Версия за печат

00026-2009-0032

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Национална електрическа компания" ЕАД, ул. "Веслец" 5, За: г-н Георги Камберов, България 1040, София, Тел.: 02 9263423, E-mail: gkamberov@nek.bg, Факс: 02 9263436

Място/места за контакт: у-ние "Инвестиции и развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект и изпълнение на строителен надзор на обект: ”Административен комплекс на НЕК ЕАД”, находящ се в гр. София, м. Витоша – ВЕЦ “Симеоново”, кв.24 и 24в”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: гр. София, м. Витоша – ВЕЦ “Симеоново”, кв.24 и 24в”.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата поръчка е изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите и изпълнение на строителен надзор по време на строителството” на обект: Административен комплекс на НЕК ЕАД, находящ се в гр. София, бул. “Симеоновско шосе” №85. Комплексът се състои от: •подобект: Административна група /корпус 1 / – НЕК ЕАД-ЦУ; Офиси “София” и офиси „Белене” •подобект: Административна група 2 /Корпус 2/ – ЕСО ЕАД–ЦУ, дирекция ЕРМП и МЕР „София град”; •подобект: Административна група 3 /Корпус 3/ – ЕСО ЕАД– дирекция ЦДУ и ТДУ „Запад”; •подобект: Административна група 3а /Корпус 3а/ – ЕСО ЕАД – дирекция ЦДУ и ТДУ „Запад”; •подобект: Административна група 4 /Корпус 4/ – П ВЕЦ група “Рила”; •подобект: Площадка на административен комплекс •подобект: Външни връзки Поръчката е в обхват: •Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите. Оценката по отделните части на проекта ще се извършва в условията на чл.142 ал.2 от ЗУТ. •Изпълнение на строителен надзор в обхвата чл.168 от ЗУТ и съгласно изискванията на част Трета от Закон за устройство на територията /ЗУТ/ съгласно чл.176а и чл.176в •Съставяне на технически паспорти – съгласно разпоредбите на чл.176а и чл.176б ЗУТ. •Изпълнение на Координатор по безопасност и здраве, съгласно изискванията на Наредба № 2/2004 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71223000

Описание:

Архитектурни услуги, свързани със строителни работи по разширяване на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционен проект и изпълнение на строителен надзор на обект: ”Административен комплекс на НЕК ЕАД”, находящ се в гр. София, м. Витоша – ВЕЦ “Симеоново”, кв.24 и 24в”.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата. Всяко предложение трябва да бъде представено заедно с неотменима, безусловна Банкова гаранция за участие, издадена от приемлива за Възложителя банка, на стойност 10 000 лв. (десет хиляди лева) със срок на валидност 120 календарни дни или документ за паричен депозит в същия размер, внесен по банковата сметка на НЕК ЕАД за тази процедура в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ АД: IBAN BG07BPBI79421087792201.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

финансиране със собствени средства

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства водещи до отстраняване от участие в процедурата участник, който: -чиито оборот от дейността строителен надзор за последните две години е по-малка от 4 000 000 лв. Когато кандидатът в процедурата е обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението. -не е представил някой от необходимите документи, включени в Раздел VІ, т.2 – Указание за подготовката и подаване на заявлението; -е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; -Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. (1), (2) и (5) от ЗОП. -е представил оферта, която не съдържа допълнителни доказателства за заявените обстоятелства, ако такива са били поискани.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника - Съдебна, Данъчна, БУЛСТАТ (ЕИК), а когато е физическо лице – документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. 6. Документ за внесена гаранция за участие и документ за закупена документация за участие; 7. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, (ако Участникът предвижда подизпълнители), както и подписана декларация, гарантираща тяхното участие; 10.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към камарата на строителите, за строежи трета категория първа група, предмет на настоящата поръчка. 11.Референции, препоръки, атестации;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

- Удостоверения, референции от банки и копие от застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за дейности, предмет на настоящата поръчка; - Копия от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и отчета за приходите и разходите, заверени с подпис и печат на кандидата; - Информация за общия оборот и за средния оборот, определен като фактуриране за текущи или завършени работи с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, за последните три години от поне 3 милиона лева за година, заверен от одит.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Декларация, съдържаща списък на участие в изграждането на подобни административни обекти в последните 3 години (минимум 2 бр.), като се посочи наименованието на поръчката, стойността и, периода на изпълнение, възложителя и процента на участие; 2.Списък на техническите лица, които ще участват в контрола на изпълнението на настоящата поръчка по всички части и подобекти; Да посочи правоспособно лице/а за координатор/и по безопасност и здраве по време на изпълнение на строежа; Документи, удостоверяващи трудовият стаж, образователната и професионалната квалификация и придобити квалификации; 3.Доказателства за общия оборот и за оборота на услугите с предмет дейност строителен надзор за последните две години по-голям от 4 000 000 лв. 4.Лиценз за консултантска дейност за оценяване съответствието на работните проекти и за упражняване на строителен надзор на подобни административни сгради със срок на валидност до приключване на договорните задължения и списък на квалифицираните лица от различните специалности, намиращи се в договорни отношения с Кандидата; 5.Застрахователна полица, свързана с дейността на консултанта съгласно чл. 171 от ЗУТ и Наредба за условията и реда на задължително застраховане в проектирането и строителството (ДВ бр. 17 от 02.03.2004г.) за професионалната отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му; 6.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Програма за изготвяне на оценка за съответствие на проекта със съществените изисквания към строежите; тежест: 0,50
Показател: Организация на работата на екипа от специалисти за изпълнение на поръчката. Описание на организацията на работа на екипите за упражняване на строителен надзор на обектите - контрол и ръководство, отчетност, структурна схема на строителния надзор, комуникационни връзки и др.; тежест: 0,50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД на цената на документацията от 60 лева с включен ДДС на адрес - София, ул. "Веслец" № 5 или по сметка на НЕК ЕАД: за тази процедура в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ АД: IBAN BG07BPBI79421087792201

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, сградата на НЕК на ул. "Веслец" 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата представляващи кандидатите/участниците съгласно регистрацията им или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

До участие в процедурата на договаряне се допускат кандидати, които имат оборот от дейността строителен надзор за последните две години по-голям от 4 000 000 лв. Когато кандидатът в процедурата е обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 8, България 1000, София, Тел.: 02 9804070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно 1л.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ