Версия за печат

00098-2009-0003

BG-Гоце Делчев: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул."Царица Йоанна" №2, За: Мария Грозданова - ст.юрисконсулт, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60088, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0751 60066

Място/места за контакт: Мария Грозданова - ст.юрисконсулт

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Отводнителни и канализационни колектори в гр.Гоце Делчев", община Гоце Делчев

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Гоце Делчев, община Гоце Делчев
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1. Отводнителен и канализационен колектор І участък 2. Дъждоприемни решетки 3 бр. За І участък 3. Входно съоръжение І участък 4. Отводнителен и канализационен колектор ІІ участък 5. Дъждоприемни решетки 5 бр. За ІІ участък 6. Изходно съоръжение ІІ участък

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45232400

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителни и монтажни работи по изграждане на отводнителни и канализационни колектори в два участъка. Първия участък е в района на улица "Потока", а втория е от улица "Рила" до бул."Гоце Делчев"

Прогнозна стойност без ДДС
1010533.95 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в размер на 10105.34 лева. Набирателната сметка на община Гоце Делчев е в ТБ “МКБ Юнионбанк” АД, клон гр.Гоце Делчев, BIC код CBUNBGSF, банкова сметка № BG49CBUN91953300079297. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за малка обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора за малка обществена поръчка е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е дължима преди сключването на договора, вносима по следната сметка: ТБ “МКБ Юнионбанк” АД, клон гр.Гоце Делчев, BIC код CBUNBGSF, банкова сметка № BG49CBUN91953300079297.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява след представяне на документите, съгласно Правилника за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорския контрол. Плащането се извършва по фактури, след подписване на съответните протоколи. Плащането ще е по банков път в български лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. документи за регистрация на участника – удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от три месеца, преди крайната датата за подаване на оферти или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2. декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); 3. декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП; 4. удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи трета категория /чл.5, ал.6, 4.3.трета категория, 4.3.1. строежи по чл.137, ал.1, т.3, б “б” – елементи на водоснабдителните и канализационните мрежи, хидротехнически и хидромелиоративни мрежи, съоръжения и инсталации, които не попадат в първа и втора категория от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя/.5. декларация за участието или не на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 6. срок за изпълнение на поръчката; 7. документ за внесена гаранция за участие; 8. документ за закупена документация за участие в открития конкурс; 9. предлагана цена с приложени количествено-стойностни сметки за формиране на цената, анализи за формиране на единичните цени и ценообразуващи елементи (средна часова ставка; доставно-складови разходи; допълнителни разходи върху труда; допълнителни разходи върху механизацията; печалба); 10. срок на валидност на офертата; 11. график на изпълнение на поръчката; 12. декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;13.описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът ще приложи при изпълнение на поръчката; 14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника - чл. 50, ал. 1 от ЗОП: 1.1. копие от валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството; 1.2. копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, с изключение на новорегистрираните
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. документи доказващи техническите възможности и квалификацията на участника - чл.51, ал.1, т.1 - 11 от ЗОП:1.1. кратко описание на дейността на фирмата. 1.2. декларация, съдържаща списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 1.3. справка за инженерно-техническия състав на участника. Справката трябва да е придружена с професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация.1.4. справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж; 1.5. списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи);
Минимални изисквания: Кандидатът трябва да покаже поне два договора с предмет подобен на настоящия конкурс, изпълнени през последните 5 години. Изпълнението на обектите се доказва с акт обр. 15, акт обр. 19, акт обр. 16. Да притежава собствена или наета следната механизация, обезпечена за тази поръчка: Багер 1 бр.; Бетоновоз 1 бр.; Самосвал 1 бр. Кран 1 бр.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 20.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
83.33 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се закупува от стая 110 на Общинска администрация гр.Гоце Делчев, след заплащане на сума в размер на 100 лева, която не подлежи на връщане, всеки работен ден до 20.05.2009 година, от 08.00 до 17.00 часа. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

третия етаж в сградата на Общинска администрация гр.Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 98073115

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 98073115

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ