Версия за печат

01379-2009-0040

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Атанас Марин - по технически въпроси; Даниела Димитрова - по процедурни въпроси, България 1407, София, Тел.: 02 9213740; 02 9696856, E-mail: r.bacheva@eso.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Атанас Марин; Росица Бачева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841, E-mail: p.todorova@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Пенка Тодорова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Пенка Тодорова, България 1407, София, Тел.: 02 9696841, E-mail: p.todorova@mvn.bg, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Пенка Тодорова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул. "Джеймс Баучер" № 51, За: Михаела Георгиева, България 1407, София, Тел.: 02 9696885, Факс: 02 9626129

Място/места за контакт: Михаела Георгиева

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Разработка на системи за диспечерска ведомост за четирите ТДУ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Сградата на Централно диспечерско управление, гр. София, ул. Веслец №5
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

На базата на обстоен анализ на текущото положение и идентификация на съществуващите проблеми да се извърши цялостен хардуерен и софтуерен редизайн, като се проектират и разработят програмни системи за Диспечерска ведомост, отговарящи на актуалните изисквания на оперативното управление в ТДУ „Север”, ТДУ „Изток”, ТДУ „Юг” и ТДУ „Запад”. Поръчката включва четири етапа: анализ на съществуващата технология, проектиране, разработка и внедряване. Програмните средства за проектиране и реализация на задачата трябва да са последни версии на притежаваните лицензирани средства на Възложителя - PowerBuilder, Power Designer и Informatica Power Center. Обхвата на задачата включва и софтуер за релационните бази данни - SYBASE АSA и интеграция със съществуващите системи в ТДУ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72200000

Описание:

Програмиране и софтуерни консултантски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът е посочен подробно в документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: 1.1 Парична сума – внася се по набирателна сметка на Електроенергиен системен оператор ЕАД, Корпоративна търговска банка, Централно управление, ВIC: KORPBGSF/ IBAN: BG28KORP92201009159501, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: “Разработка на системи за диспечерска ведомост за четирите ТДУ”. 1.2 Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Електроенергиен системен оператор съгласно образец (Приложение №13) * Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 2 700 (две хиляди и седемстотин) лева. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или с легализация. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Електроенергиен системен оператор ЕАД посочена в т. 1.1 или банкова гаранция – (Приложение №14).

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Специфични изисквания: 1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.11.2, 11.3, 11.4, т.11.5, 11.6, 11.7, 11.8, т.12, т.13 и т.14 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай офертата се подава общо, от името на представителите на лицата, участващи в обединението, които подписват и подпечатват офертата. Участникът следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. 2. Изискванията по отношение на минимален общ оборот и броя на изпълнените договори от дейността за последните три години (2006, 2007 и 2008 г.) трябва да бъдат изпъленени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи го. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 4.Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички обстоятелства и необходимите документи са детайлно описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: За юридическите лица: 1. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.); За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.) * Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2006, 2007 и 2008 г.), в размер на 700 000 (седемстотин хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.), с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№8); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите които да съдържа следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение, предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента, дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок. *Участникът следва да е изпълнил минимум два договора сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2006, 2007 и 2008 г.). 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат (ISO 9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган); *Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите, технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Съответствие на Техническото предложение с изискванията, посочени от Възложителя в Техническото задание; тежест: 0.70
Показател: професионална квалификация на персонала ; тежест: 0.20
Показател: срок за изпълнение ; тежест: 0.20
Показател: Техническа оценка/Финансова оценка; тежест: 0.50/0.50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията се заплаща в брой в сградата на ЕСО ЕАД, ет.13, стая № 1309 на Адреса на Възложителя, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа или по сметка: BG28KORP92201009159501, BIC: KORPBGSF, при Корпоративна търговска банка, гр.София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.06.2009 г.  Час: 10:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 11:30
Място

на адреса на Възложителя

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.4



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Централно диспечерско управление на ЕСО ЕАД е включен в утвърдения с Решение № 755/ 21.09.2004 г. на Министерски съвет списък на стратегическите обекти от национално значение в енергетиката. Участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи за издаване на разрешение за достъп до стратегически обекти, следните документи за всеки от ръководителите на фирмата и физическите лица, които ще изпълняват поръчката: (а) автобиография; (б) свидетелство за съдимост; (в) служебна бележка от НСлС; (г) медицинска бележка, удостоверяваща психическото състояние към момента на прегледа.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ