Версия за печат

01546-2009-0002

BG-ДИМИТРОВГРА: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЕКО АНТРАЦИТ ЕАД, кв. "Марийно", ул. "Бригадирска" №1, За: ПЕНКО ИВАНОВ ГАНЕВ - ИЗП.ДИРЕКТОР, България 6400, ДИМИТРОВГРА, Тел.: 0391 66446, E-mail: ekoantra@abv.bg, Факс: 0391 63414

Място/места за контакт: гр.Димитровград, кв. "Марийно", ул. "Бригадирска" №1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ТЕХНИЧЕСКА ЛИКВИДАЦИЯ НА ЦОФ НА "МИНА АНТРА"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Района на Централна Обогатителна Фабрика на Мина "Антра" в с.Томпсън, общ.Своге
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ТЕХНИЧЕСКА ЛИКВИДАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА ОБОГАТИТЕЛНА ФАБРИКА НА "МИНА АНТРА"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45110000

Описание:

Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейносттите по видове и обем са посочени в Количествената сметка от документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция в размер на 20 000 /двадесет хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената на части, както следва: ежемесечно на база Акт обр.19, форма 1 за изпълнените видове и количества работи през съответния месец, представен от Изпълнителя, проверен и сертифициран от НСН, Възложителя, Проектанта и представител на МИЕ, изцяло по банков път, след като средствата предвидени за изпълнението на съответнатата работа изпълнена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се преведат от Министерството на Икономиката и Енергетиката /МИЕ/ по сметката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и при условия уговорени в договора между страните.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение/я, че кандидата е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа категория за ПЪРЪВА и ЧЕТВЪРТА ГРУПА и трета категория за ТРЕТА ГРУПА, съгласно чл.5, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, както и други документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, конкретизирани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП, конкретизирани в документацията за участие.
Минимални изисквания: Минимален годишен оборот през периода - 2006г., 2007г., 2008г. - общо 7 000 000 /седем милиона/ лева за трите години;Документи: Баланс и ОПР, Удостоверения от Банки, Извлечение от счетоводни сметки.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 от ЗОП, конкретизирани в документацията за участие.
Минимални изисквания: Съгласно документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: Доказан опит и квалификация на кандидата в изпълнението на проекти и дейности по техническа ликвидация / включително доказан оборот/; тежест: 30
Показател: Собствена строителна механизация и техническо оборудване с доказана оперативна годност, необходима за изпълнението на поръчката, съобразно изискванията на проекта за техническа ликвидация, включително оборудване за бързо обработване на строителни и метални отпадъци.; тежест: 15
Показател: Предложен срок за изпълнение на обекта; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП № 01/09

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2009 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Лично от Кандидата или чрез негов упълномощен представител, чрез заплащане на цената за закупуване на документацията в брой, в касата на дружеството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2009 г.  Час: 11:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.06.2009 г.  Час: 14:00
Място

гр.Димитровград, кв. "Марийно", ул. "Бригадирска" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ