Версия за печат

00115-2009-0015

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: отдел "Обществени инвестиции" - Камен Христов - тел. 082 881710; отдел "Екология" - инж. Веска Попова - тел. 082 881792, България 7000, Русе, Тел.: 082 826100, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Русе, пл."Свобода" 6,Информационен център, гише "Търговия и транспорт", За: Информационен център, гише Търговия и Транспорт - Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Русе, пл."Свобода" 6,Информационен център, гише "Търговия и транспорт", За: Информационен център, гише Търговия и Транспорт - Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на специализирани съдове за събиране, временно съхраняване и изсипване на битови отпадъци със сметосъбиращи автомобили по две обособени позиции: 1. Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци тип “Бобър”-1.1 м3 с ръчно отваряне; 2. Доставка на специализирани съдове за битови пластмасови кофи 120 л.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Доставка на специализирани съдове за събиране, временно съхраняване и изсипване на битови отпадъци със сметосъбиращи автомобили по две обособени позиции: 1. Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци тип “Бобър”-1.1 м3 с ръчно отваряне; 2. Доставка на специализирани съдове за битови пластмасови кофи 120 л.„

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчно количество: съдове тип "Бобър" около 148 броя; пластмасови кофи 120л. около 955 броя Точните бройки за двата вида се уточняват според наличните средства утвърдени за всяко кметство, след провеждане на конкурса

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума или банкова гаранция в размер на 1% (един) или 1000 лв. /хиляда лева/, внесени по сметката на Община Русе в “Инвестбанк” АД клон Русе-Възраждане, BIC - IORT BGSF, IBAN:BG37 IORT 7379 3300 0300 00 счетоводна сметка 1724 000 300 7 00 и на гаранцията за изпълнение на договора парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % (пет) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на Община Русе. Заплащането се извършва по банков път след подписване на приемо предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация по ТЗ или единен индентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Удостоверение за актуално състояние със срок на издаване не по-малко от 2 месеца преди датата на разглеждане на офертите.Нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки. Кандидатът да представи сертификат /удостоверение/, че съдовете отговарят на европейските номи: за позиция 1 - EN 840-3, ЕN 840-5 и ЕN 840-6; за позиция 2- EN 840-1, ЕN 840-5 и ЕN 840-6. Други изисквания посочени в указанията и техническите условия за изпълнение на поръчката. Кандидати, неспазили разпоредбите на чл.21 от НВМОП могат да бъдат отстранени от участие в процедурата с решение на Възложителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в документацията и чл.50 от ЗОП:
Минимални изисквания: 1.Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност; 2.Годишен финансов отчет и баланс за предходната година; 3.Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за последните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.51,ал.1 от ЗОП
Минимални изисквания: 1.кандидатът да притежава опит при извършване на подобна дейност не по малко от 3 години; 2. списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 3. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4. образци, описание и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят; 5. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
36 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите могат да закупят документацията за участие в открития конкурс всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа от Община Русе, пл."Свобода" № 6, "Информационен център", гише "Търговия и транспорт" срещу представен документ за внесената сума - 36 лв. с ДДС, внесени по сметка в"Инвестбанк" АД, клон Русе Възраждане BIC - IORTBGSF, IBAN:BG96 IORT 7379 8400 0800 00, счетоводна сметка 7311 000 800 000 К РР вид плащане: 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.06.2009 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Русе , пл."Свобода" 6 , ет.3 , зала "Заседателна".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.38 ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Ограничения, във връзка с наличието и размера на приетия бюджетен кредит. Процедурата е открита с Решение № РД/01/2044/12/05.2009год.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци тип “Бобър”-1.1 м3 с ръчно отваряне
1) Кратко описание

-вместимост 1100 л. -да са изработени от горещо поцинкована ламарина с дебелина от 1.8 до 2 мм. -да са с 4 бр. опорни колела Ф 200, осигурени против кражба, въртящи се около остта на закрепване, като 2 бр. от тях са с блокираща спирачна система -да са с куполовиден капак и ръчно отваряне -да отговарят на европейски норми: EN 840-3, ЕN 840-5 и ЕN 840-6 -да не са употребявани -да могат да се обслужват от специализирани автомобили за събиране на отпадъци отговарящи на изискванията на ЕН1501-1 -гаранционен срок мин. 2 г. -в цената да бъде включена доставката до гр. Русе – до допълнително посочена площадка /след сключване на договора/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

ориентировъчно количество - 148 броя Точните бройки за двата вида се уточняват според наличните средства утвърдени за всяко кметство, след провеждане на конкурса

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на специализирани съдове за битови пластмасови кофи 120 л.
1) Кратко описание

- пластмасови кофи 120 л. - вместимост 120 л. -да са изработени от полиетилен с висока плътност - HDPE -да отговарят на европейски норми: EN 840-1, ЕN 840-5 и ЕN 840-6 -да с 2 бр. опорни колела Ф 200 -да не са употребявани -да могат да се обслужват от специализирани автомобили за събиране на отпадъци отговарящи на изискванията на ЕН1501-1 -гаранционен срок мин. 2 г. -в цената да бъде включена доставката до гр. Русе – до допълнително посочена площадка /след сключване на договора/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

ориентировъчно количество - 955 броя Точните бройки за двата вида се уточняват според наличните средства утвърдени за всяко кметство, след провеждане на конкурса

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение