РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
“Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД”
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30230000, 30232000
Описание:
Компютърно оборудване
Периферни устройства
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно количествата, посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участника в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка, следва да внесе банкова или парична сума- гаранция за участие за обособена позиция 1 в размер на 500 лв. (петстотин лева) и гаранция за участие за обособена позиция 2 в размер на 300 лв. (триста лева)- платими в брой в касата на “Столичен електротранспорт”ЕАД, намираща се в гр.София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193, или по сметка на дружеството в "Общинска банка" AД, клон "Денкоглу", разплащателна сметка IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, BIC: SOMBBGSF.Участника, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора – парична сума или банкова гаранция в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Със средства на възложителя.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците:
Наличие на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП. Непредставяне на деклация/и по чл. 47, ал. 1, ал. 2, ал. 5, ал.7 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл.13 и чл. 21 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.
Непредставяне на Сертификат ISO 9001:2000 на производителя за предлаганите продукти съгласно съответната позиция.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник при условията на чл. 21, ал. 1 от НВМОП.
Всеки участник следва да представи: копие на Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие) или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участника е физическо лице- копие от документ за самоличност. Документ за данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС в съответната данъчна служба, регистрация по БУЛСТАТ.Документи съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП. Декларации, че не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и ал.7 от ЗОП. -Да се посочат: подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, ако участника не ползва подизпълнители то той предоставя декларация (свободен текст), че няма да ползва подизпълнители при изпълнение при поръчката; Декларация, че не сме дали съгласие и не фигурираме като подизпълнители в заявлението на друг кандидат; Документ за внесена гаранция за участие за съответната позиция, за която участва; Документ за закупена документация;
Сертификат ISO 9001:2000 на производителя за доставените продукти за съответната позиция, за която участва; -Сертификат ISO 9001:2000 на участника - оценява се в методиката за оценка.
Препоръки за добро изпълнение най - малко 3 броя /оригинали или нотариално заверени/ - за последните 3 години;
Всички документи представени от участника трябва да са на български език, да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние съгласно чл.13, ал.1 т.2 от НВМОП, посочени от възложителя в обявлението за малка обществена поръчка (удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност, Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година, заверени от одитор- ако подлежат на одит, информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си);
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от три препоръки за добро изпълнение /оригинали или нотариално заверени копия/ за конкретната дейност свързан с предмета на поръчката и обособената позиция, за която участва;-Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; -Описание и технически данни на предлаганите изделия; -Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството ISO 9001:2000 oт производителят на предлаганите продукти, Сертификати и декларация за съответствие от производителя удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, участникът предоставя тези документи за стоките за обособената позиция, за която участва. Сертификат ISO 9001:2000 на участника- оценява се в методиката за оценка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.06.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е 20 лв. (двадесет лева), без ДДС, платими в брой в касата на “Столичен електротранспорт”ЕАД, намираща се в гр.София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193, или по сметка на дружеството в "Общинска банка" AД, клон "Денкоглу", разплащателна сметка IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, BIC: SOMBBGSF към момента на закупуването. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
25.06.2009 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2009 г. Час: 14:00
Място
Централно управление на "Столичен електротранспорт" ЕАД
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление