Версия за печат

00278-2009-0001

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Общински пътнически транспорт" ЕООД, ул. "Стефан Караджа" № 2, За: Генка Рачева Влахова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 804400, E-mail: opt@globcom.net, Факс: 066 804470

Място/места за контакт: Генка Рачева Влахова

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на външни радиални автомобилни гуми

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на външни радиални автомобилни гуми

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34352200

Описание:

Външни гуми за автобуси

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Размери: 235/75/R17.5 - зимни - 12 броя; 295/80/22.5 - 50 броя; 275/70/22.5 - 60 броя; 205/75/16 - летни - 30 броя; 205/75/16 - зимни - 10 броя; 185/75/16 - зимни - 6 броя; 11.00/20 /комплект вътрешна + пояс/ - 100 броя; 225/70/15 - зимни - 6 бр.; 225/70/15 - летни - 6 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят във вид съгласно чл. 60 ЗОП. Гаранция за участие - 1000 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще става със собствени средства. Плащането ще се извършва в левове по банков пътдо 90 дни след представяне в счетоводството на възложителя фактура и другите съпътстващи документи, посочени в документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Безплатен монтаж, демонтаж и баланс на гумите в гр. Габрово

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: Документи съгласно чл. 13 ал. 1 НВМОП и условията на възложителя, Удостоверение от Агенция по вписванията, Документ за внесена гаранция за участие, Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 ЗОП и да отговаря на условията посочени в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година; 2. Информация за реализирания оборот от продажби на гуми за последните 3 /три/ години или за периода след съдебната регистрация или започване на дейността на участника, ако е в този период.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка на гуми, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите/ или за периода след съдебната регистрация или започване на дейността на участника, ако е в този период/. 2. Описание и снимков материал на предлаганите за доставка на гуми. 3. Сертификати и други документи, удостоверяващи съответствието на предлаганите гуми със съответните спецификации, стандарти и необходимото качество.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на 1000 км. пробег; тежест: 45
Показател: Гарантиран по документи от производител експлоатационен пробег х.км.; тежест: 25
Показател: Разсрочено плащане до 90 дни; тежест: 15
Показател: Най-кратък срок за подмяна при направена рекламация; тежест: 10
Показател: Най-кратък срок за доставка в календарни дни; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в деловодството на "Общински пътнически транспорт" ЕООД гр. Габрово, ул. "Стефан Караджа" № 2, ет. 3, стая 304 всеки работен ден срещу представен документ за платена в касата или по банков път сума. Банкова сметка: BG79SOMB91301045850801, BIC: SOMBBGSF "Общинска банка" АД Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.05.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

45

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

"Общински пътнически транспорт" ЕООД гр. Габрово, ул. "Стефан Караджа" № 2, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. март. 2010 година

VI.3) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № 50/23.04.2009 год. на управителя на "Общински пътнически транспорт" ЕООД гр. Габрово. Документите, които всеки участник трябва задължително да представи с офертата си и условията за участие в обществената поръчка са подробно изборени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Общински пътнически транспорт" ЕООД, ул. "Стефан Караджа" № 2, България 5300, Габрово, Тел.: 066 804400, E-mail: opt@globcom.net, Факс: 066 804470

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ