Версия за печат

00301-2009-0007

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение - Бургас" АД, бул. "Стефан Стамболов" № 73, За: Ирена Петкова - Н -к отд. "Правен", България 8000, Бургас, Тел.: 056 810581

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на спирален компютърен томограф за нуждите на “МБАЛ – Бургас” АД.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на спирален компютърен томограф за нуждите на “МБАЛ – Бургас” АД.”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33115000

Описание:

Уреди за томография

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1бр. спирален компютърен томограф, който следва да е произведенне по – рано от 2008г..

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 10 000 (десет хиляди) лв., като същата се представя под формата на банкова гаранция или парична сума по банкова сметка на “МБАЛ – БУРГАС” АД: IBAN: BG 67 UNCR76301063983304, BIC UNCRBGSF – “УниКредит Булбанк” АД, клон Бургас.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

средставата за изпълнение на поръчката се осигуряват от МЗ, като плащането се извършва на следните вноски: - 50 % стойността на апарата се превежда по банкова сметка на Изпълнителя в 5 – дневен срок от получаване на финансирането от МЗ; - 40% от стойността – при условията на доставка на апарата по силата на приемно – предавателен протокол. - 10% от стойността на апарата – към момента на монтаж и въвеждането му в експлоатация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата. 2. Административни сведения; 3. Удостоверение за актуално състояние на търговеца, издадено не по - късно от 60 дни от датата на отваряне на документите (при условие, че участникът представя копие на документа, същото следва да е с нотариална заверка) или посочване на ЕИК, в случай че кандидата се е пререгистрирал в Търговски регистър към Агенция по Вписванията; 4. Документ за съдебна регистрация на кандидата (първоначално решение, както и последващи съдебни решения за вписване на промени по фирмено дело), когато е юридическо лице, или посочване на ЕИК, в случай че кандидата се е пререгистрирал в Търговски регистър към Агенция по Вписванията или документ за самоличност, когато е физическо лице – заверено от кандидата копие; 5. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника/оригинал или нотариално заверено копие/. 6. Декларация за липса на обстоятелства по по чл.47, aл.1, 2 и 5 от ЗОП; 7. Декларация за подизпълнители или липса на такива /в декларацията се вписват подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, когато се предвижда участието на подизпълнители/; 8. Документ за закупена конкурсна документация за участие; 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Незадължителни специфични документи, съгласно чл.10 от Общите условия за провеждане на прлоцесурата, свързани с комплексната оценка на предложението. 11. Оферта за участие в процедурата (Образец № 2).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от Годишен финансов отчет за предходната финансова година, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Удостоверение за финансова надеждност, издадено от банка.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документи, доказващи наличие на осигурен оторизиран сервиз за гаранционно и следгаранционно обслужване на апарата. При условие, че сервизното обслужване се извършва от друга фирма, участникът представя сключеният за тази цел договор; 2. Копия от документи за квалификация на сервизните специалисти, отговорни за поддръжката на предлаганата апаратура – дипломи, сертификати от преминати курсове за обучения за сервиз на предлаганата апаратура и др.; 3. Копие от лиценз от АЯР за работа с източници на йонизиращи лъчения за сервиза; 4. Копие от разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия. 5. Копие от лиценз от АЯР за работа с източници на йонизиращи лъчения за участника; 6. Копие от оторизации от производителите на апаратурата, предмет на обществената поръчка, за дистрибуция и сервиз с валидност края на 2009 год.. .7. Копие на Сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000 на участника за продажба и сервиз на медицинска апаратура. При условие, че гаранционният сервиз се осъществява от друга фирма, с която участникът е в договорни отношения, се представя копие от ISO 9001:2000 на съответната фирма за сервиз на медицинска апаратура ; 8. Копие на Сертификати ISO 9001:2000 на производителя - в превод на български език; 9.. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл.14, ал.2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в легализиран превод на български език;
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена ; тежест: 60т.
Показател: Качество; тежест: 20т.
Показател: Опит на кандидата при изпълнение на подобни поръчки ; тежест: 5т.
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 5т.
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 10 т.

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава в деловодството на “МБАЛ – Бургас” АД 16:00 ч. на деня, посочен в публикуваното в сайта на ДВ и АОП обявление, срещу цена, в размер на 50 (петдесет) лева без вкл. ДДС, невъзстановими и платени в касата на дружеството, намираща се на ет.1 от Административен блок, бул. “Ст. Стамболов” № 73, гр. Бургас. Желаещите лица могат да се запознаят на място с нейното съдържание преди същата да бъде закупена. При поискване от зантересовано лице, документацията може да бъде изпратена за негова сметка, при условията на представяне на платежно нареждане за заплащане на нейната цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.06.2009 г.  Час: 11:00
Място

гр. Бургас, бул. "Стефан Стамболов" № 731 Административен корпус

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ