Версия за печат

00085-2008-0089


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: инж. Анна Кунчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225963, E-mail: anna.kuncheva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: Централна лаборатория "Информационно осигуряване и техническа поддръжка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vma.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ПО ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Военномедицинска академия
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Консумативи за офис техника, съгласно техническо задание Приложение 1 неразделна част от документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30125100, 30192113, 30192300

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Пълнители с мастило
Намастилени ленти

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
259275.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 6418 / Заглавие:ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ПО ПОЗИЦИИ № 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 и 14
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"РОНОС" ООД, ул.''ГЮЕШЕВО'' № 83, БИЗНЕС ЦЕНТЪР „СЕРДИКА” СГРАДА 2, ОФИС 424, България 1000, София, Тел.: 02 070017017, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 070017017

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 232011.79 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 232011.79 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 6419 / Заглавие:ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ПО ПОЗИЦИИ № 3, 5, 13
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Роел-98"ООД, бул. "Ситняково" 39А, България 1505, София, Тел.: 02 070010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 27263.74 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 27263.74 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

10 дневен от уведомяване за решението

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка