Версия за печат

00031-2009-0005

BG-Малко Търново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна" №3, За: Ирина Апостолова, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3536, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Директор "Социални дейности, услуги и здравеопазване"

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна" №3, За: Ирина Апостолова, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3536, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Директор "Социални дейности, услуги и здравеопазване"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна" №3, За: Ирина Апостолова, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3536, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Директор "Социални дейности, услуги и здравеопазване"

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна" №3, За: Ирина Апостолова, Република България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3536, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Директор "Социални дейности, услуги и здравеопазване"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проекта: „Дом за възрастни с психични разстройства - село Заберново” ще включва СМР за ремонт на Административна сграда и Дом "Ротердам", благоустрояване на пространството около Кухненски блок и изграждане на подстъпи за инвалиди.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Заберово, община Малко Търново
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Проекта: „Дом за възрастни с психични разстройства - село Заберново” ще включва СМР. Строително-монтажните работи (СМР) са за ремонт на административна сграда и Дом Ротердам – ремонт покриви, подмяна на дървена дограма с PVC, външна топлоизолация и вътрешни ремонтни работи; изграждане на външно стълбище на административна; благоустрояване на пространството около кухненския блок – тротоарна настилка, възстановяване на разрушени каменни подпорни стени, изграждане на подстъпи за инвалиди.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45330000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

подробните видове ремонтни работи са посочени в документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обекта на поръчката е в размер на 2 000,00 (две хиляди лева) лв. , представена под формата на: парична сума - внесена на касата на Община Малко Търново – гр. Малко Търново, ул.'' Малкотърновска комуна'' 3, всеки работен ден от 8,00 до 12,00 часа и от 13,00 до 17,00 часа вносими по банковата сметка на Община Малко Търново – IBAN – BG10UNCR76303300000394 BIC - UNCRBGSF, при Банка “Уникредит булбанк” клон Малко Търново или банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно договор за СМР.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП за участници установени/регистрирани в България – образец № 5; Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП за участници установени/регистрирани извън България - образец № 5а; а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; з) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. „Свързани лица” по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителната разпоредба на Закона предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси са: съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство; роднините по права линия, по съребрена линия - до четвърта степен включително; роднините по сватовство - до втора степен включително; физически и юридически лица, с които лицето, заемащо публична длъжност, се намира в икономически или политически отношения, които пораждат основателни съмнения в неговата безпристрастност и обективност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а представят: а)заверено копие на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството”; б)информация за оборота на строителството, което е обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в)баланс и отчет за приходи и разходи за всяка от предходните три години, оформени съгласно Закона за счетоводството – заверени копия;
Минимални изисквания: )размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да е положителна величина за 2006, 2007 и 2008 г.; б) годишен оборот от изпълнени СРР/СМР/КРР, подобни на предмета на поръчката, минимум 600 000 лева с ДДС за последните две години; В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. История
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ) декларация, съдържаща списък на договорите за строителство, подобни на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, придружени от препоръки за добро изпълнение; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) декларация, съдържаща списък на правоспособните техническите лица, които ще участват в изпълнението на договора, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството; в) декларация-списък за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка
Минимални изисквания: - да има разработена и внедрена Интегрирана система за управлени, в съответствие със ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS18001:2007
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител от стая №10 в Община Малко Търново ,ул."Малкотърновска комуна № 3, срещу документ за закупена документация за 20,00 лева без включено ДДС или платежно нареждане по сметка на Община Малко Търново, IBAN: BG10UNCR76303300000394, BIC:UNCRBGSF при УНИКРЕДИТ БУЛБАНК – клон Малко Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2009 г.  Час: 10:30
Място

заседателната зала в сградата на Община Малко Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София, Република България 1000, бул."Витоша" №18

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ