Версия за печат

00261-2009-0004

BG-гр. Каспичан: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Каспичан, ул. "Мадарски конник" № 91, За: Елиана Георгиева, Република България 9930, гр. Каспичан, Тел.: 0887 662845, Факс: 05327 6005

Място/места за контакт: Община Каспичан

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж в гр. Каспичан

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Каспичан
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка, чрез покупка на стоки - хранителни продукти за осъществяване дейността на Домашен социален патронаж в гр. Каспичан

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността се определя от съобразно бюджета на Община Каспичан

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 55000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лв. Гаранция за изпълнение в размер на 500 лв.при сключване на договора. Когато Гаранциите са в парична сума - същите се привеждат по банков път - банкова сметка BG45STSA93003300704028 и BIG STSABGSF при банка ДСК АД клон Каспичан в полза на Община Каспичан. Кандидатите сами определят формата на гаранциите - банкова или парична.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Дейността се финансира от Бюджета на Община Каспичан одобрен от Общински съвет. Плащанията се извършват ежемесечно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за първоначална съдебна регистрация и последващи промени в нея. Удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не повече от 180 дни от датата на подаване на предложението. Документи удостоверяващи наличието на техническа възможност за изпълнение на поръчката - регистрирани транспортни срества и обекти за търговия с хранителни продукти съгласно изискванията на РИОКОС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от обслужващата кандидата банка за финансовото му състояние; Годишен финансов отчет на кандидата за предходната финансова година с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за извършване на сроден вид доставки, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните от тях. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.06.2009 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
55 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане в брой на касата в информационния център на Община Каспичан и получаването на необходимия комплект документи.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.06.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г.  Час: 15:30
Място

Заседателната зала на Общински съвет Каспичан. гр. Каспичан, ул. "М. конник" № 91, ет. 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците с нотариално заверени пълномощни във вързка с открития конкурс



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Коимисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9887040, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ