Версия за печат

00447-2009-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по вписванията, бул. "Александър Стамболийски № 239Б, За: Николай Бараков - директор на дирекция "Информационно обслужване и технологии", България 1309, София, Тел.: 02 9486160, E-mail: nbarakov@registryagency.bg, Факс: 02 9486194

Място/места за контакт: бул. "Александър Стамболийски № 239Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на сървър за масив за съхранение на данни, хост машини и системен софтуер за развитие и разширение на Търговския регистър.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на сървър за масив за съхранение на данни, хост машини и системен софтуер за развитие и разширение на Търговския регистър.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48610000

Описание:

Системи от бази данни

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническото задание към документацията за обществената поръчка.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 8 500 /осем хиляди петстотин/лева. Гаранцията за изпълнение /парична или банкова/ е в размер на 5% от стойността на поръчката и се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При парична форма на гаранциите, сумите се внасят по следната банкова сметка на Агенция по вписванията, като се посочи предмета на поръчката: IBAN: BG 91 IORT 81123300006400, ТБ "Инвестбанк" АД, клон "Бачо Киро".

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.оферта на участника по процедурата; 2. административни сведения за участника; 3. документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за самоличност, когато участникът е физическо лице - заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. 4. съдебно удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод. Когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър не се изисква удостоверение за актуално състояние. 5. техническо предложение на участника за реализация на Техническото задание; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние; 7. доказателства за техническите възможности и квалификация; 8. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 9. списък с имената на подизпълнителите и дела на тяхното участие - ако ще участват такива; 10. оригинал на документ за внесена гаранция за участие; 11. копие от документ за закупена документация; 12. при представителство по пълномощие - нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението; 13. предлагана цена; 14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Справка за общия оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2.Копие от годишните финансови отчети, за последните 3 години – когато участникът е регистриран или пререгистриран в единния електронен търговски регистър не се изисква представяне на копие на годишните финансови отчети, ако същите са обявени в търговския регистър; 3.Информация за изпълнени проекти, сходни с предмета на настоящата поръчка към момента на обявяване на процедурата – представя се списък; (Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците трябва да притежават финансови и икономически възможности, гарантиращи качественото и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. Участникът трябва да има общ оборот за последните 3 години – минимум 3 млн. лева годишно.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация от участника, че оперира на българския пазар за ИТ от минимум 3 години; 2. Списък с основните договори, включващ име на възложителя, срокове и суми на поръчките; 3. Копия от валидни сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000; 4. Документи, доказващи образователната и професионална квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката – прилага се списък на специалистите и сертификатите, които притежават. 5. Копия от партньорски договори, оторизационни писма от производител и др., доказващи, че участника има партньорски отношения с водещи фирми в областта, чиито продукти са предмет на поръчката - Оторизация от производител на SAN-базирани системи за съхранение на данни; Оторизация от производител на софтуер за виртуализация на системи за съхранение на данни; Оторизация от производител на софтуер за виртуализация на сървъри; Оторизация от производител на сървъри;Оторизация от производител по позиция № 7. 6. Участникът трябва да е оторизиран сервиз за сървъри, което се доказва с копия от оторизационни писма от производител на сървъри; 7.Участникът трябва да представи документ, детайлно описващ предлаганата от него поддръжка с описани начин за заявяване на проблеми и варианти за ескалирането им; 8.Референции от други възложители за подобни поръчки, изпълнени от участника през последните три години; 9. Документ, удостоверяващ наличието на лаборатория/тестов център – прилага се кратко описание на наличната техника и системи в лабораторията и описание на процесите в нея.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Екипът специалисти на участника трябва да бъде съставен от минимум 6 (шест) високо-квалифицирани специалисти, които притежават следните валидни сертификати: Microsoft Certified Professional (MCP); Vmware Certified Professional (VCP); Certified Professional (Server Vendor);Cisco Certified Network Professional (CCNP).
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка; тежест: 50
Показател: финансова оценка; тежест: 40
Показател: оценка за гаранция; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 042 - 061372 от 03.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на Агенция по вписванията:IBAN: BG 91 IORT 81123300006400, ТБ "Инвестбанк" АД, клон "Бачо Киро".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25.05.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Александър Стамболийски" № 239Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информацияи на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Агенция по вписванията предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Същата може да бъде намерена на електронната страница на агенцията - www.registryagency.bg - Събития - Обществени поръчки. При представяне на офертата всеки участник следва да представи платежен документ за закупена документация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ