Версия за печат

00692-2009-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к. "Младост 1", ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Жени Човалинова, България 1709, София, Тел.: 02 9759048, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 12 броя апарати за хемодиализа за нуждите на Отделение по хемодиализа при УМБАЛ „Св. Анна” – София, АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД, гр. София 1709, ж.к. "Младост-1", ул. "Димитър Моллов" № 1.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на 12 броя апарати за хемодиализа за нуждите на Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Доставката включва: монтаж, пускане в експроатация, гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото за инсталация на апаратурата, предоставяне на ръковдства за експлоатация на апаратурата в оригинал и на български език и апликационно обучение на персонала за работа с апаратурата. Гаранционният срок на новодоставената апаратура е минимум 12 месеца. Осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран сервиз на производителя при максимално време на реакция 24 часа, а при невъзможност на спазване на тези срокове предоставяне на друг апарат, не по-нисък клас за временно ползване. Предлаганата апаратура трябва да бъде нова, неупотребявана и да отговаря на изискванията на възложителя и да притежава минималните технически характеристики, посочени в приложената към документацията за участие техническа спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181000

Описание:

Уреди за бъбречно подпомагане

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
284256 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена - К1; тежест: 65 т.
Показател: Гаранционен срок и сервизно обслужване - К2; тежест: 15 т.
Показател: Качество - К3; тежест: 10 т.
Показател: Срок на доставка - К4; тежест: 5 т.
Показател: Начин на плащане - К5; тежест: 5 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 29.02.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 15 от 09.02.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Договор за доставка на 12 броя апарати за хемодиализа за нуждите на Отделение по хемодиализа при УМБАЛ "Св. Анна" - София, АД.
V.1) Дата на сключване договора

21.04.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Соломед"ООД, ж.к."Бъкстон", ул. "Казбек" №49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9559300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 284256 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял: 15%
Кратко описание

При изпълнението на поръчката ще участва подизпълнител - 15% от общата стойност на поръчката.


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба до Комисията за защита на конкуренцията може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.( чл.120, ал.2 ЗОП ).

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.04.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор