Версия за печат

00550-2009-0002

BG-гр.Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация-Шумен" ООД гр.Шумен, пл.Войн № 1, За: Нонка Боянова, България 9700, гр.Шумен, Тел.: 054 800664, E-mail: pto@vik-shumen.net, Факс: 054 872428

Място/места за контакт: Нонка Боянова

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на аварийни и водовземни скоби за водопроводни тръби

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на аварийни и водовземни-отклонителни скоби за водопроводни тръби

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44163230

Описание:

Свръзки за тръби

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По приложение 1.1 и 1.2 от тръжната документация

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 400 лв. внесени чрез банков превод по сметката на Възложителя BIС-UBBSBGF, IBAN-BG11UBBS85411010003415. Гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането от собствени средства. Плащанията ще сде извършват след представяне на фактури

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на кандидата - съдебна, Булстат, данъчна. 2.Удостоверение за актуално, правно състояние на кандидата, валидно към датата на провеждане на процедурата. 3.Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал 2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за предходните 3 години, с изключение на новорегистрираните.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години. Сертификати, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти.Ако изпълнителя е дистрибутор-да се представи документ за такъв.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
2 CYP
Условия и начин на плащане

В касата на дружеството.Получаване документация - пл.Войн № 1 гр.Шумен

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
26.05.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр.Шумен пл.Войн № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представител на изпълнителя или упълномощено от него лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяването за решението на Възложителя, но не по-късно от сключване на договора за обществена поръчка

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №1 8, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ