Версия за печат

00188-2009-0004

BG-ХИСАРЯ: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ХИСАРЯ, БУЛ. "ГЕН. ГУРКО" № 14, За: инж. Димитрина Стоянова Кьорлинска, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 4180, ХИСАРЯ, Тел.: 0338 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0338 62030

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«РЕКОНСТРУКЦИЯ И ПОДМЯНА НА АМОРТИЗИРАНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА С. СТАРОСЕЛ, ОБЩИНА ХИСАРЯ»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Старосел, община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

«РЕКОНСТРУКЦИЯ И ПОДМЯНА НА АМОРТИЗИРАНА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА С. СТАРОСЕЛ, ОБЩИНА ХИСАРЯ» -Предвижда се подмяна и реконструкция на Главен клон І, Част от Главен клон ІІІ, канал3 и канал 4 от второстепенната водопроводна мрежа. Предвижда се подмяна на съществуващия водопровод с полиетиленови тръби Ф 200, Ф 140, Ф125 и Ф110, нови сградни отклонения. Строително-монтажните работи включват земно-изкопни работи, полагане на тръби, изграждане на сградни отклонения, пожарни хидранти, възстановяване на уличните настилки. Изграждането на обекта ще бъде съобразно осигурените средства от ПУДООС

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Количествено-стойностната сметка

Прогнозна стойност без ДДС
1600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възлагане на авторски надзор по време на строителството чрез договаряне по НВМОП, Възлагане на строителен надзор по време на строителството чрез процедура по три ценови оферти. Възложителят си запазва правото ако възникне необходимост от повторение на поръчката, да възложи повторната поръчка чрез процедура на договаряне с покана по реда на НВМОП.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 10 000 лв. Гаранция за изпълнение 5 % от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. Парична сума; 2. Банкова гаранция. Кандидатът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При избор на парична гаранция тя следва да бъде внесена в касата на Община Хисаря, ет. ІІ, стая 15, или по банков път на следната сметка на Община Хисаря: IBAN:BG19 BPBI 7924 3386 4137 01 BIG: BPBI BGSF Банка Юро и Еф Джи България

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Обектът ще бъде финансиран със средства от ПУДООС. Стойността на извършените СМР съгласно одобрената КСС и анализни цени, се финансира след представено искане за плащане с приложени: фактура/заверена с Вярно с оригинала/, издадена от Изпълнителя, протокол за обема на извършените работи, съответствуващи на разходите, подписан от инвеститорския контрол, строителния надзор и одобрен от директора на РИОСВ гр. Пловдив. Изплаща се 80% от стойността на договора, а окончателното плащане се извършва след представяне на акт обр. 15.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новообразуваното юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; б) Заявление за участие;в) Административни сведения; г) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката ;д) Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката ;е) Регистрационни документи на участника:- удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по егистрация на участника – юридическо лице, със срок на валидност – 3 (три) месеца от датата на издаването му (за юридическо лице, което е регистрирано в България) / или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;-документ за съдебна регистрация – копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България);-документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и легализиран (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); -документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице; ж) Документ за закупена документация за участие – копие;з) Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; и) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП ;Документ за данъчна регистрация (копие) БУЛСТАТ(копие Административни изисквания съгласно ЗОП а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: - за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;- за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;- за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;- за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност.в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; з) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси.Възложителят може да отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, за който е налице някое от изброените по-горе условия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическо и финансово състояние на кандидатите: - удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; -Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три (3) години – 2006 г., 2007 г. и 2008 г. – копия, подписани и подпечатани на всяка страница; - информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си /информацията за оборота на строителството следва да садържа само обекти във ВиК сектора за 2006, 2007 и 2008 г., без ВиК инсталации в сгради/ Ако информацията не отговаря на посочените изисквания, участникът ще бъде отстранен. - Доказателства, че кандидатът разполага с адекватен оборотен капитал за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е реализирал печалба за всяка от последните 3 (три) години, а именно: през 2006, 2007 и 2008 година, в зависимост от годината на регистрация. б) Годишния оборот на участника за всяка от последните 3 (три) години, а именно: 2006, 2007 и 2008 година, да е не е по - малко от 1 000 000 (един милион ) лева. в) Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка с добра репутация или друга приемлива форма на разполагаеми средства. г) В случай на обединение, минималният годишен оборот на водещият съдружник за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум 50 % от оферта. д) През последната финансова година мин. 80% от приходите на участника трябва са от строителство. В случай на обединение, изискването се прилага за всеки съдружник. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификация: - списък на договорите за строителство във ВиК сектора, изпълнени през последните 3 години – 2006, 2007, 2008 г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, да съдържа данни за възложителя, така, че да могат да бъдат проверени; - списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството /екип за управление на обекта/ с придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от КТ. Да се приложат документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за изпълнението на обекта - наетият технически персонал трябва да притежава необходимата правоспособност съобразно придобитата специалност и образователно-квалификационна степен, професионален опит, познания и техническа компетентност по отношение на националното законодателство (съгласно чл. 163а от ЗУТ); - удостоверение по чл. 19, ал. 1 от Закона за камарата на инженерите, от което да е видно, че участникът има право да изпълнява строежи от втора категория или първа категория съгласно ЗУТ; - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години – трябва да съответства на изискването за обекти от втора категория; - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство – то трябва да съответства на изискващото се техническо оборудване за извършване на заявените строителни и монтажни работи; - данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството - трябва да разполага с необходимия персонал, нает по трудови договори: а) за техническо ръководство на строежите; б) за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност; в) за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд; г) за организиране изпълнението на дейности по управление при кризи; д) други лица, за които с нормативен акт се изисква да са наети по трудов договор; е) наетите работници трябва да притежават необходимата професионална квалификация за изпълнение на извършваните строителни дейности; - описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката, ако възложителят е предвидил такива в обявлението. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Минимални изисквания: 1.Опит на кандидата в строителството на най-малко 2 (два) обекта от вида на обекта на поръчката изграждане на водопроводни и канализационни мрежи, без ВиК инсталации в сгради(изграждане на водопроводни и канализационни мрежи, без ВиК инсталации в сгради ) 2. Опит на кандидата като главен изпълнител в изпълнението на поне два договора за строителни работи с естество /ВиК сектор/ и на стойност поне 50 % от стойността на поръчката, за последните пет години (изпълнени поне на 80 %); 3. Предложения за придобиване на най-важното оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - собственост, лизинг, под наем.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Общинска администрация гр. Хисаря, ІІ етаж, стая № 15

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
02.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2009 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на Община Хисаря, гр. Хисаря, бул. "Ген. Гурко" № 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите кандидатите могат да присъствуват лично или упъномощени техни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защитата на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защитата на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ