Версия за печат

00109-2009-0006

BG-БЛАГОЕВГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" №1, За: КОСТАДИН ГЕОРГИЕВ, БЪЛГАРИЯ 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 0359 73884407, E-mail: kostadin_georgiev@blgmun.com, Факс: 0359 73884451

Място/места за контакт: КОСТАДИН ГЕОРГИЕВ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка и монтаж на мебели и оборудване за Екоцентъра, информационни табла и дървени пейки за пешеходната алея, дървен навес, маси за пикник и черна дъска за зоната за пикник на входа на Национален парк “Рила””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Курортна местност Бодрост, землището на с. Бистрица, община Благоевград
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на обзавждане и оборудване за сградата на Екоцентъра в курортна местност Бодрост - маси, бюра, шкафове, легла гардероби, както и компютри, климатици, принтер и др. Доставка и монтаж на дървени пейки с маси, информационни табла, дървен навес и черна дъска в зоната на входа на Национален парк "Рила" в курортна местност "Бодрост".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на заложените стоки в технически спецификации към тръжната документация по двете обособени позиции.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изискуеми депозити и гаранции за “Доставка и монтаж на мебели и оборудване за Екоцентъра, информационни табла и дървени пейки за пешеходната алея, дървен навес, маси за пикник и черна дъска за зоната за пикник на входа на Национален парк “Рила”” : За обособена позиция 1: гаранция за участие – 400 лева, За обособена позиция 2: гаранция за участие – 50 лева предоставени като безусловна банкова гаранция или обща сума по сметка на Община Благоевград в Общинска банка АД, IBAN BG 71 SOMB 91303313725301, BIC SOMBBGF Гаранцията за изпълнение е на стойност 5 % от общата сума по всеки договор /без ДДС/ за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представя от класирания (те) на първо място участник(ци) преди подписване на договора, като безусловна банкова гаранция или обща сума по сметка на Община Благоевград в Общинска банка АД, IBAN BG 71 SOMB 91303313725301, BIC SOMBBGF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път с платежно нареждане в български лева, срещу представен подписан приемо-предавателен протокол от двете страни, сертификати за произход на доставените и монтирани стоки и разплащателен документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Обединението/сдружението е длъжно при подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка да представи заверено копие от удостоверение за Данъчна регистрация и ЕИН /Булстат/ на създаденото обединение/сдружение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП 2 Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП от членовете на управителния орган на кандидат /подизпълнител/ 3.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП , посочени в обявлението 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП 5.Декларация за запознаване с предмета на поръчката 6.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството 7. Удостоверение за актуално състояние 8. Копие от документ за закупена документация. 9.Документ за внесена гаранция за участие – със срок на валидност 90 дни след крайната дата на представяне на предложението; 9. Номера на банковата сметка по която да се върне гаранцията за участие, в случай че е парична и да се извършват плащанията 10. Пълномощно за представителство - Физическите или юридическите лица участват в процедурата лично или чрез пълномощник. Упълномощените лица представят надлежно оформено и нотариално заверено пълномощно за участие в настоящата процедура; 11. Документ за съдебна регистрация 12.Документ за ЕИК по регистър Булстат, документ за регистрация по ЗДДС/ако е регистрирано/;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот от договори за доставки за последните 3 /три/ години оформена като отделен документ, подписан и подпечатан от лицето, което управлява или представлява участника. 2. Списък на основни договори за доставки (съвпадащи или сходни с настоящата поръчка) изпълнени през последните (2006, 2007 и 2008 г) от Участника с посочени цена, място, срокове на изпълнение и клиенти; приложени заверени копия от договорите 3. Препоръки за добро изпълнение от възложители - общини и други организации за изпълнени поръчки с предмет аналогичен на предмета на настоящата поръчка, удостоверяващи качественото им изпълнение; 4. Гаранция за участие в конкурса.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има приход от изпълнени договори за доставка с предмет подобен на предмета на поръчката за последната година (2008г.), най-малко еквивалентен на стойността на офертата; 2. Участникът трябва да има поне 3 години опит в доставка и инсталиране на стоките, предмет на търга; 3. Участникът трябва да има изпълнени за последните 3 години (преди датата на подаване на предложенията) поне 2 договора с предмет подобен на предмета на поръчката, всеки на стойност минимум равна на стойността на настоящата оферта;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основни договори за доставки (съвпадащи или сходни с настоящата поръчка) изпълнени през последните (2006, 2007 и 2008 г) от Участника с посочени цена, място, срокове на изпълнение и клиенти; приложени заверени копия от договорите
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има поне 3 години опит в доставка и инсталиране на стоките, предмет на търга;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

BG2005/017-456.01-07 – 04

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.05.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане на документацията на касата на Общинска администрация Благоевград - партерен етаж, или по банкова сметка: Общинска банка АД, IBAN BG 71 SOMB 91303313725301, BIC SOMBBGF. ЦЕНА НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА - 30 ЛЕВА. Изпращането на документацията е за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
24.05.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2009 г.  Час: 14:00
Място

зала 210 в сградата на община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват кандидатите или упълномощени представители на кандидатите, с нотариално заверено пълномощно, участващи в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проект BG2005/017-456.01-07 "Еколенд и интерпретативен образователен център за деца - туристическа атракция за устойчиво развитие", Грантова схема "Устойчиво развитие", Програма Добросъседство 2005 България - Македония

VI.3) Допълнителна информация

Финансово предложение, което надхвърля максимално наличния финансов ресурс за всяко отделно бюджетно перо по съответната обособена позиция съгласно утвърдения бюджет на проекта, ще бъде отхвърлено.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 0395 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 0395 29807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 и ал.3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обект „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за Екоцентъра в курортна местност „Бодрост” в землището на с. Бистрица, община Благоевград”
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за Екоцентъра в курортна местност „Бодрост” в землището на с. Бистрица, община Благоевград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

Количествата и обемът на доставките по тази обособена позиция са заложени в техническите спецификации, неразделна част от тръжната документация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

финансово предложение, което надхвърля максимално наличния финансов ресурс за бюджетното перо по тази обособена позиция съгласно утвърдения бюджет на проекта, ще бъде отхвърлено


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обект „Доставка и монтаж на информационни табла и пейки за пешеходната алея и на дървен навес, пейки за пикник и черна дъска в зоната за пикник на входа на национален парк „Рила””
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на информационни табла и пейки за пешеходната алея и на дървен навес, пейки за пикник и черна дъска в зоната за пикник на входа на национален парк „Рила”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

Количествата и обемът на стоките са заложени в техническите спецификации, неразделна част от тръжната документация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20
5) Допълнителна информация

Финансово предложение, което надхвърля максимално наличния финансов ресурс за всяко отделно бюджетно перо по тази обособена позиция съгласно утвърдения бюджет на проекта, ще бъде отхвърлено.