Версия за печат

00721-2009-0003

BG-Тополовград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тополовград, пл."Освобождение"№1, За: Пламен Кънчев Йорданов, България 6560, Тополовград, Тел.: 0470-52390;0470-54939, E-mail: oba_top.grad@abv.bg, Факс: 0470-54157

Място/места за контакт: Отдел"ОССДЗЕ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.topolovgrad.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Тополовград, пл. " Освобождение"№1, За: Златка Добрева, България 6560, Тополовград, Тел.: 04700-53345, E-mail: oba_top.grad@abv.bg

Място/места за контакт: Център за информация и услуги

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от всички населени места в Община Тополовград/1 град и 20 села/ до регионално депо Харманли за 1 година

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: община Тополовград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от Община Тополовград/общо 21 населени места/до регионално депо гр.Харманли

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90500000 (FC03)

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци (За битови отпадъци )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Битови отпадъци, които се генерират от жителите на територията на цялата Община Тополовград- общо 13 313 жители и общ брой домакинства- 5 696.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие- 3600лв. Спечелилият кандитат преди подписването на договора представя гаранция за изпълнение- 2% от стойността.Гаранцията може да бъде парична или банкова. Банковата сметка на Община Тополовград-IBAN BG35STSA93003300704111, BIC STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, клон Тополовград

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - събрани средства от такса битови отпадъци. Разплащането на извършените видове и количества работа ще се извършва ежемесечно, след приемането им от Възложителя и въз основа на изготвен от Възложителя протокол /по образец/ и представена фактура, по банков път

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да имат опит в дейностите от този род

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверени копия от съдебна регистрация, БУЛСТАТ, удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не по- късно от три месеца преди разглеждането на офертите.Заверено удостоверение за вписване в Агенцията по вписванията по търговския закон Отстраняване от участие: -който не е представил някой от необходимите документи, изисквани от Възложителя; - който е представил оферта , която не отговаря на предварително обявените условия; -при наличие на обстоятелства по чл. 47 ал 1, т 1.,2 и 3 , ал.2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние, съгласно чл. 50 от ЗОП. Заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите за предходната година Застраховка за професионална отговорност
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническа възможност съгласно чл.51 от ЗОП.Справка за техническия и трудов потенциал. Списък на основните договори за услуги изпълнени през последните три години,включително стойностите, датите и получателитепридружени от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 40%
Показател: честота на сметосъбиране и сметоизвозване; тежест: 30%
Показател: възможност за изпълнение на поръчката, база на територията на община Тополовград/собствена или наета/, брой специализирани машини/снимков материал и документи за собственост/ и списък на основните договори за подобни обществени поръчки , отнасящи се за текущия период; тежест: 25%
Показател: мерки за въздействие върху околната среда; тежест: 5%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на Община Тополовград или по банкова сметка BG 61STSA93008400942400; BIC STSABGSF при банка ДСК АД Тополовград /цена на тръжната документация -60 лв с ДДС/

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.06.2009 г.  Час: 10:30
Място

Зала на Общински съвет Тополовград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващият фирмата или упълномощено лице.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02-9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02-9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Тополовград, пл. "Освобождение" №1, България 6560, Тополовград, Тел.: 0470 52390, Факс: 0470-54157

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ