Версия за печат

00028-2009-0019

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" №17-19, За: Кр. Георгиева, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405478, E-mail: KGeorgieva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405478

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg/ Профил на купувача/ НВМОП и ЗОП.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг на обект: „ Изграждане на граничен преход (ГП) – площадкова инфраструктура и монтажни сгради и довеждаща инфраструктура – с функция на вътрешна за ЕС граница на Р.България: Лот1: ГП „Ивайловград – Кипринос” Лот2: ГП „Златоград – Термес”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Ивайловград гр. Златоград
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обемът на инженеринговата дейност включва: 1. Проектантски дейности: изготвяне и одобрение на ПУП, парцеларни планове и технически проект довеждаща инфраструктура - енергийна, В и К и телекомуникационна; 2. Където е необходимо извършване на консултантски услуги свързани с процедури по промяна на предназначението и очуждаване на засегнати от проектите имоти ( държавни, общински или частни); 3. Извършване на СМР: площадкови работи, площадкова инфраструктура и монтажни сгради определени съгласно задание, довеждаща инфраструктура

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71322000, 45200000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Техническо задание от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

23.10.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на общината или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на: За Лот1 – 15 000 ( петнадесет хиляди) лева За Лот2 – 15 000 ( петнадесет хиляди) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС за всеки ЛОТ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.)копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (нотариално заверено). Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документа се представят в легализиран превод.2.) удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Първа група - строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения; Строежи от втора категория, съгласно чл. 5, ал. 6 ПРВВЦПРС и Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6 ПРВВЦПРС; 3.) копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката; 3.) заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години ( 2006, 2007 и 2008 г.) оформени съгласно ЗС;4.) справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години( 2006, 2007 и 2008 г.);5.) удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии от участника, позволяващ изпълнението на проектната задача;6.) декларация съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти - фаза технически проект за обекти, подобни на обществената поръчка през последните 3 /три/ години, включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност 7.) препоръки за добро изпълнение по т. 6.) от възложителите. 8.) декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 години, с предмет подобен на предмета на поръчката включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите; 9.) копия на договорите от списъка по т.8, препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. 10.) справка за инженерно - техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка. Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация .11.) списък на проектантския екип от правоспособни физически лица, определен за изпълнение на обществената поръчка; 12.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 13.) списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи); 14.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 15.) сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда;16.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 17.) документ за членство на участника в браншови организации; 18.) лицензиран оценител за оценка парцели предмет промяна предназначение или очуждаване.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката; 2.) заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години ( 2006, 2007 и 2008 г.) оформени съгласно ЗС; 3.) справка за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката за последните 3 /три/ години( 2006, 2007 и 2008 г.) (по образец); 4.) удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии от участника, позволяващ изпълнението на проектната задача;
Минимални изисквания: Общия оборот на участника от строителство през последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 8 000 000 /осем милиона /лева, за обединение - общия оборот на участника от строителство – 10 000 000 /десет милиона/ лева, при участие за един Лот. При участие за двата Лота общия оборот през последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 16 000 000 /шестнадесет милиона /лева, за обединение - общия оборот на участника от строителство –20 000 000 /двадесет милиона/ лева Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка с добра репутация или друга приемлива форма на разполагаеми средства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) декларация съдържаща списък с изготвени и одобрени инвестиционни проекти - фаза технически проект за обекти, подобни на обществената поръчка през последните 3 /три/ години, включително година на одобряване на проекта, възложител, стойност. 2.) препоръки за добро изпълнение по т.1.) от възложителите. Тези препоръки посочват стойността, наименованието на възложения инвестиционен проект, както и дали същият е одобрен. Във всяка препоръка трябва да има информация за това изготвен ли е проектът професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3.) декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство през последните 5 години, с предмет подобен на предмета на поръчката включително вида и местоположението на строителните обекти, стойностите, процентното участие на фирмата в обекта и възложителите; 4.) копия на договорите от списъка по т.3 препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителния обект, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 5.) справка за инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка . Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация . 6.) списък на проектантския екип от правоспособни физически лица, определен за изпълнение на обществената поръчка (по образец). Списъкът трябва да бъде придружен от: • удостоверения за проектантска правоспособност; • професионални автобиографии с данни за участие на физическите лица в екипи проектирали обекти с предмет, подобен на обекта на поръчката в страната и чужбина. • документи за образование; 7.) справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 8.) списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи); 9.) сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; 10.) сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 11.) сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 12.) документ за членство на участника в браншови организации; 13.) лицензиран оценител за оценка парцели предмет промяна предназначение или очуждаване.
Минимални изисквания: Задължителни в състава на проектантския екип са специалностите: 1. водоснабдяване и канализация – проектант образователна степен магистър, специалност «В и К» с професионален опит не по – малко от 10 години; 2. електро - проектант образователна степен магистър, специалност «ЕСЕО» с професионален опит не по – малко от 10 години; 3. геодезия - проектант образователна степен магистър, специалност «Геодезия» с професионален опит не по – малко от 5 години; Задължително в състава на проектантския екип трябва да присъства координатор по безопасност и здраве, притежаващ съответното удостоверение. Всички физически лица - водещи проектанти в екипа по всички части на проекта да притежават Удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Техническия ръководите на обекта да е с образователна степен магистър, специалност «В и К» с професионален опит не по – малко от 20 години. Инженерно – техническия състав определен за изпълнение строителството на обекта да е от минимум 5 специалиста, с образователна степен магистър и среден професионален опит над 10 години. Задължителни в инженерно – техническия състав са отговорник по контрола на качеството. сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството в строителството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството лицензиран оценител за оценка парцели предмет промяна предназначение или очуждаване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 0.30
Показател: гаранционен срок на СМР; тежест: 0.15
Показател: срок на плащане; тежест: 0.05
Показател: цена за изпълнение; тежест: 0.50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

03-09-075

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува всеки работен ден от 14.00 до 16.00 часа . Цената на документацията е с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на МРРБ, ул. "Св.св. Кирил и Методий" 17-19 срещу фактура за разхода, издадена в стая 424, ет.4. или по банков път по сметка на МРРБ - BG 86 BNBG 9661 3000 166301, BIC: BNBGBGSD. Документацията за участие в процедурата се предоставя на участниците в отдел "Подготовка и мониторинг на обществените поръчки" стая 17Б.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2009 г.  Час: 11:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, ет. ІІ стая 208

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св.св.Кирил и Методий" № 17-19, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405562

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ИНЖЕНЕРИНГ НА ОБЕКТ: „ ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗА ПРИЕМАНЕ НА АВТОЦИСТЕРНИ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ – РАЗШИРЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ЛИНИИ НА:
1) Кратко описание

ИНЖЕНЕРИНГ НА ОБЕКТ:„ ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗА ПРИЕМАНЕ НА АВТОЦИСТЕРНИ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ – РАЗШИРЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ЛИНИИ НА: ЛОТ1: ПСОВ ДИМИТРОВГРАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45252127, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

съгласно Техническо задание от документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 23.04.2010 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ИНЖЕНЕРИНГ НА ОБЕКТ: „ ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗА ПРИЕМАНЕ НА АВТОЦИСТЕРНИ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ – РАЗШИРЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ЛИНИИ НА:
1) Кратко описание

ИНЖЕНЕРИНГ НА ОБЕКТ: „ ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗА ПРИЕМАНЕ НА АВТОЦИСТЕРНИ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ – РАЗШИРЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ЛИНИИ НА: ЛОТ2: ПСОВ Стара Загора

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232420, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

съгласно Техническо задание от документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 23.04.2010 г.