Версия за печат

00426-2009-0001

BG-Кюстендил: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, За: Маргарита Димитрова, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551166/234/, E-mail: obshtina@kyustendil.e-gov.bg, Факс: 078 551004

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Кюстендил, Дирекция “Инженерна инфраструктура, благоустрояване и контрол на строителство”, пл. "Велбъжд" № 1, За: Мария Славчева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551166/241/, E-mail: obshtina@kyustendil.e-gov.bg, Факс: 078 551004

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дом за възрастни с физически увреждания "Ильо Войвода", град Кюстендил

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

СМР по КСС / външна топлоизолация, мазилки и облицовки, тенекеджийски, железарски и бояджийски работи, РVС и АВ дограма,В и К инсталации, кофражни, армировъчни и бетонови работи, външни настилки, озеленяване и други/ на Дом за възрастни с физически увреждания "Ильо Войвода", град Кюстендил, направа на вътрешна разводка на вътрешна газова инсталация, доставка и монтаж на оборудване/газови прибори по спецификация за същата, неразделна част от документацията за участие в процедурата

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45200000, 45330000, 39721410

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Газови уреди

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количества и видове СМР за текущ ремонт на Дома, посочени в количествена сметка, количествена сметка и спецификации за направа на вътрешна разводка на вътрешна газова инсталация, спецификация за доставка и монтаж на оборудване/газови прибори на същата. Финансовият ресурс за обекта възлиза на 299 906.00 лева с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
249922 BGN
ІІ.2.2) Опции

Финансовият остатък от предвидените средства след избора на изпълнител ще се възлага по реда на чл.2, ал.2, т.1 от НВМОП

Опции се предвиждат да се използват след 4 месеца
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в размер на 2 400.00 лева се представят като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка IBAN: BG32 IABG 7490 3300 2725 03, BIC: IABGBGSF при “ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Кюстендил или неотменима и безусловна банкова гаранция.Определеният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора без ДДС преди сключване на договора, вносима по набирателна сметка на МТСП, IBAN BG 83 BNBG 96613300 13 41 02, BIG code BNBGBGSD Българска народна банка, Централно управление. Условията на гаранцията са уредени в проекто -договора предложен в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

При условията на проеко - договора, неразделна част от документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Описани са подробно в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документи по чл.50, ал.1, т.1 от ЗОП - валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството; 2. Застрахователна полица съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска "Трудова злополука"; 3. Годишен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 2 години.
Минимални изисквания: Минимален изискуем годишен оборот за всяка от последните две години - 500 000.00 лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кратко описание на дейността на фирмата; 2. Документи по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП; 3. Списък на ръководния персонал на фирмата. 4. Разрешение по чл.36 от ЗТИП от Държавна агенция за метереология и технически надзор за обекти VІ категория на участника или на включените в екипа за изпълнение на поръчката .
Минимални изисквания: Регистрирани квалифицирани строителни работници във фирмата по чл.62, ал.4 от КТ. Регистрация В Централния професионален регистър на строителя за обекти V категория. Участникът да има на разположение лица притежаващи разрешение по чл.36 от ЗТИП от Държавна агенция за метереология и технически надзор за обекти VІ категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20%
Показател: Предлагана цена ; тежест: 80%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 14.05.2009 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Административната сграда на Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, ет.1, стая 22, всеки работен ден от 8,00 часа до 15,30 часа срещу представен документ за платена цена на документация, внесена на касата на Община Кюстендил или по сметка IBAN BG45 IABG 7490 8400 2726 00, код IABGBGSF, код за вид плащане 447000, при "ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК" АД, клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
21.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.05.2009 г.  Час: 11:00
Място

Административнат асграда на Община Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, стая № 2, първи етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обектът ще се изпълнява по проект "Красива България", Мярка 02-02 "Спешно подпомагане на социални домове" най-малко 50% от ангажираната работна сила за обекта трябва да бъдат регистрирани безработни, наети с трудов договор от местното бюро по труда

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита н аконкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ