Версия за печат

00172-2009-0004

BG-с. Хитрино: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хитрино, ул. "Възраждане" № 45, За: Живко Русев Топалов, Република България 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 3293, E-mail: ut@hitrino.org, Факс: 05341 2120

Място/места за контакт: Живко Русев Топалов

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Хитрино, ул. "Възраждане" № 45, За: Денис Сабахатин Моллов, Република България 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2213, Факс: 05341 2120

Място/места за контакт: Денис Сабахатин Моллов

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обект: "Реконструкция и подмяна на вътрешна водопроводна мрежа с. Трем", община Хитрино, област Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Трем, община Хитрино, област Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строително монтажните работи включват:Подмяна на цялата водопроводна мрежа на с. Трем с обща дължина 6 920 м. Изграждане на гл. клон с ф 160 полиетилен висока плътност 10 атм. тип 100. Полагане на водопроводи ф110/10 PE - HD и ф 90/10 PE - HD. Подменят се всички водопроводни отклонения до водомерен възел включително и водомер изпълнени от ф 25 мм. Строителството включва : Изкоп на земни маси с багер, неплътно укрепване, разриване с булдозер, засипване и уплътняване, доставка и монтаж на полиетиленови тръби по проект, доставка и монтаж на фасонни части, изпитане и дезинфекция на водопровода.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описанието и техническата спесификация на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
830000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 8 000.00 лв. в една от формите по чл. 27, ал. 1 от НВМОП. 2.Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойноста на договора в една от формите по чл. 27, ал. 1 от НВМОП. При избор на първата форма гаранцията за участие се превежда по сметка на община Хитрино - IBAN - BG26STSA93003381002134, BIG - STSABGSF към "БАНКА - ДСК". Когато формата на гаранция за участие е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, като нейната валидност следва да бъде не по малка от 15 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата. Когато формата на гаранция за изпълнение е банкова гаранция, се представя оригинал на безуловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Целеви средства от МФ. Начин на плащане - по банков път, с платежно нареждане в български лева. Авансово плащане в размер на 20 % от стойноста на договора. Разплащането ще се извършва при приключване на строителството на база действително извършени видове СМР, отчетени с Акт - образец 19 и подписване на протокол 15 за изпълнение на договора и представяне на надлежно оформена фактура от изпълнителя. При плащането на цената по договора за изпълнение на поръчката може да се използва начин предвиден в чл. 2 от Наредба № 3 от 29.09.2005 г. за паричните преводи и платежни системи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Общи изисквания към участниците: 1.1. Участниците са длъжни да спазват сроковете и документацията за участие. 1.2.Разходите, относно изготвянето и подаването на офертите, са за сметка на учасника.1.3. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от упълномощен негов представител. 1.4. Върху плика кандидата посочва адрес за кореспонденция , телефон и по възможност факс и електронен адрес. 1.4.Предлаганата с офертата цена се представя в отделен запечатан плик с надпис "Предлагана цена" поставен в плика с офертата. 1.5. Офертата се предава комплектована със следните документи: 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата. 2.1. Копие, заверени от учасника, от документи за регистрация на кандидата - съдебна регистрация на фирмата, идентификационен номер (БУЛСТАТ) или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР. 2.2. Копие, заверено от учасника, от документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана. 2.3. Копие, заверено от учасника, от удостоверение за актуално състояние на фирмата (в случаите на фирми без единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР). 2.4. Подписани и подпечатани декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП по образец. 2.5. Копие, заверено от учасника, от годишен баланс и отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година. 2.6. Копие, заверено от учасника , от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и на Наредбата за задължително застраховане на работницитите и служителите за риска "трудова злополука". 2.7. Списък на основните договори за строителство, изпълнени за последните три години , като се посочва Възложителят, стойноста на СМР/СРР/КРР, датата и мястото на изпълнение. 2.8. Копия, заверени от учасника, от доказателства за търговска репутация на кандидата за последните три години - препоръки (вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките) касаещи вида дейност, за която се кандидатства и др. 2.9. Попълнена, подписана и подпечатана оферта по образец. 2.10. Попълнен, подписан и подпечатан на всяка страница договор по образец. 2.12. Попълнена, подписана и подпечатана КСС. 2.13. Анализи на единичните офертни цени. 2.14. Списък на квалифицираните строителни работници по образец, съгласно Националния класификатор на професиите и длъжностите в Р. България. 2.15. Описание на дейноста на кандидата, технически възможности на фирмата за изпълнение на СМР/СРР/КРР, брой, структура и професионална квалификация на персонала (списък на ръководните служители, отговарящи за извършване на строителството). 2.16. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качествено изпълнение на СМР/СРР/КРР. 2.17. Списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството на СМР/СРР/КРР и вложените материали. 2.18. Копие, заверено от учасника, на регистрация в Централния професионален регистър на строителя, с изключение на случаите, в които строежът е от категория , за която не се изисква вписването му в регистъра съгласно чл.14, ал.2 от Закона за камарата на строителите, или ако за обекта не се изисква разрешение за строеж, съгласно чл. 151 от ЗУТ. 2.19. Удостоверение на НАП за наличие, или липса на задължения, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителен процесоален кодекс, издадено не по рано от 25 дни преди датата на конкурсната документация. 2.20.Подписана и подпечатана декларация по чл. 56, ал. 1,т. 7 и 10. 2.21.Документ за представена гаранция за участие. 2.22. Документ за закупена документация. 2.23. Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представя от пълномощник. 2.24.Всички изискуеми документи по чл.13, ал. 1 от НВМОП и посочените в тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; Копие, заверено от учасника, от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на фирмата за предходната година в съответсвие с изискванията на Закона за счетоводството.
Минимални изисквания: Оборотът за предходната година да не е по малък от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди ) лева. История
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1 от ЗОП; Описание на дейноста на кандидата, технически възможности на фирмата за изпълнение на СМР/СРР/КРР, брой, структура и професионална квалификация на персонала. Описание на техническото оборудване и списък на техническите лица отговарящи за контрола на качеството и вложените материали. Чл. 53, ал. 1 - сертификат, или документ, удостоверяващ наличието на отпочваща сертифицираща процедура от специализирана одитираща институция за управление на качеството ISO 9001:2000, или еквивалентно, издаден от акредитирана институция и заверен от участника.
Минимални изисквания: Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните три години, придружени от препоръки за изпълнение на по-важните строителни обекти с предмет и стойност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в отдел "УТ" , стая № 209 в сградата на общинска администрация Хитрино, всеки работен ден от 8.00 до 12.00 и 13.00 до 17.00 ч. срещу заплащане в касата на общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.05.2009 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Хитрино

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряненето на офертите могат да присъстват всички участници в процедурата или техни упълномощени представители (нотариално заверени пълномощни)



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: www.cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ