Версия за печат

00530-2009-0016

BG-Пловдив: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Борянка Дачева, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935507, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Борянка Дачева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Извършване при необходимост на услуги по товарене разтоварване (хамалски услуги) и товарен транспорт за нуждите на ТД на НАП – Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и Дирекция ОУИ – Пловдив” .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Място на извършване на услугите - в обхвата на Дирекция ОУИ - Пловдив, като конкретните технически параметри ще се задават от Възложителя при възникване на необходимостта в писмените заявки съгласно т. 2. от раздел І от описанието на поръчката.
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и Дирекция ОУИ – Пловдив според зададените технически параметри на поръчката".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Смолян, и Дирекция ОУИ – Пловдив според зададените технически параметри на поръчката".

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 24800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата следва да представят документ за гаранция за участие в процедурата в размер на: за обособена позиция № 1 (ТД Пловдив и Дирекция "ОУИ" - Пловдив) – 84.50 (осемдесет и четири лева и петдесет стотинки) лева; за обособена позиция № 2 (ТД Пазарджик) – 22.50 (двадесет и два лева и петдесет стотинки) лева; за обособена позиция № 3 (ТД Хасково) – 11.00 (единадесет) лева; за обособена позиция № 4 (ТД Кърджали) – 5 (пет) лева; за обособена позиция № 5 (ТД Смолян) – 1.00 (един) лев . В случай че участникът ще участва за всички обособени позиции, размерът на гаранцията е в размер на 124.00 (сто двадесет и четири) лева. Гаранцията се представя във вид на парична сума, преведена в ТБ "Уникредит Булбанк" по сметка по IBAN сметка № BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, банков идентификационен код № UNCRBGSF, или банкова гаранция учредена в полза на Дирекция "ОУИ" Пловдив. Участникът определен за изпълнител представя парична или банкова гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условия и начин на плащане, валидни за всички обособени позиции: Плащането се извършва от съответната дирекция в обхвата на Дирекция ОУИ – Пловдив след изпълнението на конкретната услуга по конкретната заявка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на фактура и констативен протокол съгласно т. 2.1. от раздел І – ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПОРЪЧКАТА от описанието на поръчката. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката допълнителни дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него допълнителен труд и извършените допълнителни разходи /в т.ч. празен пробег за транспортните услуги и транспортни разходи за хамалските услуги/ не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Посочените в ценовото предложение цени не могат да се променят за срока на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В случай че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 2. Заверено копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП . Попълва се от участника в процедурата или представляващия го, когато е ЮЛ. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП. Попълва се от членовете на управителните органи на участника, а в случай, че членовете са ЮЛ от техните представители в съответния управителен орган. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелствата посочени в декларациите по т.3 и т.4 по отношение на всяко едно лице включено в обединението води до отстраняване на участника. 5.Документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път/ за участие в процедурата. 6. Документ за закупена документация за участие в процедурата - заверено копие; 7. Декларация за ползване/ не ползването на подизпълнители. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите, необходими за тяхното участие, са съгласно чл.56, ал.1, ал.1, т.3, т. 4 и т.5 от ЗОП. 8. Попълнен/и/ от участника проект/и/ на договор/и за обособената/ите/ позиция/и/, за която/ито/ участвате - част от изготвената документация, без да се посочват предлаганите цени за извършване на услугите; 9. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 10. Изрично пълномощно за представляване на участника при разглеждане, оценяване и класиране на офертите, в случай, че участникът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година (2008), заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника.
Минимални изисквания: Изискване: Участникът представя заверено копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участник, за който не се изисква публикуване – декларация, съдържаща информация за общия му оборот, приход и разход от предходната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да притежава технически възможности и опит за изпълнение на поръчката и да представи декларации, че: -при изпълнение на поръчката ще спазва разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 12/30.12.2005 г. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при извършване на товарно-разтоварни работи и други законови и подзаконови нормативни актове и правилници, издадени в Република България; -ще пази предоставените му за обработка товари в количествено и качествено отношение; -при предоставяне от Възложителя на технически средства и оборудване за обработка на товари същите ще се използват по предназначение; -при изпълнение на поръчката ще спазва Българското законодателство относно изискванията за превоз на товари на територията на Република България, както и разпоредбите на компетентните органи; -разполага с изправни моторни превозни средства с товароносимост съответно до 1,5 т. и до 5 т. за превоз на товари, които са със съответната категория съгласно разпоредбите на Закона за движение по пътищата и издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове – следва да се представи списък на МПС, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката; -разполага с водачи на МПС, които притежават необходимата правоспособност и свидетелства за управление, валидни за съответната категорията на МПС съгласно Закона за движението по пътищата и издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове; -автомобилите за превоз на товарите ще бъдат оборудвани с необходимите съоръжения за извършване на безопасни товаро-разтоварни дейности; -товарите ще бъдат обезопасени по подходящ начин при транспортирането им; -е запознат с обекта на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава технически възможности и опит за изпълнение на поръчката и да представи декларации, че: -при изпълнение на поръчката ще спазва разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 12/30.12.2005 г. за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при извършване на товарно-разтоварни работи и други законови и подзаконови нормативни актове и правилници, издадени в Република България; -ще пази предоставените му за обработка товари в количествено и качествено отношение; -при предоставяне от Възложителя на технически средства и оборудване за обработка на товари същите ще се използват по предназначение; -при изпълнение на поръчката ще спазва Българското законодателство относно изискванията за превоз на товари на територията на Република България, както и разпоредбите на компетентните органи; -разполага с изправни моторни превозни средства с товароносимост съответно до 1,5 т. и до 5 т. за превоз на товари, които са със съответната категория съгласно разпоредбите на Закона за движение по пътищата и издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове – следва да се представи списък на МПС, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката; -разполага с водачи на МПС, които притежават необходимата правоспособност и свидетелства за управление, валидни за съответната категорията на МПС съгласно Закона за движението по пътищата и издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове; -автомобилите за превоз на товарите ще бъдат оборудвани с необходимите съоръжения за извършване на безопасни товаро-разтоварни дейности; -товарите ще бъдат обезопасени по подходящ начин при транспортирането им; -е запознат с обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно посочените изисквания за технически възможности по ІІІ.2.3. от настоящето обявление.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 001-5/15.04.2009 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 82 от 27.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.05.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура може да се получава в деловодството на Дирекция „ОУИ”-Пловдив, ул.”Скопие” № 106, етаж 1, стая 110, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, в срок до 11.05.2009 г. (включително) срещу представен документ за платени по банков път 3 (три) лева с включен ДДС по банкова сметка № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF при ТБ „Уникредит Булбанк”. 2. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересуваното лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят ще я изпрати за сметка на лицето, отправило искането на горепосочения адрес или на email адрес: g.manolova@ro16nra.bg .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.05.2009 г.  Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая № 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и/или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и представители на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите, съгласно чл.68, ал.4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнителен критерий за оценка на офертите - при еднаква цена на двама или повече участници ще се вземе предвид предложения срок за изпълнение на заявките на Възложителя, който е до 3 /три/ работни дни след получаването им от Изпълнителя, съгласно т. 2.2. от раздел І – ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПОРЪЧКАТА от описанието на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 987315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяванетому за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и Дирекция ОУИ - Пловдив.
1) Кратко описание

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и Дирекция ОУИ - Пловдив.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и Дирекция ОУИ - Пловдив.

Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 16900, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1 не може да надвишава 16900 лв. без ДДС за целия срок на договора, в т.ч. 11000 лв. без ДДС за ТД на НАП – Пловдив и 5900 лв. без ДДС за Дирекция ОУИ – Пловдив. Възложителят си запазва правото да преразпределя средствата между двете дирекции при възникване на необходимост в рамките на общата цена за изпълнение на поръчката за целия срок на договора за обособена позиция № 1.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик.
1) Кратко описание

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Пазарджик.

Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 4500, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2 не може да надвишава 4500 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Хасково.
1) Кратко описание

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Хасково.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Хасково.

Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 2200, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 3 не може да надвишава 2200 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Кърджали.
1) Кратко описание

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Кърджали.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Кърджали.

Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 1000, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 4 не може да надвишава 1000 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Смолян.
1) Кратко описание

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Смолян.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63110000, 60100000

Описание:

Услуги по обработка на товари
Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

Извършване при необходимост на услуги по обработка на товари (хамалски услуги) и пътни транспортни услуги за нуждите на ТД на НАП - Смолян.

Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 200, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 5 не може да надвишава 200 лв. без ДДС за целия срок на договора.