Версия за печат

01090-2009-0001

BG-Исперих: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"МБАЛ Исперих" ЕООД, ул."Ахинора" №39, За: д-р Пенка Савова, РБ 7400, Исперих, Тел.: 08431 2517

Място/места за контакт: Управител

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: МБАЛ

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

открита процедура с предмет - Доставка на медикаменти и медицински консумативи за текущо болнично лечение в “МБАЛ Исперих” ЕООД за период от три години, по позиции както следва: 1. Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали; 2. Медицински консумативи, Превързочни материали 3. Рентгенови филми и консумативи; 4. Лабораторни тестове и консумативи;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Исперих -"МБАЛ Исперих" ЕООД
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

открита процедура с предмет - Доставка на медикаменти и медицински консумативи за текущо болнично лечение в “МБАЛ Исперих” ЕООД за период от три години, по позиции както следва: 1. Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали; 2. Медицински консумативи, Превързочни материали 3. Рентгенови филми и консумативи; 4. Лабораторни тестове и консумативи; поръчката ще се възложи за срок от три години

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на медикаменти и медицински консумативи за текущо болнично лечение в “МБАЛ Исперих” ЕООД за период от три години, по позиции както следва: 1. Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали; 2. Медицински консумативи, Превързочни материали 3. Рентгенови филми и консумативи; 4. Лабораторни тестове и консумативи;

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е както следва: 1. Лекарствени средства, Инфузионни разтвори лв, Галено-фасовъчни материали – 1 400 лв.. 2..Медицински консумативи и Превързочни материали – 240 лв.; 3. Рентгенови филми и консумативи – 70 лв.; 4. Лабораторни тестове и консумативи – 300 лв.; Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно договор за изпълнение

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 2. –Документ за първоначална съдебна регистрация или учредителен акт на участника (в заверени от участника копия), ако участниците са юридически лица, еднолични търговци или обединения; 3 . удостоверение за актуално състояние 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Декларация по чл.47, ал. 1 от ЗОП (оригинал); 6.Декларация по чл.47, ал. 2 от ЗОП (оригинал 7.Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) 8.Декларация за запознаване с условията на поръчката (оригинал); 9.Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал 10 документ за закупена тръжна документация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (финансов отчет) на участника за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.); б) Справка, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота oт подобен вид дейност за последните три години (2006 г., 2007 г, 2008 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.. Обстоятелствата по б. „б” на тази точка се описват в справка по образец (Приложение №10). Справката следва да бъде подписана от лицето/лицата, които представляват участника и се положи печат. г) когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: участниците могат да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и на изискванията на Закона за Медицинските изделия . Да притежават сертификат ISO.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на основните договори и или препоръки за дейност , подобна на предмета на поръчката, с посочване на стойностите на договорите, място и срокове на изпълнение, клиенти и придружени с копия от договори и/или препоръки за добро изпълнение (референции); списъкът с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат; б) списък на екипа специалисти, които са на ръководна длъжност или които ще отговарят за извършването на поръчкатад) Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството или еквивалентни.
Минимални изисквания: всички предложени медикаменти да са регистрирани за употреба в Република България и да са с остатъчен срок на годност – не по-малко от 75%.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.06.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

на касата на МБАЛ Исперих или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

МБАЛ Исперих

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни изрично упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул."Витоша" №18, РБ 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"МБАЛ Исперих" ЕООД, ,л."Ахинора" №39, РБ 7400, Исперих, Тел.: 08431 2517

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали;
1) Кратко описание

доставка на Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали за срок от три години

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

3) Количество или обем

доставка на Лекарствени средства, Инфузионни разтвори,Галено-фасовъчни материали за срок от три години

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Медицински консумативи, Превързочни материали
1) Кратко описание

доставка на Медицински консумативи, Превързочни материали за срок от три години

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

3) Количество или обем

доставка на Медицински консумативи, Превързочни материали за срок от три години

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3. Рентгенови филми и консумативи;
1) Кратко описание

Доставка на 3. Рентгенови филми и консумативи;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

3) Количество или обем

Доставка на 3. Рентгенови филми и консумативи; за срок от три години

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни тестове и консумативи;
1) Кратко описание

доставка на Лабораторни тестове и консумативи;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

3) Количество или обем

доставка на Лабораторни тестове и консумативи; за срок от три години

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36