя декларация за липса на горните обстоятелства - в оригинал. ІV.Документ за вписване на кандидата или участника в професионални регистри, в случай, че разполага с такъв - саморъчно заверерно копие. V.Сертификат за стандарт за система за управление на качеството. VІ.Оферта за изпълнение - в оригинал. VІІ.Документ за внесена гаранция за участие VІІІ. Списък на представените документи. 2.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен финансов отчет за 2008г. 2.Информация - спарвка за общия оборот на услугите от типа на настоящата процедура, извършени от кандидата в последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги със сходен на настоящия предмет, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Списък на техническите лица и отговарящите за контрола на качеството. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на кандидата за последните три години. 4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документ за платена документация се представя в Деловодство на Областна администрация - Видин при получаване на същата. Запалща се по банкова сметка на Областна администрация - Видин, №BG74UBBS80023106524806 ОББ АД-Видин.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
16.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

6

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2009 г.  Час: 13:00
Място

Сградата на Областна администрация - Видин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, пл."Славейков" №4А, ет.3, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването се осъществява по реда на ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ