Версия за печат

00203-2009-0020

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: Отдел: "Обществени поръчки и застраховане"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на “Столичен електротранспорт”ЕАД”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30230000, 30232000

Описание:

Компютърно оборудване
Периферни устройства

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествата, посочени в документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участника в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка, следва да внесе банкова или парична сума- гаранция за участие за обособена позиция 1 в размер на 500 лв. (петстотин лева) и гаранция за участие за обособена позиция 2 в размер на 300 лв. (триста лева)- платими в брой в касата на “Столичен електротранспорт”ЕАД, намираща се в гр.София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193, или по сметка на дружеството в "Общинска банка" AД, клон "Денкоглу", разплащателна сметка IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, BIC: SOMBBGSF.Участника, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора – парична сума или банкова гаранция в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със средства на възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП. Непредставяне на деклация/и по чл. 47, ал. 1, ал. 2, ал. 5, ал.7 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.13 и чл. 21 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. Непредставяне на Сертификат ISO 9001:2000 на производителя за предлаганите продукти съгласно съответната позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник при условията на чл. 21, ал. 1 от НВМОП. Всеки участник следва да представи: копие на Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие) или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участника е физическо лице- копие от документ за самоличност. Документ за данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС в съответната данъчна служба, регистрация по БУЛСТАТ.Документи съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП. Декларации, че не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и ал.7 от ЗОП. -Да се посочат: подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, ако участника не ползва подизпълнители то той предоставя декларация (свободен текст), че няма да ползва подизпълнители при изпълнение при поръчката; Декларация, че не сме дали съгласие и не фигурираме като подизпълнители в заявлението на друг кандидат; Документ за внесена гаранция за участие за съответната позиция, за която участва; Документ за закупена документация; Сертификат ISO 9001:2000 на производителя за доставените продукти за съответната позиция, за която участва; -Сертификат ISO 9001:2000 на участника - оценява се в методиката за оценка. Препоръки за добро изпълнение най - малко 3 броя /оригинали или нотариално заверени/ - за последните 3 години; Всички документи представени от участника трябва да са на български език, да бъдат заверени с гриф “Вярно с оригинала” от легитимен представител (управител или нотариално упълномощено от него лице с конкретно пълномощно) на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние съгласно чл.13, ал.1 т.2 от НВМОП, посочени от възложителя в обявлението за малка обществена поръчка (удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност, Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година, заверени от одитор- ако подлежат на одит, информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си);
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от три препоръки за добро изпълнение /оригинали или нотариално заверени копия/ за конкретната дейност свързан с предмета на поръчката и обособената позиция, за която участва;-Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; -Описание и технически данни на предлаганите изделия; -Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството ISO 9001:2000 oт производителят на предлаганите продукти, Сертификати и декларация за съответствие от производителя удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, участникът предоставя тези документи за стоките за обособената позиция, за която участва. Сертификат ISO 9001:2000 на участника- оценява се в методиката за оценка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 20 лв. (двадесет лева), без ДДС, платими в брой в касата на “Столичен електротранспорт”ЕАД, намираща се в гр.София, бул. “Княгиня Мария Луиза” №193, или по сметка на дружеството в "Общинска банка" AД, клон "Денкоглу", разплащателна сметка IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, BIC: SOMBBGSF към момента на закупуването. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
25.06.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2009 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "Столичен електротранспорт" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на компютърна техника”
1) Кратко описание

“Доставка на компютърна техника” : - Настолни компютри за офисна дейност; -Настолни компютри за технологична дейност; -Монитори за компютри; - Преносим компютър- mini note book.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

3) Количество или обем

Съгласно посочените в документацията за участие в процедурата.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на периферна техника”
1) Кратко описание

“Доставка на периферна техника”: -Принтери; -Мултифункционални устройства (принтер,скенер,копир); -UPS 1500 VA.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232000

Описание:

Периферни устройства

3) Количество или обем

Количествата са посочени в документацията за участие в процедурата.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение