Версия за печат

00584-2009-0001

BG-с.Кайнарджа: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кайнарджа, област Силистра, ул."Георги Токушев" № 10, За: Марин Стойков Петров-гл.специалист "УТ", България 7550, с.Кайнарджа, Тел.: 08679 462, E-mail: mpetroff@abv.bg, Факс: 08679 461

Място/места за контакт: Марин Стойков Петров-гл.специалист "УТ"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставка на готова храна 3 (три) пъти дневно за нуждите на Дневен център за възрастни хора с увреждания” с.Средище, община Кайнарджа по Програма „ФАР” – BG 2006/018-343.01.01 „Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Дневен център за възрастни хора с увреждания с.Средище, община Кайнарджа
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Приготвяне и доставка на готова храна 3 (три) пъти дневно за нуждите на проект „Създаване на дневен център за възрастни хора с увреждания” както следва: 1. Сутрешна закуска; 2. Обяд; 3. Подкрепителна закуска в 16 часа

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
85960 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Ценова част; тежест: 70
Показател: Срок на отсрочено плащане; тежест: 20
Показател: Срок на реагиране в случай на рекламация; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 72 / Наименование:Приготвяне и доставка на готова храна 3 (три) пъти дневно за нуждите на проект „Създаване на дневен център за възрастни хора с увреждания” както следва: 1. Сутрешна закуска; 2. Обяд; 3. Подкрепителна закуска в 16 часа
V.1) Дата на сключване на договора
01.05.2009 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"П.Дусман" ЕООД, ул."Св.Климент Охридски" № 4, ет.2, България 1000, София, Тел.: 02 9438411, E-mail: officesofia@dussmann-bg.com, Факс: 02 9438410

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85960 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 85960 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма „ФАР” – BG 2006/018-343.01.01 „Деинституционализация посредством предоставяне на услуги в общността за рискови групи”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.05.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор