Версия за печат

00490-2009-0003

BG-Пловдив: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Марица" - област Пловдив, бул. "Марица" № 57А, За: Димитър Костов - главен юрисконсулт, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 907824, E-mail: d.kostov@maritsa.org, Факс: 032 951934

Място/места за контакт: бул. "Марица" № 57А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.maritsa.org.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Красива България" към Министерство на труда и социалната политика на Дом за възрастни хора с увреждания, с. Ясно поле, община "Марица"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Ясно поле, община "Марица", област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е "Изпълнение на строително-монтажни работи по проект "Красива България" към Министерство на труда и социалната политика на Дом за възрастни хора с увреждания, с. Ясно поле, община "Марица" в съответствие с одобрена проектна документация, по видове и количества дейности съгласно утвърдена от възложителя количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45211200 (EA05, EA12)

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на жилища за хора, нуждаещи се от социални услуги (За възрастни , За/адаптиран за хора с увреждания )

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В съответствие с одобрена проектна документация, по видове и количества дейности съгласно утвърдена от възложителя количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранцията за участие е в размер на 8 000 /осем хиляди/ лева. Поради предвидената възможност за възлагане на поръчка за допълнителни СМР, включването в стойността на поръчката на сума, която ще бъде разходвана при необходимост от повторение на строителството, размерът на гаранцията за участие се определя на основа на прогнозната цена на договора, а не на основание на прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG48UNCR75273354639037, BIC UNCRBGSF, "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" - клон Тримонциум – Пловдив. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя, че е със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% /пет на сто/ от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на МТСП и че е със срок на валидност най-малко за шест месеца след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. В случай че изпълнителят внесе гаранцията по банков път, последното се извършва по следната набирателна сметка на МТСП: IBAN BG83 BNВG 9661 3300 1341 02, BIС code BNBGBGSD, Българска Народна Банка, Централно управление. Гаранцията за изпълнение се освобождава 6 /шест/ месеца след приемането на СМР/СРР/КРР на обекта, след подписването на протокол от комисия, съставена от упълномощени представители на възложителя, изпълнителя, Регионалното звено за изпълнение на Проект „Красива България”, проектанта и строителния надзор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението на поръчката се финансира по Проект "Красива България" към Министерството на труда и социалната политика, мярка 02-02 "Спешно подпомагане на социални домове". Заплащането на цената на договора ще става по следната схема на плащането на четири етапа: - авансово плащане в размер на 20% /двадесет на сто/ от сумата по договора с ДДС, платими в срок до 15 /петнадесет/ работни дни от влизането в сила на договора за строителство и след представяне на одобрени от възложителя документи: протокол за предаване на строителна площадка /при необходимост/; копие от платежно нареждане за внесена гаранция за добро изпълнение; план за безопасност и здраве /при необходимост/; първоначална декларация за наемане на безработни; списък на наетите безработни; копие от застрахователните полици. - две междинни плащания /II-ри и III-ти етап/ при изпълнението на 30-35% от договорените СРР/СМР/КРР се извършват въз основа на заверени месечни протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР/СРР/КРР по офертните единични цени съгласно количествено-стойностната сметка. Обемът на текущо извършените СМР/СРР/КРР се удостоверява чрез подписване на акт за изпълнени видове СМР/СРР/КРР от възложителя, изпълнителя, при необходимост от строителния надзор и проектанта, и от упълномощения представител на РЗИП. Плащането се извършва в срок от 25 /двадесет и пет/ дни след подписването на акта за изпълнени видове СМР/СРР/КРР и представяне на месечната справка за наетите безработни. Документацията за междинните и последните месечни плащания, количествата и качеството на извършените работи подлежи на контрол и приемане от страна на упълномощени представители на РЗИП. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актувани количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 25 /двадесет и пет/ дни след отстраняване на несъответствията. При всяко плащане по договора МТСП удържа от стойността на извършените СМР/СРР/КРР, описани в акта, приспадащата се част от аванса, която е 20% /двадесет на сто/ от стойността с ДДС на СМР/СРР/КРР за съответното плащане. - окончателно плащане /IV етап/ при условията и реда на предходния пункт, като общата стойност на актуваното на ІІ-ри и III-ти етап се намалява с част от авансово платените средства, като остатъкът до пълния размер на аванса се приспада при последния IV-ти етап.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Особени изисквания, произтичащи от сключен меморандум за разбирателство между възложителя и МТСП по Проект "Красива България": тъй като обектът на поръчката се намира на територията на община с ниво на безработица под средното за страната от предходната година по данни на Агенция по заетостта, определеният за изпълнител участник се задължава да наеме регистрирани в съответната Дирекция "Бюро по труда" 20 /двадесет/ на брой безработни лица, но не по-малко от 30% /тридесет на сто/ от заетите на обекта /общо 66 души/, в съответствие с процедурата по наемане на безработните съгласно действащите законови разпоредби. При неизпълнение по вина на изпълнителя на изискването по предходното изречение и при неприлагане на писмо от ДБТ за липса на регистрирани безработни, се удържат от стойността по договора пропорционално разходите за отчисления към осигурителните фондове и минимална работна заплата за страната за неизпълнените човекомесеци от безработните. Определеният за изпълнител участник има задължение да поддържа заявения брой места за целия период на действие на договора, като в процеса на работа подава исканата информация за назначените безработни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Регистрационни документи на участника: - копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България; - копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и легализиран /за юридическо лице, което не е регистрирано в България/; - удостоверение за актуално състояние /ако е приложимо/; - нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата /когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/; - споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/; - нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата, да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението/; - копие от документ за самоличност за участник - физическо лице. 2.Документ за данъчна регистрация /копие/, БУЛСТАТ /копие, ако е приложимо/ и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран /копие/; 3.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от пета категория; 4.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 5.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Банкова атестация / банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент; 2.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите, ведно с изискуемите към него приложения, за последните 3 /три/ години /2006, 2007 и 2008 г./; 3.Информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните 3 /три/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.Финансовият резултат на участника за всяка от последните три години /2006, 2007 и 2008 г./ да бъде положителен. 2.Годишният оборот на участника за последната приключила финансова година, а именно 2008 г., да не е по-малко от 3 000 000 /три милиона/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска "трудова злополука". 2.Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на дейността на участника със следните стандарти: - ISO 9001:2000 с обхват строителство; - ISO 14001:2004 с обхват строителство; - ISO 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд. 3.Предложение относно създаване на условия за спазване изискванията по ЗБУТ или план за безопасност и здраве. 4.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години до датата на подаване на офертата, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите, с посочени още цена, дял на участника в изпълнението на поръчката /минимум 30%, когато поръчката е изпълнявана от консорциум/, място и срокове на изпълнение, клиенти, заедно с доказателства за сключването и/или изпълнението им /напр. копия от договори, препоръки от възложители, сертификати за приемане на работата и др./, от които да става видно по несъмнен начин, че участникът действително е изпълнил възложените му поръчки. 5.Референции / препоръки за добро изпълнение на поръчки с подобен предмет като настоящата поръчка през последните 5 /пет/ години, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. 6.Списък на квалифицираните ръководни и технически лица /собствени или наети/, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва за извършване на строителството. Лицата следва да бъдат постоянно трудово ангажирани с договор, за което участникът прилага придружително писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от Кодекса на труда, ведно с доказателства за квалификацията и правоспособността им. Последните могат да включват копия от дипломи, удостоверения, трудови и служебни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи. 7.Списък на техническото оборудване, налично и предвидено за изпълнение на поръчката. За наетата техника да се представят копия от договори за наем. За собственото оборудване да се представят извлечение от счетоводните партиди и/или договори за покупка и/или фактури. Да се приложи копие от контролен талон за извършен годишен технически преглед на товарните автомобили, включени в списъка на техническото оборудване, удостоверяващ тяхната изправност към датата на подаване на офертата. 8.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на СРР/СМР/КРР по Проект "Красива България", като е бил контрагент по най-малко 3 /три/ или повече договора през периода от 01.01.2000 г. до датата на получаване на офертата. 2.Участникът трябва да притежава квалифициран персонал за изпълнение на поръчката – технически ръководител със средно техническо образование и комплексен строителен екип от 15 /петнадесет/ души строителни работници. 3.Участникът трябва да е поддържал средносписъчен състав от квалифицирани строителни работници, наети трайно по трудово правоотношение, в размер на най-малко 15 /петнадесет/ души за предходната 2008 година. 4.Участникът трябва да притежава необходимата технически изправна механизация за изпълнение на поръчката в минимален изискуем обем, както следва: комплексни инструменти /нивелир, лата/, багер с обратна лопата с обем на кофата до 5 м3 – 1бр., самосвал до 20 т. за превоз на земни маси – 2 бр., бетоновоз – 2 бр., бетон помпа с обсег на действие до 18 м. – 1 бр., кран за разтоварване на материали до 15 т. – 1 бр., кофражен инвентар за 1000 м2.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Офертна цена за изпълнение; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 18.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20 /двадесет/ лева може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на общината на адрес гр. Пловдив, бул. "Марица" № 57А в момента на закупуване на документацията или да бъде внесена по банков път на следната сметка: IBAN BG57UNCR75278456278700, код за вид плащане 447000, BIC UNCRBGSF, "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" - клон Тримонциум – Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
25.05.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

заседателна зала, етаж втори на административната сграда на община "Марица" на адрес гр. Пловдив, бул. "Марица" № 57А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

1.Изпълнението на поръчката се финансира по Проект "Красива България" към Министерството на труда и социалната политика, мярка 02-02 "Спешно подпомагане на социални домове". 2.На основание чл. 35, ал. 4 от НВМОП срокът по ал. 1 от същата разпоредба е намален с 5 дни, като пълен достъп до документацията за участие по електронен път се предоставя на интернет адрес: www.maritsa.org. 3.Възможност за възлагане на обществена поръчка на същия изпълнител при необходимост от повторение на строителството. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството, при което да е налице необходимост повторно строителни работи да се извършат от същия изпълнител, да възложи повторните СМР чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП или чрез договаряне с покана по реда на чл. 53, ал. 1, т. 11 от НВМОП. Възложителят си запазва правото да определи точната стойност на повторното възлагане, в рамките на двадесет процентната /20%/ сума, която ще бъде разходвана при необходимост от повторение на строителството, предвидена при определяне на стойността на настоящата поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ