Версия за печат

00142-2009-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална ветеринарномедицинска служба, град София, бул. "Пенчо Славейков" 15 А, За: Момчил Масларов, България 1606, София, Тел.: 02 9159837, E-mail: m_maslarov@nvms.government.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: град София, бул. "Пенчо Славейков" 15 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nvms.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване
Друг: Здравеопазване на животните и контрол

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на офис консумативи за нуждите на Националната ветеринарномедицинска служба през 2009г – 2011 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на офис консумативи

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно приложение Б за всяка позиция

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всякa оферта трябва да бъде представена заедно с парична или банкова гаранция за участие. Размерът на гаранцията за всяка обособена позиция е в размер на: за позиция № 1 – 400 /четиристотин/ лева. за позиция № 2 – 400 /четиристотин/ лева. за позиция № 3 – 200 /двеста/ лева. Обща стойност на гаранцията за участие – 1 000 /хиляда/ лева Размерът на гаранцията за участие трябва да съответства на сумата, определена за съответната обособена позиция, за която участникът участва Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 10 000 лева. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава съгласно клаузите в договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 1. Парична сума внесена по сметката на НВМС: IBAN: BG40 KORP 9220 3119 7462 01 BIC: KORPBGSF; Банка “Корпоративна търговска банка”АД, ОРМ АЛЕКСАНДРОВСКА; 2. Банкова гаранция в полза на НВМС, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащания до размера на гаранцията при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращо неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на задължения съгласно договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят, чрез съответната РВМС заплаща на Изпълнителя за осъществената доставка, съгласно заявката на Възложителя по цени, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя – приложение 2 и по единични цени съгласно приложение 2.1, 2.2 и 2.3

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

1 Изпълнението на сключените договори за доставка става изискуемо след получаване в бюджета на НВМС средства за заплащане на доставката. 2 Доставката ще се извършва на част или на цялото количество след писмена заявка от Възложителя, която ще бъде подавана след получаване на средствата по бюджета на НВМС. 3. В случай, че в бюджета на НВМС не се осигурят средства за заплащане на цялото или на част от договорените количества от доставката, изпълнението на договорите за тези количества не е изискуемо, за което страните по договора не носят отговорност и не си дължат никакви обезщетения. 4. Участникът, с който Възложителя е сключил договор за доставка, доставя стоката съгласно изискванията, посочени в Приложение № 11 - техническа спецификация, която ще стане неразделна част от договора и в количества посочени в писменото уведомление от направено от възложителя 5. Възложителя заплаща доставеното количество, съгласно условията на договора; 6. Възложителят не носи отговорност, а Изпълнителят не може да претендира за обезщетение в случай, че Възложителя не поръча офис консумативи в откритата процедура; 7 Възложителят не носи отговорност, а Изпълнителят не може да претендира обезщетение в случай, че не по вина на Възложителя дължимите плащания /преводи/ за извършени доставки се забавят, или в случаите, когато поради липса на средства договорът бъде прекратен едностранно от Възложителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заявление за участие с подпис и печат на кандидата /списък на документите, съдържащи се в офертата/ - Приложение № 1; 2. Нотариално заверено копие от съдебното решение за регистрация на участника или решение за регистрация на участника по реда на Закона за търговския регистър; 3. Оригинал или нотариално заверено копие на Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд или копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване не по-ранна от датата на публикуване на обявлението 4. Оригинален документ за гаранция за участие /парична или банкова/; 5. Декларация от управителя /членовете на управителния орган/ на участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП- /Приложение № 6/ - оригинал: 6. Декларация от участника, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП- /Приложение № 7/ и Декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП /управителите/, относно обстоятелства по чл. 47, ал. 1. т. 1 и ал. 2 т. 2 и т. от ЗОП 3 - /Приложение 7А/ оригинали: 7. Декларация от участника относно обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП - /Приложение № 8/ 8. Административни сведения за кандидата /Приложение № 3/; 9. Копие от документ за закупена документация; 10. Пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; 11. Данни за подизпълнителите /ако се ползват такива/ съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, както и декларация, подписана от управителя на кандидата, че е изискано предварително съгласие за участие на подизпълнителя; 12. Декларации /оригинал/ от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на кандидата, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката; 13. Образец на декларация, че при изпълнение на доставката, участникът ще използва или няма да изполва подизпълнители /Приложение № 9/; 14. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка /Приложение № 10/; 15. Направени от участника предложения по техническите изисквания – (Приложения 11). Направените предложения не трябва да съдържат цена, единични цени, срок на доставка и срок на разсрочено плащане; 16. Приложеният към настоящата документация проект на договор, попълнен, парафиран на всяка страница, пoдписан и подпечатан /Приложение № 5/, без вписана цена, срок на доставка и гаранционни срокове – 2 екз.; 17. Aко участникът не е съгласен с някои клаузи от предложения по предходната точка проект на договор, представя предложение за текстове, подписани и подпечатани
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: a/ годишен финансов отчет за 2008 год; б/ информация за общия оборот и за оборота на стоките на производителя и/или участника, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: информацията за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на поръчката за последните три години се доказват с декларация в свободен текст, заверена от участника
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за техническите възможности и квалификация за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 51 от ЗОП: а/ Списък на основните договори за доставка с подобен предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б/ кратко описание на дейността на кандидата и неговите ресурсни и организационни възможности; в/ Заверено от участника копие на валиден сертификат, за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 на участника, с обхват предмета на настоящата доставка или еквивалентен сертификат; г/ Декларация, съдържаща списък на собствени и/ или наети транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката, придружена от копия на документи за собственост и/ или договори за наем; д/ Оторизационни писма от производителите/ официалните вносители на консумативите за разпечатваща техника, доказващи правото за разпространението им в оригинал или нотариално заверено копие е/ Каталог на стоките, доставяни от участника; ж/ Мостри на копирна хартия, канцеларски материали и почистващи продукти; з/ Консумативите за разпечатваща техника трябва да са оригинални, произведени от заводите производители на съответната марка техника и/ други документи за доказване техническите възможности и квалификация на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с подобен предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, срока за изпълнение и възложителите - докзва се с декларация, попълнена от участника /свободен текст/ Описанието на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности е в свободен текст. Посочва се броя на обучения персонал за всеки един от технологичните процеси; Мострите е необходимо да бъдат точно на предлаганият, в конкретната процедура продукт. ползването на транспортните средства се доказва с копия на документи за собственост и/ или договори за наем Оторизационни писма следва да бъдат само от производителите/ официалните вносители на консумативите за разпечатваща техника Представения документ е необходимо да се представи преведен на български език, в случай че документа е на чужд език и да бъде нотариално заверен.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена = C; тежест: 40
Показател: качество на предложените материали =K; тежест: 40
Показател: срок на доставка = S;; тежест: 10
Показател: срок на разсрочено плащане = Р.; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

на каса в НВМС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

град София, бул. Пенчо Славейков № 15

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците се представляват от управителите си или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът по т. ІV.3.4. "Срок за получаване на оферти или заявления за участие" е определен съгласно разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. От датата на обнародването на Обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://nvms.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, град София, бул. Витоша № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери за принтери, копирни машини и факс апарат
1) Кратко описание

Доставка на тонери за принтери, копирни машини и факс апарат

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

по заявка на Възложителя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски консумативи
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски консумативи

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

по заявка на Възложителя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хигиенни материали
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни материали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

по заявка на Възложителя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 30