Версия за печат

00470-2009-0004

BG-С.ЧЕРНООЧЕНЕ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ЧЕРНООЧЕНЕ, УЛ.ШЕСТА-11, За: АЙДЪН АРИФ ОСМАН, БЪЛГАРИЯ 6301, С.ЧЕРНООЧЕНЕ, Тел.: 0361 6348, E-mail: obshtina_chernoochene@abv.bg, Факс: 0361 6346

Място/места за контакт: КЕНАН БЕЙТУЛА НЕШАД

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на пътища от общинска пътна мрежа на Община Черноочене, обл.Кърджали".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на община Черноочене
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Процедурата включва основен ремонт на общински пътища съгласно справка към тръжната документация, хоризонтална маркировка и доставка и монтаж на пътни знаци.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на предвидените средства за 2009 год.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие съгласно чл.26, ал.1 и 2 от НВМОП е в размер на 500 лв. за всяка от обособените позиции и се представя в една от формите, посочени в чл.27 от НВМОП , ако е в парична сума внесени по банкова сметка на Община Черноочене в СИБАНК - Кърджали IBAN - BG14 BUIB - 7897310643000 и Банков код - BICBUIBBGS, или в касата на общината. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на офертното предложение и се представя в една от формите, посочени в чл.27 от НВМОП. Гаранциите се представят, освобождават и задържат при условията и сроковете, записани в чл.62 от ЗОП и чл.28, чл.29 и чл.30 от НВМОП. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение на обществената поръчка трябва да надвишава срока на договора с един месец.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства от общинския бюджет при условие на отсрочено плащане съгласно офертата на участника и изискванията в документацията за участие. Плащане - в лева, с платежно нареждане, по банков път и по банкова сметка посочено от изпълнителя, след представяне на фактура и актове за извършени работи, в срок съгласно приложението в офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в процедурата има всеки кандидат, закупил документацията за участие в открития конкурс, приема изцяло всички условия и изисквания, посочени в тръжната документация и отговаря на условията по ЗОП и НВМОП. Кандидатите следва да бъдат регистрирани като търговци по смисъла на ТЗ. Да представят необходимите документи и декларации по чл.13 от НВМОП и описаните в условията на обществената поръчка. Удостоверение за актуално състояние издадено след 01.01.2009 г. от съда по регистрацията на кандидата, оргинали или нотариално зоверени копия. За обединение - заверено копие от договора за създаване на обединението. За физически лица - копие от личната карта. Удостоверение за данъчна регистрация и за регистрация по БУЛСТАТ. Декларация по чл.51 от ЗОП, по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП и по чл47, ал.2 от ЗОП, доказателства за икономическо и финанасово състояние и за технически възможности и/или квалификация, участие на подизпълнители / ако има такива и др. Възложителят може да отстрани от участие в процедурата кандидат или участник, който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Основание за отстраняване на участника от процедурата, също така може да бъде и наличието на някоя от хипотезите по чл.21 от НВМОП, не представяне на някое от документите по чл.13 от НВМОП от настоящето обявление, не съответствие с техническите спецификации и условията, и изискванията към изпълнението на поръчката към документацията за участие, представяне на оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. Описание на техническото оборудване и наличие на квалифициран персонал, нужно за извършване на дейностите. Кандидатите да отговарят на условията на раздел II, чл.11 -15 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно условията на чл.51 ал.1 и чл.51а. от ЗОП. Референции- само от възложители на обществени поръчки по отношение на извършване на дейности по предмета на обществената поръчка. Декларация, съдържаща списък с описание на техническото оборудване, които ще участват в изпълнението на поръчката. Баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата и за закупуване на документацията за участие. Документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за изпълнени подобви видове работи за последните две години.Декларация, съдържаща списък с описание на техническото оборудване, което ще участва в изпълнението на поръчката.Заверено копие от удостоверинието ва вписване в Централния професионален регистър на строителя, удостоверяващ изискването за изпълнител на обекти от категория в която попада обекта на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 01.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой - от центъра за услуги и информация на гражданите, срещу квитанция за платена такса в касата на общината, всеки работен ден от 09:00 часа от датата на обнародването на обявлението в електронната страница на "Държавен вестник".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
08.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2009 г.  Час: 17:00
Място

в сградата на общинска администрация стая №6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни и упълномощени с нотариално заверено пълномощно - оргинал, представители на кандидатите във връзка с предмета на обществената поръчка, при извършване на действията по чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" №18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на М.П. / Черноочене - Житница- Каняк / - с.Водач
1) Кратко описание

Процедурата включва основен ремонт на общински път съгласно задание към тръжната документация, хоризонтална маркировка , доставка и монтаж на пътни знаци и ограничители на скоростта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

в рамките на годишната задача

Прогнозна стойност, без ДДС
16700 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на М.П. Комунига - Пошево
1) Кратко описание

Процедурата включва основен ремонт на общински път съграсно задание към тръжната документация, хоризонтална маркировка,доставка и монтаж на пътни знаци и ограничители на скоростта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

в рамките на годишната задача

Прогнозна стойност, без ДДС
43970 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на общински пътища на територията на общ.Черноочене
1) Кратко описание

Процедурата включва основен ремонт на общински пътища съграсно справка към тръжната документация, хоризонтална маркировка , доставка и монтаж на пътни знаци и ограничители на скоростта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

В рамките на предвидените средства

Прогнозна стойност, без ДДС
175000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г.