Версия за печат

00914-2009-0007

BG-Разлог: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Янка Стойчева - нач. отдел "ОП", България 2760, Разлог, Тел.: 0886144204 116, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Янка Стойчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на информация и публичност на проект „Подготовка на интергриран инвестиционен проект за подобрение във водния сектор на гр.Разлог- реконструкция и разширяване на водопроводната и канализационна мрежи и разширяване на ПСОВ Разлог” - схема за техническа помощ по Приоритетна ос 1 на ОП „Околна среда”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на информация и публичност на проект „Подготовка на интергриран инвестиционен проект за подобрение във водния сектор на гр.Разлог- реконструкция и разширяване на водопроводната и канализационна мрежи и разширяване на ПСОВ Разлог” - схема за техническа помощ по Приоритетна ос 1 на ОП „Околна среда”. Предвижда се извършването на дейности, описани в техническата спецификация, приложена и неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90400000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчни води

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка не трябва да надхвърля сумата от 50000 без ДДС.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 500 лв. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Разлог, Банка "ДСК" -клон Разлог, BIC STSABGSF, IBAN BG67STSA93003304191849. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранциите се уреждат съгласно чл. 61-63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде извършено по начин посочен подробно в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) удостоверение за актуално състояние( нотариално заверен), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци или заместващ го документ, издаден от търговският регистър към агенция по вписванията. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 6/шест/ месеца преди датата на представяне на офертата. 2) Документ за регистрация на кандидата: • съдебна регистрация на фирмата или копие от документа за самоличност / за физически лица/; за чуждестранните лица – документ за регистрация съобразно националното му законодателство , който се представя в легализиран превод; • данъчна регистрация на фирмата; • идентификационен код /БУЛСТАТ/; • идентификационен код по ДДС / ако има/; 3) Удостоверение от НАП за наличието или липсата на на задължения на основаниечл.87, ал.6 от ДОПК , издадени не по-рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертите; 4) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ( по образец) . 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – (по образец). 6) Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец) 7) декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва декларация по приложения образец към настоящата документацията. - документ за регистрация на подизпълнителя ,удостоверение за актуално състояние и удостоверение от НАП (когато е физическо лице - документ за самоличност) – заверени от подизпълнителя копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на подизпълнителя. Изискванията към документите са съгласно т.1 , т.2 и т.3) по-горе; - доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация - доказва се по начина определен в т.4 и т. 5) по-горе. - декларации за отсъствия на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП – попълват се, подписват се от представляващия подизпълнителя и се подпечатват образците от настоящата документацията за обстоятелствата, които са изискуеми за участие в процедурата, съгласно т.6) и т.7) по-горе. 8) декларация за приемане клаузите на проекта на договора ( по образец). 9) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП – за спазване изискванията за минимална цена на труда. „Минимална цена на труда” е минималният размер на заплащане на работната сила , определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване ( по образец); 10)документ за внесена гаранция за участие 11) документ за закупена документация за участие (заверено копиe) 12) Предлагана цена за изпълнение на поръчката – подготвя се от участника по образеца на Ценово предложение; Този документ задължително се поставят в отделен , запечатан , непрозрачен плик с надпис «Предлагана цена» , поставен в плика с офертата; 13) Попълненият и парафиран договор се поставя също в плика «Предлагана цена». 14) Техническото предложение- следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация при съблюдаване на изпълнение на поръчката. 15) Декларация за запознаване с обекта ( по образец); 16) Оферта по образец; 17) Доказателства за търговската репутация на кандидата; 18) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника ( приложение към образец на оферта ) ;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет, съгласно Закона за счетоводството за 2008г., 2007 И 2006 Г.; Информация за общия оборот и оборота от услуги, които са обект на поръчката за последните 3 /три / години;
Минимални изисквания: Минимален оборот общо за последните 3 /три/ години, 200 000 /двеста хиляди/ лева в областта на медийното сътрудничество;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: a) Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за услуги през последните три години , включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; b) Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; c) Декларация за техническото оборудване , с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка; d) Данни за собствени или наети технически лица , които кандидатът или участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка ; е) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата ;
Минимални изисквания: минимум три години опит в областта на връзките с обществеността и/или комуникациите и социологията и успешно изпълнен поне един сходен договор; опит в работа с публичните институции; наличен квалифициран персонал съгласно техническата спецификация;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 10.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Платими на касата на "Информационен център" - гр. Разлог.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
17.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.06.2009 г.  Час: 12:00
Място

В стая № 111 в сградата на Община Разлог.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Оперативна прогромо "Околна среда 2007- 2013г.".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ