Версия за печат

00551-2009-0003

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Свети Мина" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №59, За: Весела Зефова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 654802, E-mail: mbal_st_mina@abv.bg, Факс: 032 631320

Място/места за контакт: Весела Зефова

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг-работно проектиране и строително-монтажни рамботи за реализация на проекти за енергийна ефективност на следните обекти-МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив и АГО на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив и АГО на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва пълен инженеринг-работно проектиране и съгласуване, организация на реконструкцията, модернизация, строително-монтажни работи.Проектирането на рекострукцията ще се извършва в съответсвие с техническите спецификации, приложени в документацията за участие, одита по заснемане, а строително-монтажните работи-съгласно одобрен инвестиционен проект и количествено стойностна сметка.Поръчката включва-Изготвяне на работни проекти във всички части за ремонта на сградния фонд;-Съгласуване на проектите с институциите;-Топлоизолация на стените на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив и на АГО на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив;-Подмяна на дограма на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив и на АГО "Свети Мина" ЕООД;-Топлоизолация на покрива на МБАЛ "Свети Мина" ЕООДи на АГО "Свети Мина" ЕООД-Пловдив;-Топлоизолация на пода на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив;-Повишаване ефективността на отоплението на МБАЛ "Свети Мина " ЕООД-Пловдив и на АГО на МБАЛ "Свети Мина "ЕООД-Пловдив;-Монтиране на Слънчеви колектори за БГВ на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив;

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45420000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Словом: Седемстотин двадесет и две хиляди четиристотин деветдесет и пет лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
722495 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция.Всеки кандидат представя гаранция за участие в размер на 1% от стойността на поръчката – 7225 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата може да бъде внесена в касата на възложителя в град Пловдив, ул. "Иван Вазов" № 59 или по банковата му сметка, която може да бъде получена от участниците на адреса на възложителя или на телефона от лицето за контакти по т.І.1 от настоящото обявление.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Сключването на договор и финансирането на процедурата ще започне след като се сключи договор с финансова институция за кредитиране на СМР - мерки за енергийна ефективност на МБАЛ "Св. Мина" ЕООД - Пловдив.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници в откритият конкурс за възлагане на малката обществена поръчка трябва да представят следната информация и документи:1. Декларации по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП;2.Декларация по чл. 56, ал.1, т.10 от ЗОП.Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участника е физическо лице. Когато документите на ксерокопие, следва да бъдат заверени от участника. Ако участникът е обединение документите се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението; 3.Удостоверение за актуално състояние от фирменото отделение на съответния съд по регистрацията на участника или от Агенцията по вписванията, което да е актуално към датата на подаване на офертата (т.е. да е издадено до 6 /шест/ месеца преди датата на подаване на офертата); 4. Документ за внесена гаранция за участие; 5. Заверено копие на документ за закупена документация за участие; 6. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Основен капитал на участника (посочва се в лева). 2. Информация за оборота и процента на видовете дейности и услуги, които го сформират през последните (три) години. 3. Заверено от участника копие на годишния баланс за предходните 3 /три/ години - 2006, 2007 и 2008. 4. Заверен от участика копие на годишен финансов отчет за приходите и разходите - за предходните 3 /три/ години - 2006, 2007 и 2008. 5. Заверени от участника копия от одиторски доклади - за предходните 3 /три/ години - 2006, 2007 и 2008. Когато по обективни причини участника неможе да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги - проектиране, изпълнени през предходните 3 /три/ години - 2006, 2007 и 2008, включително стойностите, датите и получателите, придружен от поне три препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на договорите за строителство, изпълнение през последните 5 /пет/ години, придружен от поне 3 /три/ препоръки за най-важните строителни обекти; Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 /три/ години. 4. Списък на конкретния персонал, ангажиран с обекта на малката обществена поръчка (заемана длъжност, име, националност, възраст, образование, общия трудов стаж, трудов стаж във фирмата). 5. Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството. 6. Лицензи и/или удостоверения и/или сертификати за пълна проектантска правоспособност и/или удостоверение за вписване в регистрите на камарата на архитектите и/или камарата на инженерите в инвестиционното проектиране и доказателства, че основния им персонал, с който се намират в правоотношения по смисъла на настоящите указания притежава пълна проектантска правоспособност по отделните части - ако се изисква от Възложителя. 7. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за осигуряване на качеството при изпълнение на малката обществена поръчка. 8. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на доставките и материалите със съответните спецификации и стандарти. 9. Удостоверение и/или сертификат и/или лиценз за притежавани от участника по ISO 9001:2000/ ISO18001-ONSAS и ISO 14001 наличен или в процедура на сертифициране/ издаване. 10. Общо описание на системата/ите за контрол на качеството, която/ито ще се използва/т. 11. Описание на мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнение на поръчката. 12. Документи, доказващи, че участниците имат уменията - ефективонст, опит и надежност да предоставят услугата, да извършват строително-монтажните работи. 13. Работна програма (програмата ще се състои от график, разположен във времето, представляващ действителните общи намерения на Изпълнителя за етапното изпълнение на строително-монтажните работи, дейностите, услугите и доставки до завършване в определения срок).
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за работен проект; тежест: 10т.
Показател: Предлагана цена за авторски надзор; тежест: 5т.
Показател: Срок за изготвяне на работен проект; тежест: 10т.
Показател: Предлагана цена за СМР ; тежест: 40т.
Показател: Гаранционен срок на СМР; тежест: 15т.
Показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 20т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 12.06.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Условия и начин за плащане: Цената на документацията, която е без ДДС се заплаща в касата на възложителя - МБАЛ "Свети Мина" ЕООД, град Пловдив, ул. "Иван Вазов" №59

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
19.06.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.06.2009 г.  Час: 09:00
Място

МБАЛ "Св. Мина" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №59

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващия участника или надлежно упълномощено от него лице.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ