Версия за печат

00108-2009-0005

BG-Суворово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Суворово, пл. "Независимост" № 1, За: Николай Стефанов, Република България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2550, E-mail: eu_suvorovo@abv.bg, Факс: 05153 2550

Място/места за контакт: гр. Суворово, пл. "Независимост" № 5, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suvorovo.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доизграждане и обзавеждане на кухненски блок и детски площадки в ОДЗ „ Буратино”, община Суворово”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Суворово, община Суворово, област Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предвижда се доизграждане и обзавеждане на кухненски блок и детски площадки в ОДЗ " Буратино", община Суворово.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документация за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е в размер на 4 000 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по следната банкова сметка: ТБ "Инвестбанк" АД-Варна, клон гр. Суворово, IBAN: BG81IORT73773346376003, BIC код: IORTBGSF. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора за малка обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция с валидност не по-кратка от продължителността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата ще бъдат осигурени от Социалноинвестиционен фонд. Плащането ще се извърши съгласно клаузите на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в офертата. 2. Идентификационен номер по БУЛСТАТ. 3. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 1 месец от датата на подаване на офертата-оригинал или официално заверен препис или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - оригинал. 5. Документ за закупена документация за участие - заверено копие. 6. Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие. 7. Удостоверение на Участника за вписване в Централния професионален регистър на строителя - копие. 8. Удостоверение от НАП за наличието или липсата на задължения, съгласно чл.87, ал. 6 от ДОПК
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: І. За юридическите лица и едноличните търговци: 1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за предходните две години ( 2007 г., 2008 г.). 2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните две години ( 2007 г., 2008 г.). ІІ. За физически лица: Официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за предходните две години.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален, документално доказан оборот от дейността си за последните две години ( 2007 г., 2008 г.), според приложени отчети за приходите и разходите, в размер не по-малко от 1 000 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, а когато е приложимо и за изпълнение на показателите за комплексна оценка на офертите. 2. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 2 години ( 2007г. и 2008г.), включително стойности, дати и получатели съгласно образец; Да се приложат нотариално заверени копия на договорите и Акт обр. 19, потвърждаващи обстоятелствата в списъка по-горе или референции от получателите. 3. Списък на инженерно – техническия екип и изпълнителския състав, които ще вземат участие в изпълнение на поръчката (по образец), доказани с нотариално заверени трудови договори; 4.Справка за притежаваните дълготрайни активи от кандидата по наименование и балансова стойност към 31.12.2008 г.; 5. На основание чл.171 от ЗУТ (Закон за устройство на територията) и НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за трета категория строежи. Документът се представя в оригинал или заверено за вярност копие от кандидата. 6. Удостоверение на Участника за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил, през последните 2 години( 2007 и 2008г.) договори (в областта на предмета на поръчката или сходен с него) на стойност равна или по-голяма от 1 000 000) лева, според приложени и нотариално заверени копия от договори за изпълнение на строително - ремонтни работи и Акт обр. 19 към тях.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.05.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
15 BGN
Условия и начин на плащане

Платими в касата на общината или по банкова сметка на Община Суворово: Банка ТБ”Инвестбанк”АД – Варна, клон гр. Суворово, IBAN BG09IORT73778400846800, BIC код: IORTBGSF. Документите за участие ще бъдат получени от офиса на Дирекция "Инвестиционна политика и проекти", гр. Суворово, пл. "Независимост" № 5, ет. 2, след представяне на документ (квитанция или платежно нареждане) за внесена сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2009 г.  Час: 15:00
Място

гр. Суворово, община Суворово, пл. " Независимост" № 1, ет. 3, зала № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 5 / 24.04.2009 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120-122 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ