Версия за печат

00797-2009-0009

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" №26, За: Живка Михнева; Милена Лакова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 827085, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на общинската собственост"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: www.burgas.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на дом за медико - социални грижи за деца - гр.Бургас"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи на четириетажна масивна сграда с приземен етаж на „Дом за медико-социални грижи за деца”, находяща се в к-с „Зорница”, ул. „Урал” № 1 - град Бургас, в съответствие с приетия от Социално инвестиционния фонд микропроект № 1502. Микропроект № 1502 се състои във финансиране изпълнението на горецитирания обект.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация от Документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие - парична сума или банкова гаранция, в размер на 4 000 /четири хиляди/ лв, внесена по банкова сметка на Община Бургас, №BG 89 SOMB 91303323996501, BIC- SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция. Гаранцията за участие се освобождава по реда и при условията на чл.28, 29 НВМОП. 68. Избраният за изпълнител се задължава при подписване на договор да представи, издадена в полза на СИФ Социалноинвестиционен фонд/ и приемлива за СИФ банкова гаранция за изпълнение на СМР в размер на 5 % от общата стойност на цената за изпълнение на СМР.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложител на тази обществена поръчка е община Бургас, като проектът е предвиден за финансиране в съответствие с приетия от Социално инвестиционния фонд микропроект № 1502. Микропроект № 1502 се състои във финансиране изпълнението на горецитирания обект.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или документ за издаден "Единен идентификационен код" /ЕИК/- за българско юридическоюридическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документите се представят се в заверени от участника копия. 2. Когато участникът е физическо лице се представя копие от документ за самоличност. 3. Деклариции за отсъствия на обстоятелствата по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП 4. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда 5. Документ за закупена документация за участие. 6. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи – четвърта категория, съгласно чл.8, ал.2, т. 3 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. За доказване на това обстоятелство се представя копие от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право. 7.Документ за внесена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от строително-ремонтни работи по сгради през последните 3 години.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали общ оборот от строително-ремонтни работи по сгради, в размер не по-малък от 3 000 000 (три милиона) лв. общо за последните 3 (три) години (2006, 2007 и 2008). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, аналогичен на настоящата поръчка за последните 3 години ( 2006, 2007 и 2008 г.). 2. 5 (пет) препоръки за изграждане и ремонт на обществени сгради, вкл. доставка и монтаж на оборудване. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер и да съдържат описание на извършените работи по вид, количество и качество. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните 3 (три) години. 4. Списък, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката, вкл. трудовия стаж, професионалната квалификация на лицата и професионални автобиографии. Представеният списък трябва да е придружен от копия на дипломи, копия от трудови книжки/граждански договори и професионални автобиографии с посочено участие в по-важни проекти и отговорности в тях. 5. Копие от застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника, за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 6. Каталози /проспекти/ на оборудването и материалите, което ще се доставя, като се представят сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 5 (пет) договора от подобен характер – строително-ремонтни работи по изграждане и ремонт на сгради, през последните 3 (три) години или в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си. Участниците трябва да имат средно-списъчен състав през последните 3 (три) години – 2006, 2007, 2008 г. не по-малко от 20 (двадесет) работници. За доказване на това изискване се представя декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните 3 (три) години – декларацията се представя по образец (Приложение № 9А). - Участниците трябва да притежават минимум следната собствена техника – 1 /един/ бр. Самосвал до 3 т. с нисък борд, пробивни машини - „Канго”- 1 /един бр./, „Хилти” – 1 /един бр./, бормашини – 2 /два бр./. За доказване на това обстоятелство се представят копия от документи за собственост /напр. фактури за закупуване, договори за покупко-продажба и др./ 8.11.4. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи – четвърта категория, съгласно чл.8, ал.2, т. 3 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право, първа група. За доказване на това обстоятелство се представя копие от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право. 8.11.5. Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал (най-малко 3 (трима) инженери за основните части на ремонта на сградата с трудов стаж мин. 3 (три) години). За доказване на това обстоятелство се представя: 1) списък (по образец – Приложение № 9), съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката, вкл. трудовия стаж, професионалната квалификация на лицата и професионални автобиографии; 2) Представеният списък трябва да е придружен от копия на дипломи, копия от трудови книжки/граждански договори и професионални автобиографии с посочено участие в по-важни проекти и отговорности в тях; Участниците трябва да са внедрили система за управление на качество ISO 9001:2000. Ако кандидатът е обединение, всеки от кандидатите в обединението трябва да отговарят на това изискване. Специалисти – зидаро-мазачи – 4 /четири /, фаянсаджии –3 /трима/ , водопроводчици –3 /трима/ , специалисти по топлотехника – монтажници - 2 /двама/ , ел техници – 3 / трима / , дърводелци – 2 / двама/.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: гаранционен срок на доставените материали; тежест: 10
Показател: срок за изпълнение в календарни дни; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26 всеки работен ден от 09:00 часа до 16: 00 ч. срещу представен документ за платени 50 лв. без вкл. ДДС в касата на общината или по банкова сметка на Община Бургас след справка със счетоводството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
22.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ