Версия за печат

01121-2009-0002

BG-Нови пазар: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно Горско Стопанство "Нови пазар", ул. "Цар Освободител" №44, За: Ганчо Василев, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 5798, E-mail: dln_pazar@nug.bg, Факс: 0537 3366

Място/места за контакт: ДГС Нови пазар

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство и дърводобив

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извеждане на възобновителна сеч, в церови и церово-габърови насаждения, разкройване на сортименти, извоз до временен склад, рампирането на маркираната дървесината и допълнително възлагане на услуга ”ФРАНКИРАНЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ”(ПОДВОЗ И ПРЕТОВАРВАНЕ НА ДЪРВЕСИНАТА НА СЪОТВЕТНА ТИР СТАНЦИЯ) от Обект №904, отдели 24“з“; 271“в“- с общо прогнозно количество от 2469 пл. м. куб от КЛФ-2009 на ДГФ на територията на ДГС “Нови пазар”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: временните складове на конкретните насаждения от ДГФ на ДГС Н.пазар
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Извеждане на възобновителна сеч, в церови и церово-габърови насаждения, разкройване на сортименти, извоз до временен склад, рампирането на маркираната дървесината и допълнително възлагане на услуга ”ФРАНКИРАНЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ”(ПОДВОЗ И ПРЕТОВАРВАНЕ НА ДЪРВЕСИНАТА НА СЪОТВЕТНА ТИР СТАНЦИЯ) от Обект №904, отдели 24“з“; 271“в“- с общо прогнозно количество от 2469 пл. м. куб от КЛФ-2009 на ДГФ на територията на ДГС “Нови пазар”,

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77200000

Описание:

Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество от 2469 пл. м куб. дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
37339.18 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е както следва: - за Обекта - 370 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно посочения в условията и проектдоговора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да отговарят на изскванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, Участниците следва да са вписани в публичния регистър към ДАГ-София по реда на чл.24 и сл. от Наредба № 31 от 11.08.2001г за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ , или по реда на Наредба №1/22.12.008г за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейности по предоставяне на ползване от ГФ или да са извършили пререгистрацията си съгрласно §5 от ПЗР на тази наредба и да притежават необходимите технически ресурси и квалифицирани работници за извършване на услугата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на представените документи.2.Документ за закупени книжа за обекта - оригинал или заверено копие.3.Документ за внесени гаранции за участие.-когато това е парична гаранция, кандидат посочва поотделно стойността всяка една от позициите за които участва - оригинал или заверено копие.- когато това е банкова гаранция в същата следва да са посочени задължително позициите за които е учредена същата, тяхната едничина стойност и обща стойност.4.Заверено копие удостоверение за актуално състояние(датата на издаване на удостоверението за актуално сътояние следва да е не по-ранна от три месеца, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията).5.Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и по чл.87б, ал.3, т. 1; 2; 3; и 6 от ППЗГ - съгласно образеца към документацията.6.Копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ.7.Копие от документ за регистрация по ЗДДС-представя се само ако лицето е регистрирано;8.Заверено копие от лиценза на търговеца, или удостоверението му за вписване в регистъра към ДАГ – София по реда на чл.24 от Наредба №31/11.08.2003 год.или по реда на Наредба №1/22.12.008г за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейности по предоставяне на ползване от ГФ или да са извършили пререгистрацията си съгрласно §5 от ПЗР на тази наредба. 9.Доказателства за “положителна търговската репутация” на кандидата - (Препоръки/Удостоверения, от всички ДЛ/ДДС, в които кандидатът е извършвал ползвания на дървесина, през 2008г.Препоръките/Удостоверенията следва да носят дата на издаване не по-ранна от един месец, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията, КАТО В СЪЩИТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СА ПОСОЧЕНИ ОБЕМИТЕ НА ОТСЕЧЕНАТА ДЪРВЕСНА В ПЛЪТНИ КУБИЧЕСКИ МЕТРИ (представят се в оригинал или заверено копие) или Декларация, че до датата на провеждане на процедурата, кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от ДГФ-задължително в оригинал.10.Списък на подизпълнителите, които ще участвуват в изпълнение на обществената поръчка и дяловото участие на същите(представя се само когато кандидатът предвижда при изпълнението на общественат поръчка да използва поизпълнители). - При участието с подизпълнители, към списъка Кандидатът представя:1.писмено съгласие на посочените лица, за участието им като подизпълнители, и 2. приложени към него за всеки един от подизпълнителите документи посочени в точки от 4 до т 10 на условия включително, в зависимот от обема и вида на услуата, която ще се изпълнява от подизпълнителя. Забележка: Когато търговецът е новорегестриан (след 01.01.2008г) по реда на Закона за Търговския регистър (в сила от 01.01.2008г), или е извършил пререгистрацията си съгласно изискванията на Закона за Търговския регистър (в сила от 01.01.2008г), същият вместо документите посочени в т.4 и т.6, представя Удостоверение за вписване издадено от Агенцията по вписванията.
Минимални изисквания: Съгласно изискванията на одобрената документация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности на кандидата за извършване на обществената поръчка: 10.А)- Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение от балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА, на притежаваната от кандидата минимален брой техника, съгласно т.8 от настоящите условия, осигуряваща извършване на услугата, Документ за регистрация на техниката по реда на ЗРКЗГТ(когато такава регистрация се изисква за съответния вид техника), Талон за преминал технически преглед на същата пред КТИ за 2009г.(когато такъв се изисква за съответния вид техника) – заверени копия 10.Б) - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите и работниците на кандидата, отговарящи за извършване на услугата, трудовите договори на тези работници и документи удостоверяващ регистрацията на трудовите договори на същите в НАП, в бройки съответстващи на изискуемия минимален брой техника за извършване на услугата . – заверени копия
Минимални изисквания: Съгласно изискванията на одобрената документация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците следва да са вписани в публичния регистър към ДАГ-София по реда на чл.24 и сл. от Наредба № 31 от 11.08.2001г за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ , или по реда на Наредба №1/22.12.008г за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, или да са извършили пререгистрацията си съгрласно §5 от ПЗР на тази наредба, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена процедура на договаряне

Основания за избора на ускорена на договаряне процедура: 1.Основните насаждения и временните складове от позициите в обекта са на летни станции,

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обект №904 от КЛФ 2009г на ДГФ на ДГС Нови пазар

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документите за обекта е 100 лв. без включено ДДС. Сумата се заплаща в касата на ДГС. Пакетът документи се получава от деловодството на ДГС “Нови пазар” от 09.00 до 16.30 часа в работни дни за времето от 22.04.2009од. до 04.05.2009год, включително

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти за участие в договаряне или в диалог

08.05.2009 г. 

IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

Адм. сграда на ДГС “Нови пазар”, гр.Нови пазар, ул.”Цар Освободител” №44,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

управителите и/или надлежно упълномощени лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ