01379-2009-0040
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Атанас Марин - по технически въпроси; Даниела Димитрова - по процедурни въпроси, България 1407, София, Тел.: 02 9213740; 02 9696856, E-mail: r.bacheva@eso.bg, Факс: 02 9626129
Място/места за контакт: Атанас Марин; Росица БачеваАдреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841, E-mail: p.todorova@mvn.bg, Факс: 02 9626129
Място/места за контакт: Пенка ТодороваАдреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841, E-mail: p.todorova@mvn.bg, Факс: 02 9626129
Място/места за контакт: Пенка ТодороваАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Михаела Георгиева, България 1407, София, Тел.: 02 9696885, Факс: 02 9626129
Място/места за контакт: Михаела ГеоргиеваЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Разработка на системи за диспечерска ведомост за четирите ТДУ”
Възлагане на обществена поръчка
На базата на обстоен анализ на текущото положение и идентификация на съществуващите проблеми да се извърши цялостен хардуерен и софтуерен редизайн, като се проектират и разработят програмни системи за Диспечерска ведомост, отговарящи на актуалните изисквания на оперативното управление в ТДУ „Север”, ТДУ „Изток”, ТДУ „Юг” и ТДУ „Запад”. Поръчката включва четири етапа: анализ на съществуващата технология, проектиране, разработка и внедряване. Програмните средства за проектиране и реализация на задачата трябва да са последни версии на притежаваните лицензирани средства на Възложителя - PowerBuilder, Power Designer и Informatica Power Center. Обхвата на задачата включва и софтуер за релационните бази данни - SYBASE АSA и интеграция със съществуващите системи в ТДУ.
72200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обемът е посочен подробно в документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: 1.1 Парична сума – внася се по набирателна сметка на Електроенергиен системен оператор ЕАД, Корпоративна търговска банка, Централно управление, ВIC: KORPBGSF/ IBAN: BG28KORP92201009159501, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: “Разработка на системи за диспечерска ведомост за четирите ТДУ”. 1.2 Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Електроенергиен системен оператор съгласно образец (Приложение №13) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 2 700 (две хиляди и седемстотин) лева. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или с легализация. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Електроенергиен системен оператор ЕАД посочена в т. 1.1 или банкова гаранция – (Приложение №14).
Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора.
Специфични изисквания: 1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.11.2, 11.3, 11.4, т.11.5, 11.6, 11.7, 11.8, т.12, т.13 и т.14 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай офертата се подава общо, от името на представителите на лицата, участващи в обединението, които подписват и подпечатват офертата. Участникът следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. 2. Изискванията по отношение на минимален общ оборот и броя на изпълнените договори от дейността за последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) трябва да бъдат изпъленени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи го. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 4.Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: За юридическите лица: 1. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.); За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.) * Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2006, 2007 и 2008 г.), в размер на 700 000 (седемстотин хиляди) лева.
Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.), с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№8); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите които да съдържа следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение, предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента, дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок. *Участникът следва да е изпълнил минимум два договора сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.). 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат (ISO 9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган); *Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите, технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Стойността на документацията се заплаща в брой в сградата на ЕСО ЕАД, ет.13, стая № 1309 на Адреса на Възложителя, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа или по сметка: BG28KORP92201009159501, BIC: KORPBGSF, при Корпоративна търговска банка, гр.София.
Български
90
на адреса на Възложителя
Съгласно чл. 68, ал.4
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Централно диспечерско управление на ЕСО ЕАД е включен в утвърдения с Решение № 755/ 21.09.2004 г. на Министерски съвет списък на стратегическите обекти от национално значение в енергетиката. Участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи за издаване на разрешение за достъп до стратегически обекти, следните документи за всеки от ръководителите на фирмата и физическите лица, които ще изпълняват поръчката: (а) автобиография; (б) свидетелство за съдимост; (в) служебна бележка от НСлС; (г) медицинска бележка, удостоверяваща психическото състояние към момента на прегледа.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
21.04.2009 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ