Версия за печат

00914-2009-0006

BG-Разлог: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Янка Стойчева - нач. отдел "ОП", България 2760, Разлог, Тел.: 0886144204 116, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Янка Стойчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти за детските градини, млечна кухня и заведенията за социялни услуги на теритирията на Община Разлог".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Подробно описание е дадено в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият обем е посочен подробно в документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция по отделните позиции както следва: Позиция № 1. Мляко и млечни продукти - 400 лв.; Позиция № 2. Месо и месни произведения - 300 лв.; Позиция № 3. Плодове и зеленчуци - 250 лв.; Позиция № 4. Варива, яйца, захарни изделия, консерви и пакетирани стоки - 700 лв.; Позиция № 5. Хляб, хлебни и тестени изделия - 400 лв. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Разлог, Банка "ДСК" -клон Разлог, BIC STSABGSF, IBAN BG67STSA93003304191849.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде извършено от бюджета на Община Разлог.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци или заместващ го документ, издаден от търговският регистър към агенция по вписванията. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 6/шест/ месеца преди датата на представяне на офертата. 2) Документ за регистрация на кандидата: • съдебна регистрация на фирмата ; за чуждестранните лица – документ за регистрация съобразно националното му законодателство , който се представя в легализиран превод; • данъчна регистрация на фирмата; • идентификационен код /БУЛСТАТ/; • идентификационен код по ДДС / ако има/; 3) Удостоверение от НАП за наличието или липсата на на задължения на основаниечл.87, ал.6 от ДОПК , издадени не по-рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертите; 4) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП ( по образец) . 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – (по образец). 6) Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец) 7) декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва по приложения образец към настоящата документацията. - документ за регистрация на подизпълнителя ,удостоверение за актуално състояние и удостоверение от НАП (когато е физическо лице - документ за самоличност) – заверени от подизпълнителя копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на подизпълнителя. Изискванията към документите са съгласно т.1 , т.2 и т.3) по-горе; - доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация - доказва се по начина определен в т.III.2.2 и т.III.2.3 по-долу. - декларации за отсъствия на обстоятелствата по чл.47 от ЗОП – попълват се, подписват се от представляващия подизпълнителя и се подпечатват образците от настоящата документацията за обстоятелствата, които са изискуеми за участие в процедурата, съгласно т.4) и т.5) по-горе. 8) декларация за приемане клаузите на проекта на договора ( по образец). 9)документ за внесена гаранция за участие 10) документ за закупена документация за участие (заверено копиe) 11) Предлагана цена за изпълнение на поръчката – подготвя се от участника по образеца на Ценово предложение; Този документ задължително се поставят в отделен , запечатан , непрозрачен плик с надпис плик «Б» , поставен в плика с офертата; 12) Попълненият и парафиран договор без да се попълва цена и срок. 13) Декларация за запознаване с обекта ( по образец); 14) Оферта по образец; 15) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника ( приложение към образец на оферта ) ;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и ОПР за 2008 година. 2. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на поръчката за последните 3 години.
Минимални изисквания: Да докажат оборот от предходните 3 години както следва: Позиция № 1. Мляко и млечни продукти - 40000 лв.; Позиция № 2. Месо и месни произведения - 30000 лв.; Позиция № 3. Плодове и зеленчуци - 25000 лв.; Позиция № 4. Варива, яйца, захарни изделия, консерви и пакетирани стоки - 70000 лв.; Позиция № 5. Хляб, хлебни и тестени изделия - 40000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за търгавската репутация на кандидата. 2. Санитарни разрешителни за помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти. 3. Справка за собствените специализирани превозни средства за хранителни продукти, придружена с копия на регистроционни талони и валидни лицензии и разрешителни за превоза на името на кандидата.
Минимални изисквания: 1. Хранителните продукти да отговарят на ЗХ и на стандартите на ЕС, което се удостоверява със сертификат за качество; 2. Да притежават стандартни разрешителни за помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти и сертификати за всеки доставен продукт, съгласно изискванията на ЗВД и /или РИОКОЗ; 3. Да разполагат със собствен превоз, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти; 4. Изпълнителят трябва да гарантира добър търговски вид на предлаганите артикули; 5. Да гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества; 6. Изпълнителят да бъде в състояние да доставя конкретни заявени количества до крайния получател и да отговаря на изискванията на Наредба № 5 за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал.2 от ЗХ; 7. Изпълнителят трябва да разполага с богат асортимент от исканите стоки. 8. Заявките и срокът на доставките е по ред посочен от Директора а съответното социялно заведение;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Участници или упълномощени представители.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2009 г.  Час: 12:00
Място

Стая № 111 в сградата на ОбА- гр. Разлог.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция " Мляко и млечни продукти".
1) Кратко описание

Съгласно документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Млечни продукти

3) Количество или обем

На единични цени според заявките.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция " Месо и месни произведения".
1) Кратко описание

Съгласно документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти

3) Количество или обем

На единични цени според заявката.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция " Плодове и зеленчуци".
1) Кратко описание

Съгласно документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

На единични цени според заявката.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция " Варива, яйца, захарни изделия, консерви и пакетирани стоки".
1) Кратко описание

Съгласно документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

На единични цени според заявката.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция " Хляб, хлебни и тестени изделия".
1) Кратко описание

Съгласно документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15600000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти

3) Количество или обем

На единични цени според заявката.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12