Версия за печат

00533-2009-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Лиляна Чапкънова; Владимир Жеков, България 1540, София, Тел.: 02 9372558; 02 9372602, E-mail: l.chapkanova@sofia-airport.bg; vjekov@sofia-airport.bg, Факс: 02 9459051

Място/места за контакт: Отдел "Правно-нормативно обслужване", Отдел "АМ и ДНО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева, България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: publik@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1, За: Радослава Йончева, България 1540, София, Тел.: 02 9372055, E-mail: publik@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на противопожарно защитно облекло за АСГ, сектор ПАБ и ГСМ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Христофор Колумб" № 1 - Летище София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на противопожарно защитно облекло за АСГ, сектор ПАБ и ГСМ" Доставката включва следните артикули: Противопожарно яке - 100 бр.; Противопожарен панталон – 100 бр.; Противопожарни ботуши - 100 чифта; Противопожарни ръкавици – 100 чифта; Противопожарен шлем – 100 бр., съгласно Техническа спецификация, неразделна част от настоящото обявление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35113400

Описание:

Защитно и предпазно облекло

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Еднократна доставка

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция или парична сума (неолихвяем паричен депозит). Когато гаранцията е под формата на неолихвяем паричен депозит, последният може да се внесе по сметка в ОББ; в лева BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG80UBBS84231010972911 или по сметка в евро BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG78UBBS80021402487419; или в касата на Възложителя, в съответствие с чл. 59 от ЗОП. 1) Гаранция за участие - в размер на 1500 лв. или равностойността им в евро. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП; 2) Гаранция за обезпечение на авансовото плащане - в размер на авансовото плащане, което не може да бъде повече от 30% от стойността на поръчката с ДДС. 3)Гаранция за изпълнение - в размер на 5 % от стойността на поръчката без ДДС и се освобождава съгласно чл. 63 от ЗОП и условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата са 100% "ГВА" от летищни такси по чл.120, ал.1 от ЗГВ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща цената по доставката съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Попълнени: Образец на оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата, и Образец на Техническа оферта 2. Юридически статус – изискуеми документи: а) Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съответния Окръжен съд/СГС или удостоверение за актуална съдебна регистрация, когато участникът е регистриран в Търговския регистър при Агенция по вписванията (оригинал или заверено копие) – в случаите, когато участниците са юридически лица или еднолични търговци. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверението за актуално състояние от съответния съд следва да бъде издадено не по-рано от 6 (шест) месеца от крайния срок за подаване на оферти. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът се представя и в легализиран превод на български език. б) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; в) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; г) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; д) Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 3. Декларация за запознаване с условията на поръчката; 4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал) в размер на: 1 500 лв.; 5. Документ за закупена документация за участие (копие); 6. Декларация за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако се ползват такива) а) декларация за съгласие за участие като подизпълнител ; б) удостоверение за актуално състояние на подизпълнителя; в) декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП от подизпълнителя; г) доказателства за икономическо и финансово състояние и технически възможности и /или квалификация на подизпълнителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копия от Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, заверени с подпис и печат на участника и от регистриран одитор, ако подлежи на независим финансов одит по реда на чл. 38 от ЗС; 2. Информация за общия оборот и оборота на стоките, обект на поръчката, за последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си; 3. Удостоверение за валидна регистрация по ЗДДС, в случаите когато участникът е данъчно задължено лице по смисъла на ЗДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставкa на противопожарно облекло, изпълнени през последните 3 (три) години от участника, съдържащ стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (поне три референции). 2. Сертификат на производителя на противопожарното облекло за внедрена система за управление на качеството, съответстваща на ISO 9001 или еквивалентно за производство на лични предпазни средства; 3. Документ, удостоверяващ че участникът е производител или оторизиран представител на производител на лични предпазни средства. 4. Декларация за съответствие с основните изисквания към личните предпазни средства, издадена от производителя за всеки един артикул на противопожарното облекло. 5. Сертификат на производителя, издаден съгласно процедурата за оценяване на съответствието „ЕО изследване на типа”; 6. Протоколи от независими лаборатории, доказващи съответствието на отделните артикули противопожарно защитно облекло със стандартите и изискванията, посочени в Техническата спецификация – Приложение № 1; 7. Инструкция за употреба за всеки отделен артикул на противопожарното облекло, издадена от производителя, съдържаща информация за името и адреса на производителя и/или на неговия упълномощен представител, както и информация за: 7.1. съхраняване, употреба, почистване, поддържане, обслужване и дезинфекция; 7.2. резултати от изпитвания, доказващи класовете на защита, осигурявани от противопожарното облекло; 7.3. принадлежностите към противопожарното облекло и характеристиките на резервните части; 7.4. класовете на защита, съответстващи на различните нива на риска, и съответните ограничения за използване; 7.5. крайната дата или периода на годност или на някои от неговите съставни части; 7.6. подходящата опаковка за транспортиране; 7.7. значението на използваните маркировки; 7.8. когато е необходимо - нормативните актове, приложими съгласно чл. 2, ал. 3 от Наредбата за маркировката за съответствие; 7.9. името, адреса и идентификационния номер на лицето, получило разрешение за оценяване на съответствието, което е участвало в оценяването на противопожарното облекло на етапа на проектиране. 8. Мостра от за всеки отделен артикул на противопожарното облекло. Всяка мостра да бъде представена в подходяща опаковка и трайно маркирана с номер на модела, размер, вид на материала и знак на производителя. Мострите на участници се връщат след приключване на процедурата, с изключение на мострите на избрания за изпълнител участник, които не подлежат на връщане и служат при проверка на качеството при изпълнение на поръчката. 9. Каталог на артикулите на противопожарното облекло, без цени. 10. Декларация (свободен текст) от производителя или неговия оторизиран представител за съответствие на всички артикули противопожарно облекло със Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства (обн. в ДВ, бр. 48/14.05.2002 г., изм. и доп. в ДВ, бр. 40/16.05.2006 г.) и/или Директива на съвета от 21 декември 1989 година относно сближаването на законодателствата на държавите-членки в областта на личните предпазни средства (ЛПС) 89/686/ЕИО.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 24 от 12.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Възложителя всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

Администрация на "Летище София" ЕАД, 1540, София, бул. "Христофор Колумб" № 1, Терминал 1 (стар терминал) - Заминаване

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 4 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление, Условията за за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка и указания за подготовка на офертите и 14 бр. Приложения са неразделна част от Решението за откриване на процедура за възлагане на oбществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 и ал.3 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решемие или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ