Версия за печат

00516-2009-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", бул. "Дондуков" №3, За: Михаил Бойков, началник отдел "СУУС" в дирекция "ФСД", България 1000, София, Тел.: 02 8101740, E-mail: mboikov@mlsp.government.bg, Факс: 02 9874717

Място/места за контакт: Михаил Бойков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: изпълнителна агенция

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърна, принтерна и копирна техника и офис оборудване за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София и градове - областни административни центрове
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на копирна, принтерна и компютърна техника за нуждите на ИА "ГИТ" , разделена в шест обособени позиции

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30000000, 30121000, 30213300, 30232110, 30231310

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Фотокопирни машини и устройства за термокопиране
Настолен компютър
Лазерни принтери
Плоски дисплеи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

характерстиките и количествата техника предмет на доставката са подробно описани в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП, определена съгласно чл.26, ал.2 от НВМОП. Гаранцията е в размер общо за всички обособени позиции - 1800, а за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция №1 - 225 лв; Обособена позиция №2 - 224 лева; Обособена позиция №3 - 782 лева; Обособена позиция №4 - 232 лева;Обособена позиция №5- 224 лева и Обособена позиция №6 - 83 лева. При парична гаранция - превод по сметката на Възложителя: IBAN BG76UNCR96603319827610 BIC:UNCRBGSF в Уникредит Булбанк, клон:0043 Батенберг Гаранцията за изпълнение е в размер 5% от стойността на договора съгласно чл. 26, ал. 3 от НВМОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на ИА "ГИТ". Начин на плащане: Еднократно в български лева по банков път. Всички плащания се извършват в срок до десет дни след изпълнение на доставката, представяне на надлежно оформен разходооправдателен документ за размера на дължимата цена и подписани приемо-предавателни протоколи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за самоличност на участника – физическо лице - заверено от участника копие; 2. Удостоверение за актуално състояние с валидност до 6 месеца от датата на издаването му - оригинал или заверено копие; за чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 3. Копие от документа за ЕИК; 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП - оригинал;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2008 г., заверено с мокър печат. 2. Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот на участника за доставки, аналогични на обекта на поръчката/съответната обособена позиция, за последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) 3. Копие от данъчни декларации за 2008 г. заверено с мокър печат;
Минимални изисквания: 1.Размерът на печалбата на участника през последната календарна години, трябва да бъде строго положителна величина след данъчно облагане; 2. Участникът трябва да има оборот, пряко свързан с предмета на поръчката, не по малко от 2 000 000 лева за последните три отчетни години. 3. Участникът трябва да има изпълнени договори за доставка на стоки и количества, аналогични на предмета на поръчката, през последните три календарни години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Нотариално заверени копия на сертификат за разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO, 2. Нотариално заверени копия от сертификати за произход на компютърната, принтерна и копирна техника и офис оборудване. 3.Списък на основните договори за доставки съгласно предмета на малката обществена поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръка за добро изпълнение. 4.Списък на лицата, ангажирани с техническото осъществяване на услугата, включително на тези отговарящи за контрол на качеството. 5.Декларация за средногодишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години. 6.Списък на оторизираните сервизни бази за техническо обслужване на компютърната, принтерна и копирна техника
Минимални изисквания: 1.Участникът, предлагащ съответните изделия, трябва да притежава актуален сертификат за качество ISO 9001:2000 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката за всяка обособена позиция, в която участва. 2.Участникът трябва да разполага с оторизирана сервизна база от не по-малко от 10 сервизни бази за техническо обслужване на територията на цялата страна и възможност за реакция на искания за техническо обслужване в срок не повече от 1 работен ден от постъпване на съобщението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически параметри на предложеното оборудване; тежест: 30% /40%
Показател: предложена цена; тежест: 30 %
Показател: Срок за доставка; тежест: 10 %
Показател: Гаранционен срок (срок на техническо обслужване); тежест: 30 %/ 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 67 от 11.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 22.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
29.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Дондуков" №3, ет.1, зала 108

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата по чл.68, ал.4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № / г. на Изпълнителния директор на ИА "ГИТ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 17 броя копирни машини за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда.
1) Кратко описание

Доставка на 17 броя копирни машини за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30121100

Описание:

Фотокопирни машини

3) Количество или обем

доставка на 17 броя копирни машини съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
25500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

Условията за участие по обособената позиция са посочени в документацията


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 28 броя скенери за документи за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда
1) Кратко описание

Доставка на 28 броя скенери за документи за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30216110

Описание:

Скенери за компютри

3) Количество или обем

28 броя скенери съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
22400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

условията за участие по обособената позиция са посочени в документацията


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 184 броя принтери за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда
1) Кратко описание

Доставка на 184 броя принтери за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

184 броя принтери съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
78200 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

условията за участие по обособената позиция са посочени в документацията


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 29 броя настолни компютри за документи за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда
1) Кратко описание

Доставка на 29 броя настолни компютри за документи за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213300

Описание:

Настолен компютър

3) Количество или обем

29 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
23200 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 28 броя токозахранващи устройства UPS за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда
1) Кратко описание

Доставка на 28 броя токозахранващи устройства UPS за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31440000

Описание:

Батерии

3) Количество или обем

28 броя токозахранващи устройства UPS съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
22400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 33 броя монитори за настолни компютри за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и поделенията й Дирекции "Инспекция по труда
1) Кратко описание

Доставка на 33 броя монитори за настолни компютри за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33195100

Описание:

Монитори

3) Количество или обем

33 броя монитори за настолни компютри съгласно документация

Прогнозна стойност, без ДДС
8300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20