Версия за печат

00087-2009-0050

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. " Московска " №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. Париж №5, За: Петър Трайков, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9377404, Факс: 02 9811078

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, фронт-офис, За: Евгения Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: ул."Московска" №33, фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изместване на въздушни електропроводни линии 110 KV и 220 KV преминаващи през площадката за битови отпадъци м. „Садината”, с. Яна, р-н Кремиковци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Столична община, р-н Кремиковци, с. Яна, местност Садината.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изместване на въздушни електропроводни линии 110 KV и 220 KV преминаващи през площадката за битови отпадъци м. „Садината”, с. Яна, р-н Кремиковци”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232210

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно работен проект и количествено- стойностни сметки.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в откритата процедура в размер на 35 000 лева (тридесети пет хиляди лева), или равностойността й в евро по официален курс на БНБ, представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302, към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на СО

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Подробно описание на условията за участие има в документацията за участие. Срокът за изпълнение на поръчката е до 110(сто и десет) календарни дни, считано от подписването на протокол за откриване на строителна площадка. СМР ще се извършват по предложен от Изпълнителя и съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ график за изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. 2. В случай, че Участника участва като обединение, изброените изисквания по точки 12 и 13 от документацията, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението по отделно. 3. В случай, че Участника участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава членовете на обединението сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • изпълнението на договора, включително плащанията по него, са отговорност на водещия член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 4. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 5. Споразумението за създаването на обединение се прилага към офертата на Участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако обединението е регистриано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). 6. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение , или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 7. Участниците трябва да представят застраховка професионална отговорност, нотариално заверено копие от която, задължително се прилага към офертата. За участник, установен/ регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Когато участникът е обединение, доказателството се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението/чл.56, ал.3 от ЗОП/; 8. Когато Участник предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания в точки 10 и 11 от документацията се прилагат и за подизпълнителите. 9. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако Участника декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 10. Всички изисквани документи по тази процедура удостоверяващи съответствие с изискванията на документацията, които са налични на чужд език, трябва да са преведени и заверени от заклет преводач в Р България. 11. Участниците трябва да притежават удостоверение за регистрация в централен професионален регистър на строителя даващ право да изпълнява обекти за 3-та група строежи от енергийната инфраструктура, за строежи от І-ва категория, съгласно ПРВВЦПРС, заверено копие от който прилага.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: • Заверено копие от годишните баланси на участника от одитор, за всяка една от последните 3 финансови години (2005-07 г.). За юридическо лице, регистрирано извън Република България документите трябва да бъдат официално преведени на български език от заклет преводач. • Нотариално заверено копие от отчет за приходи и разходи на участника за всяка една от последните 3 финансови години (2005-07 г.). За юридическо лице, регистрирано извън Република България документите трябва да бъдат официално преведени на български език от заклет преводач. В случай, че участникът е обединение, документите се прилагат за всеки член на обединението.
Минимални изисквания: • Годишният оборот на участника по всяка една от последните 2 финансови години (2007-2008 г.), да бъде минимум 3,000,000.00 лева (три милиона лева). • Годишният резултат (след платени данъци) на участника да бъде положително число за последните 3 финансови години/2005, 2006, 2007/. • Дълготрайните материални активи на участника, да бъде поне 2,000,000 лева (два милиона лева). • Участникът да бъде реално действаща (работеща) на пазара фирма поне през последните 4 години (2005-2008). В случай, че участникът е обединение изискванията се прилагат за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификат за управление на качеството ISO 9001-2000 – по предмета на поръчката, или еквивалентен, като към офертата се прилага нотариално заверено копие. В случай че участникът е обединение, наличието на сертификат на единия от членовете в обединението се приема, че отговаря на условието. -удостоверение за регистрация в централен професионален регистър на строителя даващ право да изпълнява обекти за 3-та група строежи от енергийната инфраструктура, за строежи от І-ва категория, съгласно ПРВВЦПРС, заверено копие от който прилага. - списък на основните договори за СМР (по Образец № 11 от документацията), изпълнени през периода от 01.01.2005 г. до 31.12.2008г. Като доказателства за реално изпълнение на посочените в списъка договори могат да бъдат представяни извлечения от договори или референции от клиенти, от които са видни предмета на съответния проект, обхвата и обема на извършената от Участника работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него; - списък на техническите лица в отговор на минималните изисквания, които ще отговарят за изпълнението на настоящата поръчка с данни за трудов стаж и документи за професионална квалификация и придобита квалификационна група по безопасност и здраве при работа с електрически уредби и възможност за получаване на разрешение за работа в стратегически обекти на енергетиката на същите, работили в посочената сфера през последните три години без прекъсване.Автобиографии на техническите лица - Образец 12- придружени заверени копия на документи удостоверяващи професионалната квалификация на посочените технически служители. За юридическо лице, регистирано извън Република България, документите трябва да бъдат на български език с легализиран превод; - Участникът трябва да представи данни за минимално изисканите собствени или наети технически лица които участникът ще използва за изпълнението на поръчката. Представят се копия на трудови договори или извлечения от тях, от които да е видно че техническия персонал е на разположение за изпълнение на поръчката. - Участникът декларира наличието на техника необходима за изпълнението на дейностите по поръчката.За доказване наличието на декларираната техника участника прилага заверени копия от: регистрационни талони на превозните средства; фактури за закупуване на техника и/или заверени копия от договори за наем на съответната техника и оборудване, придружени с заверени документи за собственост на името на наемодателя (талони, фактури), съгласно договора за наем.
Минимални изисквания: - Участниците трябва да притежават валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001-2000 – по предмета на поръчката, или еквивалентен. - Участниците трябва да притежават удостоверение за регистрация в централен професионален регистър на строителя даващ право да изпълнява обекти за 3-та група строежи от енергийната инфраструктура, за строежи от І-ва категория, съгласно ПРВВЦПРС; . Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на поне два обекта от І-ва категория, 3-та група обекти, за последните 3 години за изместване/изграждане на въздушни електропроводни линии с високо напрежение – задължително 110, 220 KV и/или 400 KV. . В списъка на техническия персонал трябва задължително да има посочени: лице/а, което да изпълнява длъжността „технически ръководител” на обекта; правоспособно лице/а, за координатор по безопасност и здраве по време на изпълнение на строежа. - Участникът трябва да докаже разположение на следния технически персонал: • 2-ма души технически ръководители по СМР, притежаващи пета квалификационна група за работа в ел.уредби и мрежи или еквивалентна такава за чуждестранните участници; • минимум 20 служители от които: минимум 6-ма души да притежават пета квалификационна група за работа в ел.уредби и мрежи или еквивалентна такава за чуждестранните участници;; • мин. 6 –ма души с четвърта и по-висока или еквивалентна такава за чуждестранните участници; • мин. 8 души с трета или по-висока квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи или еквивалентна такава за чуждестранните участници; Минималният брой и вид техника собствена или наета, която трябва да е на разположение за изпълнението на дейностите е: 1 бр. авто-багер; 1 бр. автокран с мин. товароподемност – 25 т.; 1 бр. автовишка с мин. височина на коша – 27 м.; 2 бр. бордови товарни камиона с мин.товароносимост – 10 т.; 2 бр. самосвали с мин.товароносимост – 10 т.; 2 бр. ударно-пробивни бормашини с възможност за пробиване на отвори в бетон ф18 мм.; 2 бр. подвижни генератори за производство на ел.енергия; 2 бр. електрожени; 2 бр. ъглошлайф.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 25 от 10.01.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

ул. Московска №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В изпълнение на чл.69а, ал./3/ от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на сайта на СО, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ