Версия за печат

00656-2009-0005

BG-Гърмен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гърмен, ул. "Първа" №35, За: Временно изпълняващ длъжността Директор на Дирекция "ТУПЕССЕГР" - Изет Гавазов, България 2960, Гърмен, Тел.: 07523 2040, E-mail: obs_garmen@bitex.bg

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изработване на подробни устройствени планове и застрояване на поземлени имоти в землищата на селата Дебрен, Долно Дряново и разширение на регулацията на с. Рибново"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: селата Дебрен, Долно Дряново и Рибново
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Изработване на подробни устройствени планове и застрояване на поземлени имоти в землищата на селата Дебрен, Долно Дряново и разширение на регулацията на с. Рибново"

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

250 дка.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 240 лв. внесени в касата на община Гърмен или по банков път в Банка "ДСК" АД, клон Гърмен: BG53STSA93003308226622; BIG: STSABGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Бюджетни средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците и документите, които ще представят да отговарят на изискванията и ограниченията, регламентирани в документацията на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за регистрация по ДДС. 2. Заверено копие от счетоводен баланс за 2008г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за подобни по вид и обем услуги, извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на екипа, който отговаря на организирането и извършването на услугата - проектиране
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 27.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в Центъра за информация и услуги - община Гърмен. Заплаща се в касата на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
03.06.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Гърмен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участици или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Законоустановените срокове

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ