Версия за печат

00267-2009-0013

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Общинско предприятие ''Траурна дейност'', бул.''Княгиня Мария Луиза'' 73, За: Коста Марков Попов, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658772, Факс: 032 624967

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Охрана съгласно Закона за частната охранителна дейност на на ОП ''Траурна дейност'' при Община Пловдив, включваща: денонощна физическа охрана на обект: Траурен парк ''Централен'', обект: Траурен парк ''Север'' и обект: Траурен парк ''Южен'', охрана на помещения със СОТ и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Траурен парк ''Централен'', Траурен парк ''Север'' и Траурен парк ''Южен'' в гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Охрана съгласно Закона за частната охранителна дейност на на ОП ''Траурна дейност'' при Община Пловдив, включваща: денонощна физическа охрана на обект: Траурен парк ''Централен'', обект: Траурен парк ''Север'' и обект: Траурен парк ''Южен'', охрана на помещения със СОТ и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка - 1000 /хиляда/ лева. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка - 5 /пет/ % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се внасят по сметка на ОП ''Траурна дейност'', гр.Пловдив в касата на ОП ''Траурна дейност'', гр.Пловдив, бул.''Княгиня Мария Луиза'' 73 или по банков път по следната банкова сметка - IBAN: BG12BPBI79243185372500, BIC: BPBIBGSF, ''ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" АД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката са от бюджета на Община Пловдив, съгласно бюджетната сметка на ОП - Траурна дейност, Пловдив.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците да притежават необходимите технически и помощни средства, технически системи за сигурност за охрана със СОТ, специализиран брониран автомобил и екипировка във връзка с охраната на ценни пратки и товари.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците да отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и на Закона за частната охранителна дейност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на разполагаемото свое или наето техническо оборудване във връзка с изпълнение на поръчката във вид на декларация от законния представител на участника с нотариална заверка на подписа. Документи, доказващи регистрацията и собствеността върху специализирания брониран автомобил /нотариално заверени копия/.
Минимални изисквания: Списък на разполагаемото свое или наето техническо оборудване във връзка с изпълнение на поръчката във вид на декларация от законния представител на участника с нотариална заверка на подписа. Документи, доказващи регистрацията и собствеността върху специализирания брониран автомобил /нотариално заверени копия/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 60%
Показател: Концепция за охрана; тежест: 24%
Показател: Срок за плащане на цената; тежест: 10%
Показател: Репутация; тежест: 6%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2009 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ОП ''Траурна дейност'', гр.Пловдив, бул.''Княгиня Мария Луиза'' 73.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.06.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2009 г.  Час: 09:00
Място

ОП ''Траурна дейност'', гр.Пловдив, бул.''Княгиня Мария Луиза'' 73, съгл. документацията за участие.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците в процедурата или надлежно упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.''Витоша'' 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.''Витоша'' 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ