РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Ремонт и възстановяване на улично осветление на територията на СО - Район "Студентски"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
СО Район "Студентски"
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Ремонт и възстановяване на улично осветление на територията на СО - Район "Студентски", съгласно количествени сметки
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45316110, 34928530, 34928520
Описание:
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Улични лампи
Осветителни стълбове
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Ремонт и възстановяване на улично осветление на територията на СО - Район "Студентски", съгласно количествени сметки
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Кандидатите внасят гаранция за участие в размер на 15000 /петнадесет хиляди/ лева. Когато гаранцията е във вид на парична сума, тя трябва да е внесена предварително по банковата дметка на възложителя. Когато е учредена банкова гаранция, тя трябва да е със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. При подписване на договора кандидатът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на на 5% от стойността на договора и за срока на изпълнение договора. Гаранцията се освобождава след окончателното приключване изпълнението на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички копия на документи да са подписани и подпечатани от кандидатите
- Списък на документите, съдържащи се в офертата
- Заявление за участие
- Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ; Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице
- удостоверение за актуално състояние /при липса на пререгистрация/, издадено един месец преди отваряне на офертите
- Административни сведения
- Минимум три години опит в областта на строителството
- Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП
- Документ, че няма задължения към държавата
- Декларация, че кандидатът ще спазва всички технически изисквания при изпълнение на поръчката
- Документ за внесена гаранция за участие
- Документ за закупена документация
- Подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители
- Предложение за организацията на дейността - техническо предложение по образец.
- Ценово предложение по образец.
- Доказателства за търговската репутация на кандидата, техническите възможности и професионалната квалификация - референции от клиенти и декларации по чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 8 от ЗОП.
- Декларация, че кандидата е запознат с обекта и условията на Възложителя.
- Сертификат за качество на вложените материали и съоръжения
- Членство в Камарата на строителите
- Застраховка професионална отговорност
- Сертификат за внедрена система за управление на качеството за изграждане на инфраструктурни обекти
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година.
Информация за общия оборот и за оборота на извършените дейности, които са обект на поръчката за последните три години
Минимални изисквания: минимум годишен оборот за предходната година 2 милиона лева
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на сключените договори за услугите - предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро, качествено и в срок изпълнение
- Списък на техническото оборудване, с което разполага кандидатът за осъществяване на услугите, придружен с доказателства за собствено или наето оборудване
- Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години
- Пълен списък на служителите, които ще бъдат ангажирани с извършване на услугата, придружен със сключените договори
- Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството за изграждане на инфраструктурни обекти
Доказателства за търговската репутация на кандидата, техническите възможности и професионалната квалификация - референции от клиенти и декларации по чл. 51, ал. 1, т. 1 и т. 8 от ЗОП.
Минимални изисквания: Минимум три години опит в областта на строителството
Минимум 3 бр. договори за възлагане на СМР, придружени с референции за добро, качествено и в срок изпълнение
Минимално собствено или наето техническо оборудване :
1 бр. автовишка, 1 бр. автокран, 1 багер, 1 самосвал
Минимум 50 работници със сключени договори
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 20.05.2009 г. Час: 15:30
Условия и начин на плащане
документацията се заплаща на касата на Район "Студентски"
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
27.05.2009 г. 15:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.05.2009 г. Час: 10:00
Място
Район "Студентски", Студентски град, бл. 5, ет. 4, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "витоша" № 18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120, ал. 2 ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
отдел "ПОЧР" Район "Студентски", Студентски град, бл. 5, ет. 4, стая 410, България 1700, София, Тел.: 02 8687584
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление