Версия за печат

00467-2009-0004

BG-Крумовград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КРУМОВГРАД, пл."България" № 5, За: инж.Абидин Хаджимехмед вътр.тел. 122, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7312, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: Заместник кмет на община

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krumovgrad.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Община

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт, реконструкция, преустройства и енергоефективни мерки на обекти със социално значение на територията на община Крумовград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територията на община Крумовград, област Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на СМР и СРР на обекти със социално предназначение на територията на община Крумовград, съгласно приложени количества в тръжната документация по обособени позиции: ОП № 1 “Пристройка и преустройство на двуетажна масивна обществена сграда за детска градина в УПИ І, кв.3 по ПУП – с.Пелин” ; ОП №2 “Основен ремонт на читалищна сграда в ПИ № 57, кв.12 по ПУП на с.Странджево”' ОП № 3 “Реконструкция и ремонт на Основно училище с.Гулийка, община Крумовград”; ОП № 4 “Ремонт на ЦДГ – с.Егрек”.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45214000, 45214100, 45214210, 45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на учебни сгради и сгради за научни изследвания
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на основни училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на СМР и СРР на обекти със социално предназначение на територията на община Крумовград, съгласно приложени количества в тръжната документация по обособени позиции: ОП № 1 “Пристройка и преустройство на двуетажна масивна обществена сграда за детска градина в УПИ І, кв.3 по ПУП – с.Пелин” ; ОП №2 “Основен ремонт на читалищна сграда в ПИ № 57, кв.12 по ПУП на с.Странджево”' ОП № 3 “Реконструкция и ремонт на Основно училище с.Гулийка, община Крумовград”; ОП № 4 “Ремонт на ЦДГ – с.Егрек”.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова гаранция в полза на възложителя или парична гаранция за участие внесени по сметка на Община Крумовград, Област Кърджали, банкова сметка: IBAN - BG79STSA93003303687912, BIC код - STSABGSF при "Банка - ДСК” клон Крумовград за участие в открит конкурс за възлагане на малка обществена поръчка с предмет: "Основен ремонт, реконструкция, преустройства и енергоефективни мерки на обекти със социално значение на територията на община Крумовград" на стойност за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция №1 - 5000 лева; Обособена позиция №2 - 2500лева; Обособена позиция №3 - 1200 лева; Обособена позиция №4 - 240 лева. Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка (парична или банкова). Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на действие на договора. Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора, е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Целева субсидия за капиталови разходи по ПМС № 72 от 30.03.2009 год. и собствени бюджетни средства на Община Крумовград. Начина на плащане е посочен в проекто-договора към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката да се извърши в пълно съответствие с утвърдените инвестиционни проекти, действащото законодателство и изискванията на Възложителя. Обектите по обособените позиции предмет на поръчката са първа група, пета категория от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. Кандидатите следва да представят удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за посочената по-горе категория на обекта предмет на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - документ за самоличност - копие заверено от кандидата с гриф „Вярно с оригинала” с подпис и печат. Документ за регистрация по Закона за ДДС и БУЛСТАТ, Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, Декларации по чл. 13, ал.1, т. 5 и т. 8 от НВМОП и други документи описани в документацията за участие. У-ние за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закон за камарата на строителите и Закон за устройство на територията за съответната категория обект предмет на поръчката. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, документи по чл. 13, ал. 1, т. 1 - 4 от НВМОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. За подизпълнители се прилагат към офертата документи за регистрация за всеки от тях, съгласно изисквания на чл. 13, ал. 1, т. 1, 3 и 4 от НВМОП. При наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, непредставянето на гаранция за участие, непредставяне на някои от посочените в документи, вкл. и тези описани в документацията за участие, несъответствие на офертата с техническите изисквания поставени от Възложителя в документацията за участие, кандидатите се отстранят от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50, ал.1, т.1 и 2 ЗОП: Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност Годишния финансов отчет – баланс и отчет за приходи и разходи за 2008г.
Минимални изисквания: Посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническа възможност и квалификация на кандидатите за изпълнение на поръчка по смисъла на чл.51, ал.1, т.2, т.4, т.7 и т.10 от ЗОП: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания по смисъла на чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството по смисъла на чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или на ръководните му служители, както и на лицата, които отговарят за извършването на строителството и въвеждането на обекта в експлоатация по смисъла на чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП; Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за изпълнение на строителството по смисъла на чл.51, ал.1, т.10 от ЗОП.
Минимални изисквания: Посочени в документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението за възлагане на малката обществена поръчка и документацията за участие е одобрена с Решение Заповед № КО-177 / 23.04.2009г. на кмет на Община Крумовград, област Кърджали

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

в брой в касата на ОбАдм. Крумовград пл." България " № 5 ет.3, ст. №13 или по банков път банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код -STSABGSF при Б”ДСК” клон Крумовград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на ІІ-ри етаж в сградата на Об.Адм.Крумовград в гр. Крумовград пл."България" № 16

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях длъжностни лица на основание чл.38, ал.4 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки, могат да присъстват при действията на комисията по чл.38, ал.2 и ал.3 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки. Длъжностни лица от структурата на участника в процедурата, упълномощени да присъстват при отваряне на офертите, представят пред назначената от Възложителя комисия за провеждане на процедурата, нотариално заверено пълномощно, което се прилага към преписката на процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Условия: Поръчката да се извърши в пълно съответствие с действащото законодателство и изискванията на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока посочен в чл. 120 от Закон за обществените поръчки ( обн. в Д.в. бр. 28 от 2004г.)

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Пристройка и преустройство на двуетажна масивна обществена сграда за детска градина в УПИ І, кв.3 по ПУП - с.Пелин
1) Кратко описание

Изграждане на пристройка на два етажа със стоманобетонова плоча и преустройство на съществуваща сграда, по фасадите е предвидена топлоизолация, покрива е скатен с дървена конструкция, покрит с керемиди.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

Точните количества са приложени в проектно-сметната документация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на читалищна сграда в ПИ № 57, кв.12 по ПУП на с.Странджево
1) Кратко описание

Подмяна на дървената покривна конструкция, подмяна на дървена дограма с PVC - петкамерна, нова мазилка по фасади и боядисване с фасаген, изграждане на санитарни възли на първия етаж и други СМР.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

3) Количество или обем

Точните количества са посочени в проектно-сметната документация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция и ремонт на Основно училище с.Гулийка, община Крумовград
1) Кратко описание

Подмяна на дървена дограма с PVC - петкамерна, доставка и монтаж на отоплителен котел, освежаване на стени и тавани.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214210

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на основни училища

3) Количество или обем

Точните количества са посочени в проектно-сметната документация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на ЦДГ - с.Егрек
1) Кратко описание

Подмяна на дървена дограма с PVC - петкамерна, вътрешно боядисване на стени и тавани с латекс, настилка от ламиниран паркет.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

3) Количество или обем

Точните количества са посочени в приложената количествена сметка.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2009 г.