Версия за печат

00009-2009-0005

BG-гр.Девин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Асенова Ризова, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: devin@unacs.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажни работи при изпълнение на обект: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Лясково, общ.Девин".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Лясково, общ.Девин
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително-монтажни работи след отпускане на средства на Община Девин на обект: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа с.Лясково, общ.Девин".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложение към документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Девин в размер на 15 000 лв. 2.Гаранция за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Девин в размер на 1 % от стойността на сключения договор съгласно представената оферта за изпълнение на СМР на обекта.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението на обекта ще бъде в рамките на отпуснатите на Община Девин средства. Плащането ще бъде по банков път, след представяне на фактура, в срок - съгласно предложение в офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.05.2009г. 3. Копие от документа за регистрация в МФ, НАП. 4. Копие от документа за закупена документация за участие. 5. Копие от заверен годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г., 2007г. и 2008г.; доказателства, че участникът има минимум 2 млн. лева приходи през предходната 2008г. 6.Оригинал от документа за внесена гаранция за участие. 7. Застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството с праг на застраховка 600 000 лв. /нотариално заверено копие/ и застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука” /нотариално заверено копие/. 8.Удостоверение за регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяващо право на изпълнение на СМР на обекти ІІІ-та категория по ЗУТ. 9. Списък на изпълнени подобен вид обекти за периода 2006-2008г. 10.Референции /препоръки/ за добро изпълнение на подобен вид обекти и референция от Регионално звено на Камарата на строителите за конкретната поръчка. 11. Документи удостоверяващи техническите възможности: списък с описание на пълен набор собствена или наета специализирана техника, с която разполага участника за изпълнение на поръчката; списък на техническите лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат професионален опит, включително списък и на тези, отговарящи за контрола и качеството, с приложение на документите, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Да има минимум трима координатори по безопасност и здраве съгласно чл.11 от Наредба №2/22.03.2004г. Доказателства, че персоналът, предвиден за изпълнение на поръчката е обучен за безопасност при работа от акредитирана служба по трудова медицина /3-та, 4-та и 5-та квалификационна група/; списък на материалите и всички доставки предназначени за ползване в работите, указващ техния произход. 12.Да представи работна програма с кратко описание на основните дейности, указваща последователността и предлагания график за извършване на работите, указване на броя, вида и капацитета на оборудването и персонала, които участникът предлага да използва при изпълнение на поръчката. 13.Копие от сертификат по ISO 9001:2000. 14.Копие от сертификат по BS OHSAS 18001:2007. 15.Копие от сертификат по ISO 14001:2004. 16. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 17.Декларация, че в предложената цена е спазено условието за минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.10 от Закона за обществените поръчки. 18.Декларация за срок на валидност на офертата. 19.Декларация за участие на подизпълнители. 20.Декларация за оглед на обекта и протокол за извършен оглед. 21.Оферта с предлагана цена, попълнена количествено-стойностна сметка, начин на плащане, срок за изпълнение и линеен график - в запечатан непрозрачен плик с надпис "предлагана цена". 22.Списък на документите, подписан от представителя на участника и положен печат на същия. Всички документи, които се представят като копия следва да бъдат заверени от лицето, представляващо участника и да бъде поставен печата на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от заверен годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г., 2007г. и 2008г.; доказателства, че участникът има минимум 2 млн. лева приходи през предходната 2008г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството с праг на застраховка 600 000 лв. /нотариално заверено копие/ и застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „Трудова злополука” /нотариално заверено копие/; удостоверение за регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяващо право на изпълнение на СМР на обекти ІІІ-та категория по ЗУТ; списък на изпълнени подобен вид обекти за периода 2006-2008г.; референции /препоръки/ за добро изпълнение на подобен вид обекти и референция от Регионално звено на Камарата на строителите за конкретната поръчка; списък с описание на пълен набор собствена или наета специализирана техника, с която разполага участника за изпълнение на поръчката; списък на техническите лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, които трябва да имат професионален опит, включително списък и на тези, отговарящи за контрола и качеството, с приложение на документите, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Да има минимум трима координатори по безопасност и здраве съгласно чл.11 от Наредба №2/22.03.2004г. Доказателства, че персоналът, предвиден за изпълнение на поръчката е обучен за безопасност при работа от акредитирана служба по трудова медицина /3-та, 4-та и 5-та квалификационна група/
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.06.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
25 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документация за участие в откритата процедура по реда на НВМОП до 16:30 часа на 08.06.2009г. от деловодството на Община Девин срещу сумата от 25 лв., вносима в касата на Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.06.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2009 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Девин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците, подали оферти за участие в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, гр.София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Девин, ул."Дружба" №1, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: devin@unacs.bg, Факс: 03041 2661

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ