Версия за печат

00145-2009-0032

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Национален осигурителен институт - Районно управление "Социално осигуряване" - Велико Търново, пл. "Център" 2, За: Даниела Монова, Благой Златанов, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 613401, E-mail: velikotarnovo@nssi.bg, Факс: 062 603419

Място/места за контакт: 062 613409

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за ТП на НОИ - РУСО - гр. Велико Търново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: РУСО - гр. Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали - принадлежности за офиса и дребно офис-оборудване, описани в спецификацията към документацията, чрез периодични заявки от страна на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22850000, 39260000, 30237000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях
Тави за листове или поща или офис принадлежности
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Периодични доставки, въз основа на предварителни заявки от страна на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
9000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка IBAN BG55BPBI79313146008201, BIC код: BPBIBGSF в "Юробанк И Еф Джи България" АД - клон гр.Велико Търново, параграф 931000, в размер на 50 /петдесет/ лева. Гаранция за изпълнение на договора: 450,00 лв. под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка IBAN BG55BPBI79313146008201, BIC BPBIBGSF в "Юробанк И Еф Джи България" АД - клон гр. Велико Търново, параграф 931000, в размер на 450 /четиристотин и петдесет/ лева и срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 10 работни дни след представяне на фактура и подписване на протокол удостоверяващ доставката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че кандидатът, определен за изпълнител, е обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оригинално удостоверение за актуално състояние по регистрация на търговеца, към датата на обявяване на конкурса /представя се само, ако кандидатът не се е пререгистрирал в Търговския регистър съгласно ЗТР/; Копие от документ за регистрация по Търговския закон /само за субекти, които не са пререгистирани съгласно изискванията на Закона за Търгвския регистър/ или копие от документ за самоличност на кандидат - физическо лице; Копие на документ за регистрация по Булстат на кандидата /само за субекти, които не са пререгистирани съгласно изискванията на Закона за Търгвския регистър/; Декларации за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Платежен документ за закупена документация за участие в процедурата; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация относно използването на подизпълнители; Декларация относно срока на валидност на предложението; Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година.
Минимални изисквания: заверени фотокопия
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: заверени фотокопия
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60 %
Показател: Качество; тежест: 30 %
Показател: Най-кратък срок за изпълнение на отделните доставки; тежест: 10 %

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 4.14 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането на документацията е по банкова сметка IBAN BG55BPBI79313146008201, BIC BPBIBGSF в "Юробанк И Еф Джи България" АД - гр. Велико Търново, по параграф 240404 или в касата на ТП на НОИ - РУСО - Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.06.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

РУСО - В. Търново, пл. "Център" 2, ет. 5, стая 504

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите, които са подали оферти или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел - съгласно разпоредбата на чл.68, ал.4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ