Версия за печат

00038-2009-0009

BG-Габрово: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възражадне № 3, За: Т. Христова - зам.-кмет на Община Габрово, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818392, E-mail: thristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Техническа помощ свързана с подготовка на пълен инвестиционен проект по приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, озаглавен: “Реконструкция и модернизация на съществуващото депо за ТБО в община Габрово, превръщайки го в регионално за нуждите на общините Габрово и Трявна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: За полската работа – имот №000255 в землището на с. Гръблевци с ЕКАТТЕ:17991, община Габрово; за канцеларската работа – без ограничения.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят трябва да: 1) Извърши актуализация на съществуващ Технически проект, озаглавен: “Реконструкция и модернизация на съществуващото депо за ТБО в община Габрово, превръщайки го в регионално за нуждите на общините Габрово и Трявна” /състоящ се от проектни части описани в документа: “Описание на обекта на поръчката”(Приложение №1) от настоящата тръжна документация/ до фаза: “Работен проект”, в т.ч. да изготви количествени и количествено-стойностни сметки за отделните подобекти от всички проектни части и да изготви една обобщена количествена и количествено-стойностна сметка за целия инвестиционен обект; 2) Извърши актуализация на Заявлението за издаване на Комплексно разрешително на база актуализирания Технически проект до фаза “Работен проект” и на всички последващи дейности във връзка с процедурите по издаване на Комплексно разрешително (по реда на глава 7, раздел II от ЗООС); 3) Изработи морфологичен анализ за количеството и вида на постъпващите за крайно обезвреждане (депониране) отпадъци в съществуващото депо за ТБО на община Габрово, което предстои да се реконструира и превърне в регионално; 4) Подготови финансов и икономически анализ и анализ ”разходи-ползи”, съгласно методическите указания на Министерството на финансите за подготовка и изпълнение на инвестиционни проекти; 5) Изготви “Прединвестиционно проучване”, с обхват и съдържание, съгласно Наредба №4 от 21.05.2008 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и в съответствие с изискванията, съгласно “Ръководство за подготовка на проекти в сектор “отпадъци” по оперативна програма околна среда 2007-2013 г.” (утвърдено на 26.05.2008 г. от Министъра на околната среда и водите); 6) Подготови тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители на: строителството, строителният надзор и инвеститорски контрол, и за техническа подкрепа, свързана с управлението на разглежданият инвестиционен проект (Звено за управление); 7) Попълни формуляр (апликационна форма) за кандидатстване за финансиране строителството на бъдещия инвестиционен проект, по приоритетна ос 2 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71311000, 71530000, 79723000, 66171000, 71241000, 79100000

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни консултантски услуги
Услуги, свързани с анализа на отпадъци
Финансови консултантски услуги
Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Юридически услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 229 000 без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
229000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие , банкова или парична – 2 290 лв. (две хиляди двеста и деветдесе лева), Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора - банкова или парична, внесени по сметка на Община Габрово - BG52STSA930033050016910 в банка ДСК ЕАД - Финансов център Габрово, BIC STSABGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово и окончателно плащане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участникът следва да представи: Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); Декларация от членовете на обединението/консорциума.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на всички документи, съдържащи се в офертата; Удостоверение за актуално състояние на Участника; Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ (копие); Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата; Декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 4 от ЗОП; Декларация чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; Документ за внесена гаранция за участие; Документ за закупена тръжна документация за участие в процедурата; Декларация за участието на подизпълнители; Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението; Декларация от членовете на обединението/консорциума; Декларация за липсата на обстоятелства по. Чл. 93, чл. 94 и чл. 96 на Регламент 1605/2002 н а Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, Изменен с Регламент (ЕО, Евроатом) No. 1995/2006 на Съвета на ЕС; Декларация за спазване на етичните клаузи на обществената поръчка; Декларация за оглед на място; Техническа оферта; Ценова оферта. Начинът на изготвяне и оформяне на документите е съгласно "Условия за участие и указания за подготовка на офертата", част от документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Банкова атестация/удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент; б) Заверено от участника копие на Счетоводен баланс на участника за 2006 г., 2007 г., 2008 г. в) Заверено от участника копие на Финансов отчет за приходите и разходите за 2006 г., 2007 г., 2008 г. г) Информация съгласно чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП за общите нетни приходи и нетните приходи от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка на участника за 2006 г., 2007 г., 2008 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Начинът на изготвяне и оформяне на документите е съгласно "Условия за участие и указания за подготовка на офертата", част от документацията.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е реализирал печалба през 2006, 2007 и 2008 година; б) Годишните нетни приходи на участника общо за 2006, 2007 и 2008 година, да е не е по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката: Списък на основните договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три (3) години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите на услугите до датата на подаване на офертата с посочени: цена, дял на участника в изпълнението на поръчката (минимум 70%, когато поръчката е изпълнявана от консорциум), място и срокове на изпълнение, и клиенти, заедно с доказателства за изпълнението им (в т. ч. и референции), от които да се вижда че участникът има опит в проектиране депа за ТБО (в т. ч. клетки за депониране на отпадъци, ПСОВ, газови инсталации за улавяне на депониен газ) и изготвяне на документации за участие в открита процедура по ЗОП и Договорните условия на FIDIC - Червена книга или еквивалентни договорни условия; б) Доказателства за техническа възможност за изпълнение на настоящата обществена поръчка: минимални изсквания; в) Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация (степен) на участника, на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, чл. 51, ал.1, т. 7.: Списък на ключови експерти , които ще изпълняват поръчката, придружен с автобиографии и с декларациите от всеки един от ключовите експерти; и Списък на други експерти, част от екипа на участника по проекта за ангажираност по проекта - постоянно наети с договор, с доказателства за квалификацията и правоспособността им. Начинът на изготвяне и оформяне на документите е съгласно "Условия за участие и указания за подготовка на офертата", част от документацията.
Минимални изисквания: Кандидат трябва да осигурят в своя екип, или като свой подизп. проектанти с пълна проект. правоспособност,издадена по съответния ред в страната или чужбина. Кандидатът трябва да има опит в:проектиране на инвестиц.инфрастр. проекти за изграждане на регион.депа за неопасни отпадъци до фаза раб.проект – мин.1 успешно изпълнен дог.за проектиране на ново стр. и/или реконстр. на рег. депа от 01.01.2000г. до подаване на офертата;проектиране на инвестиц.инфрастр.проекти за ВиК мрежи до фаза раб.проект – мин.1 успешно изпълнен дог. за проектиране на ново стр. или реконстр. на канализац.мрежа с мин. дължина 10 км от 01.01.2000г. до подаване на офертата;проектиране на инвестиц. инфрастр.проекти за пречиствателни станции и/или съор. за пречистване на отпадни води, отделени от клетките на депа за неопасни отпадъци,до фаза раб. проект– мин.1 успешно изпълнен дог. за проектиране на ново стр. на ПСОВ от 01.01.2000г. до подаване на офертата; подготовка на докум. за провеждане на общ. поръчки за изпълнение на СМР и за стр.надзор - мин. по 1 успешно изпълнен дог. от 01.01.2000г. до подаване на офертата, за изготвяне на проект с инвестиц. стойност мин. 1 млн. лв.за строителството; подготовка на апликационни форми, прединвестиц. проучвания и фин. и икон. анализи и анализи „разходи-ползи” на инфрастр.проекти, финансирани от фондовете на ЕС -мин. 1 сключен дог. или съвкупност от договори от 2004г. до подаване на офертата; изпълнение на Морфол. анализ за колич. и вида на постъпващите за крайно обезвр.отпадъци - мин.1 успешно изпълнен дог. от 01.01.2000г. до подаване на офертата. Участникът трябва да предложи екип от експерти и задължително следните ключови експерти, от които поне 1 да притежава пълна проект. правоспособност, издадена по бълг. законодат.: Ръководител на екипа от експерти (магистър - гражданското или хидротехн. строителство, инженерна геология, или еквивал. образ. в областта на ок. среда; мин. 6 год. проф. опит в областта на инж. строителство; мин. 3 год.опит в общо управл./координация на проекти в областта на ок. среда; опит израб. на проекти, включващи изготвяне на тръжна докум. за строителство по FIDIC – Червена книга или еквивал. договорни условия- мин.1 проект); Проектант на земна основа (магистър в областта на земната механика; мин.5 год. проф. опит в областта на защита на геоложката основа; мин.3 год.опит в изготвяне на инвест.проекти в областта на проектиране на клетки за депониране на ТБО в съотв. с българските разпоредби; опит в изготвяне на инвестиц. проекти до фаза раб.проект в областта на депа за ТБО или на съор. за компостиране на отпадъци- мин.1 проект); Проектант пречистване на отпадни води(магистър в областта на ВиК– профил «Пречистване на води»; мин.5 год.проф. опит във водния сектор; мин. 3 год.опит в изготвяне на инвестиц.проекти в областта на пречиств. съор. за отпадна вода и опит в израб. на инвестиц.инфрастр.проекти за ПСОВ - мин.2 проекта); Експерт финансист(магистър по финанси; мин.5 год. стаж по специалността; мин. 2 год.проф.опит в разработване на фин. и иконом. анализи; опит в подготовката на фин. и икон. анализи, съобразени с бълг.законодат.- мин. 1 проект); Експерт по ЗОП и FIDIC (Червена книга) ( магистър по икономика, право или инженерно образование; мин.5 год.стаж по специалността; мин.3 год.проф. опит в разраб. на документи за общ. поръчки; опит в подгот. на док. по ЗОП и/или FIDIC–Червена книга или еквивал. договорни условия - мин.1 проект); Експерт еколог (магистър в областта на ок. среда; да притежава Удостоверение, че е вписан в публ. регистър на експертите, извършващи екологична оценка (ЕО) и оценка на въздействието върху ок.среда (ОВОС) с елемент на оценката “отпадъци”; мин. 1 год. стаж като лицензиран оценител в направление “отпадъци”; опит в подг.на “Заявления за издаване на КР за инвестиц.обект: депо за отпадъци” – мин. 1 заявление.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изисква се пълна проектантска правоспособност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (ОМ) Оценка на “Организацията и методологията”; тежест: 40
Показател: (Ц) Оценка за “Предложена крайна цена”; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.06.2009 г.  История Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 17 BGN
Условия и начин на плащане

Одобрената документация се получава в Информационен център на Община Габрово след заплащане в касата или предоставяне на платежен документ за внесена сума по сметка:BG58STSA93008460754400, код за вид плащане 448090, BIC STSABGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.06.2009 г.  Час: 09:30
Място

Община Габрово, Заседателна зала на 3 ет.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на отварянето на пликовете с документи.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.", Процедура BG161PO005/08/2.30/01/03 „Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 2 на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Проект на Община Габрово: "Техническа помощ за подготовка на качествен инвестиционен проект: Реконструкция и модернизация на съществуващото депо за ТБО в община Габрово, превръщайки го в регионално за нуждите на общините Габрово и Трявна за последващо финансиране по приоритетна ос 2 на ОП „Околна среда 2007-2013 год.” , Рег. № 58231-44-348.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ