Версия за печат

00797-2009-0010

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Милена Лакова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907204, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: арх. Карамфилка Атанасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подобряване естетическия вид и функционалност на Административната сграда на Община Бургас

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Подмяна на дограма, вътрешен ремонт – мазилки, шпакловки и боядисване, подмяна на ел. табла и осветителни тела

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

363 м2 дограма, 158 м2 мазилки, 450 м2 шпакловки и боядисване, 10 бр. етажни табла, 220 бр. осветителни тела и др. СРР, съгласно количествена сметка, приложена към документацията за участие. Финансовият ресурс за поръчката е 250 029 лв. с ДДС.

ІІ.2.2) Опции

Остатъчният финансов ресурс след избора на изпълнител може да бъде възложен на същия за извършване на допълнителни видове строителни работи при спазване на изискванията на чл. 2 НВМОП.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума в размер на 2 000,00 лв. (две хиляди лева), Паричната сума да се внесе по банкова сметка на Община Бургас, IBAN BG 89 SOMB 91303323996501, BIC SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас, или представена, като банкова гаранция за същия размер. В случаите, когато е представена банкова гаранция, същата да е със срок валидност 45 дни, считани от крайният срок за представяне на офертите. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, със срок на валидност 6 месеца след приемането на обекта; Условията за освобождаване и задържане на гаранциите са посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финасиране - Меморандум между Община Бургас и МТСП по Проект "Красива България". Условия за плащане - аванс 20 % при подписване на договора и последващи плащания след извършване на определен обем СМР, установен с подписан Акт. Авансът се приспада пропорционално от всяко периодично плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; нотариално заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП и други документи описани в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от Баланса и отчета за приходите и разходите за последните три години, заверени съгласно Закона за счетоводството; Копия от валидни към датата на отваряне на офертите застрахователни полици съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”
Минимални изисквания: Годишен оборот от изпълнени СРР/СМР/КРР, подобни на предмета на поръчката, минимум 500 000 лева с ДДС за всяка от последните две години. Размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да е положителна величина за последните три години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Докъзателства за технически възможности и или квалификация по чл. 51 от ЗОП - описание на дейноста на фирмата; Списък на договорите за строителство през последните 5 години; Списък на раководния и технически персонал на участника, декларация за техническо оборудване.Удостоверение за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ;
Минимални изисквания: Регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, пета категория;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 22.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; Център за административно обслужване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
29.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2009 г.  Час: 09:00
Място

сградата на община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно). Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Най-малко 30 % от ангажираната работна сила на обекта трябва да бъдат регистрирани безработни, наети с трудов договор от местната Дирекция "Бюро по труда". Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът за получаване на оферти е съкратен с 12 дни на основание чл. 35 ал. 3 и ал. 4 от НВМОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 2 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ